Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Liesje, jammer van je misselijkheid! Ik hoop met je mee dat het nu toch snel over zal zijn!

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Balen Liesje.. het wordt al wel iets minder toch?

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat hoop ik ook, maar gelukkig is het nu niet zo erg meer als dat het eerst geweest is. Ik val tenminste niet zoveel meer af, dus het is wel wat beter geworden gelukkig.

De dames die vandaag een echo hebben veel succes en terugkomen met stevig kloppende hartjes he! :)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Bruidje, het wordt inderdaad wel langzaam ietsje minder gelukkig.
    Vanmorgen was weer dramatisch, dus ik hoop dat dat nu nog maar een incident is...maar het zou toch in de komende paar weken moeten verdwijnen.

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat lijkt me wel raar om zoveel af te vallen.. Ik ben inmiddels al ruim 4 kilo aangekomen... zucht..

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik denk dat het straks ook wel afgelopen is met het afvallen hoor, dan krijg ik er ook wel weer wat bij.
    het hoort er allemaal bij en die kerels van ons maar zeggen dat ze ons zo mooi en sexy vinden ;)

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yes yes yes ik ben de eerste op pagina 100

hihihihihi

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    We hebben de 100 pagina's bereikt!
    Ga nu even bijlezen ;)

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat er nog maar veel pagina's bij mogen komen met ons gemuts :)

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Treintje gefeliciteerd met je mooie echo!

Inez, jij hebt vandaag een echo toch? Heel veel suc6!

Liesje, als het nu al minder wordt gaat het vast helemaal over zijn over een paar weken. Maar misschien wil je lichaam je af en toe toch nog wel laten blijken dat je zwanger bent ;)

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Moet lukken lijkt me!
    Zeker als er nog wat dames bijkomen....zit al met smart te wachten op al die dames van na een miskraam.....

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik vind het wel fijn dat ik door de misselijkheid weer een teken krijg dat ik toch nog wel zwanger ben, want die angst blijft toch nog wel hoor ondanks 2 goede echo's.
    Maar ik hoop wel dat het met een paar weken weg is, want ik kan nu niet eens thee verdragen

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En hopelijk kun je over een paar weken je kleine voelen! Dat lijkt mij zo gaaf!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja dat lijkt me ook zooo ontzettend gaaf he. ik kan echt niet wachten, maar ik ben bang dat ik het helemaal niet zal herkennen.
    Collega van mij is ook zwanger en is vandaag 16 weken zwanger en zij meent al wat te voelen maar nou heeft zij al een kindje gehad dus ze weet hoe het voelt.
    Begin je je kindje te voelen vanaf 16 weken ongeveer?
    Ons kindje was bij de echo van vorige week erg beweeglijk dus ik ben benieuwd wanneer ik wat voel

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wij hebben inmiddels de echo gehad en we zagen een vrolijk buitelend en zwaaiend ukkie in beeld. Geweldig. De kleine is wederom goed gegroeid en loopt precies op schema. Inez zweeft vandaag weer op die mooie roze/blauwe wolk.

De aanvraag voor de vruchtwaterpunctie wordt nu in gang gezet en daar zullen we binnenkort wel een oproep voor gaan krijgen.

Met onze dochter voelde ik met exact 16 weken voor het eerst leven. Met de tweede schijn je het eerder te voelen. Ben benieuwd.

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd wanneer ik het ga voelen! Ik heb wel regelmatig dat ik kriebel voel op mn buik.. maar dat is op alle plekken en ik weet waar de beeb zit dus dat is het niet dan... volgens mij best moeilijk thuis te brengen wanneer het je eerste is..

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, jij ook gefeliciteerd met je geweldige echo. Lekker nagenieten hoor!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez,

super gefeliciteerd met je mooie echo!
    hoe groot was je kleine nu?

ik hoop met een paar weken de kleine te kunnen voelen maar het zou voor de 1e wel erg vroeg zijn toch?

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd Inez! Geniet maar lekker daar op je roze/blauwe wolk!

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    volgens mij, maar ik heb nog helemaal geen ervaring hoor! Is het zo dat de een de baby sneller voelt dan de andere, ligt het aan de positie van de placenta en de dikte van de baarmoeder. Maar rond de 20 weken voelt iedereen de kleine wel geloof ik...daar hou ik me maar aan vast....

Deel Deze Pagina