Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier niet gelukkig, ik zit niet te wachten op sneeuw

gelukkig zit ik een eindje bij je uit de buurt :)

het mag van mij altijd sneeuwen als ik niet weg moet maar zo gauw ik nog weg moet of zoiets dan zit ik er niet op te wachten.

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Mariss, Welkom hier en gefeliciteerd met je knipperende boontje. Wat is het toch een wondertje he!

Natas, jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Je bent nu verder dan vorige keer al toch? Dat is ook weer een belangrijke mijlpaal. Ik vind het zo fijn te lezen, dat je zo veel positiever in je vel zit nu! (wat een paar mm in je lijf al niet met je kan doen he!?)

Liesje bedankt voor je antwoord. Ik weet de dag van mijn eisprong en ik hou in mijn berekening daar al rekening mee. Anders zou ik die datum al 7 weken zijn. Ik baal er zo van dat het niet die vrrijdag kan bij precies 7 weken, anders wordt het echt woensdag. Ik ga proberen bij een ander echocentrum een afspraak te krijgen.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik wist mijn eisprong ook en ik was met mijn eerste echo toch minder ver dan ik dacht en bij de 2e echo weer verder dan ze toen dachten, dus ik zou het risico niet lopen dat je net op een paar dagen het hartje niet krijgt te zien.

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zover ik heb begrepen groeien de beebjes niet onwijs constant, maar hebben ze iedere keer groeispurten. Waardoor de uitgerekende datum ook per echo kan veranderen. Alles gaat over gemiddeldes he, en daar voldoet bijna niemand aan ;)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    daarom beter zeker zijn dat je wat verder bent dan je zorgen maken omdat je geen hartje ziet

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ben ik het mee eens!
    Vriendin van mij had eens een echo, kreeg te horen dat het helaas niet zover was als ze zou moeten zijn, dus dat ze waarschijnlijk een miskraam zou krijgen, moest een week later terugkomen voor de curretage, nog een echo gemaakt en daarop wel een hartje te zien....is ondertussen een hele lieve jongen van 3....

7. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik kom afscheid nemen van jullie. Ik heb een tijdje niets meer van me laten horen, maar dat komt omdat we de meest verschrikkelijke oud & nieuw hebben gehad :cry: . We hadden de 31e december onze 2e echo en toen bleek dat het vruchtje niet verder gegroeid was en het hartje ook niet meer klopte, weer mis dus. Dat hadden we echt niet verwacht na de 1e goede echo. De klap is dan ook enorm hard aangekomen, drie keer achter elkaar een missed abortion, en het zal wel even duren voor we deze klap te boven zijn.

Bedankt voor alle steun die ik aan jullie heb gehad de afgelopen weken. Jullie allemaal heel veel succes met de zwangerschap, hopelijk hebben jullie een betere start van het nieuwe jaar.

groetjes, Pooltje

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    o Pooltje, wat vreselijk! Heel veel succes bij het verwerken van dit verdriet!
    Dikke knuffel voor jouw en je vent!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Pooltje wat verschrikkelijk voor jullie. Dat moet wel heel zwaar zijn om weer te verwerken. Ik wens jullie er alle kracht en positiviteit voor die jullie nodig hebben. En het is ver vooruit lopen, maar ik hoop dat 2008 toch een goed jaar voor jullie wordt!

Digiknuf!

10. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    oooh pooltje wat en slecht nieuws zeg! Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs muis

11. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Pooltje! Ah nee hè... ik lees dit met een brok in m'n keel..
    heb er even geen woorden voor. Sterkte meid, ik denk aan je.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh Pooltje, wat vreselijk voor jullie.......... heel veel sterkte :cry:

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Meiden, verder zwaai ik even!
    Heb wel bijgelezen maar geen tijd meer om te reageren en om eerlijk te zijn ook geen fut meer :oops:

Tot morgen!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Pooltje, heel veel sterkte met dit verlies.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mariss, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je het nog moeilijk vindt om te geloven. Het vertrouwen moet groeien en zal komen naarmate je zwangerschap vordert.

Anna, wij hebben zelf heel bewust met 6 weken 4 dagen de echo laten maken en we hadden een prachtig kloppend hartje. Natuurlijk heb ik er rekening mee gehouden dat het nog niet zichtbaar zou zijn, maar dan zou in ieder geval een zwangerschap zichtbaar moeten zijn en aan de hand van de grootte van het vruchtje zou dan in ieder geval ingeschat kunnen worden of de duur van de zwangerschap zou kloppen.

16. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoera, M'n echo was geweldig. Hij/zij is al 2.7 cm en ik zag zelfs al beweging! Ik mag vanaf nu naar de VK. Ga morgen meteen bellen.

Muis en Mariss, gefiliciteerd met jullie goede echo's!

Pooltje, wat een verdriet. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Heel veel sterkte meid.

Veel liefs van Treintje

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat vreselijk voor jullie Pooltje, heel veel sterkte!

Fijn voor jullie Treintje..!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Pooltje, sterkte met het verlies meid!
    ik hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken.

Treintje, fantastisch gefeliciteerd! ik had het je toch gezegd dat het goed zou zijn! :)

Alles verder hier goed met de dames?
    Hier vanmorgen weer een aanval van misselijkheid dus het is nog lang niet weg. Ik had gehoopt dat ik er zo rond de 13 weken er vanaf zou zijn, niet dus...

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we zitten al bijna op de 100 pagina's!

JIPPIEEEEEE

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Treintje wat fijn, geweldig! Nu lekker op die roze wolk blijven zitten he!

Inez, bedankt voor je antwoord, jij ook veel succes straks!

Deel Deze Pagina