annna wat een rot situatie voor je broer. Alhoewel hij zich er nu misschien wel happy bij voelt. Ik hoop dat alles voor hen gaat zoals ze beide willen. Lief dat je er heen gaat! Jouw onzekerheid kan ik me maar al te goed voorstellen. Wanneer kun je voor een echo? Dan zijn de enige kleine lichtpuntjes in die eerste maanden. wij gaan vanavond naar de wereldband. Mijn vriendin is helemaal weg van ze. Ik weet niet zo goed wat we kunnen verwachten behalve dat ze muzikaal gezien briljant zijn. We zien wel. Ik laat me wel verrassen en hoop te genieten van even de deur uit zijn.
Oh wat leuk, mijn broer heeft ze zelfs 2 keer gezien en is ook helemaal enthousiast. Ik wil zelf eigenlijk ook een keer gaan, maar ze komen hier in de buurt alleen nog op maandag. En dat is nou ook z'n dag... maar misschien dat we het toch wel doen hoor! Een verzetje kan ook best gebruiken om de week mee te beginnen. Ik ben nu 5 weken, dus ik kan eigenlijk pas over tenminste 1,5 week voor een echo waarop een hartje te zien kan zijn. Liefst nog wat later natuurlijk.
Ik begrijp je zenuwen en ongerustheid Anna, en je kunt niets meer doen dan afwachten....... Maar heb je nog geen echo-afspraak gemaakt dan? Snel doen hoor maandag, soms duurt het ook nog even voor ze tijd hebben. Luna, heel veel plezier vanavond en ik hoop dat je je vluchtweg niet nodig zal hebben. Ma2Be, nog (heel even ) welkom hier! Succes met de laatste loodjes.
Ma2B, welkom hier en veel succes met de laatste loodjes. Liesje, wat duurt wachten dan lang he? Ik kan me voorstellen dat je graag tussendoor nog weer eens zou willen loeren. Het is ook iedere keer zo mooi en het geeft ook weer en beetje meer zekerheid. Anna, hou je goed meid. Ik kan me voorstelllen dat je er onrustig van wordt dat je klachten even minder zijn, maar ik heb dat ook al vanaf het begin zo. Een paar dagen klachten en dan weer een paar dagen niks. Heb je al een afspraak geregeld voor de echo? Want het kan inderdaad soms wel even duren voor ze tijd voor je hebben. Luna, veel plezier vanavond in de schouwburg! Voor de liefhebber, ik heb de echo van gisteren in m'n album gezet.
zo zeg, bijna ging ons avondje uit niet door! Ik had oppas geregeld en dat checken we dan in de loop van de dag altijd even. Dus nu zei haar moeder (tevens mijn collega) dat ze dachten dat het niet doorging omdat ik nog ziek was. Dus dochter had al iets anders en was al weg. Shiiiiiiiit ! Snel onze tweede oppas gebeld maar die moest werken tot 21 uur. uiteindelijk mogen we ze bij mijn vriendin op bed leggen. Zij woont 1 straatje verder dus dan moeten we ze alleen vanavond wel weer even ophalen. Pfieuw nou gelukkig is het opgelost! Inez ik heb de echo bekeken. Leuk joh. Weet ik ook een beetje wat ik dinsdag kan verwachten.
M2B welkom. Wat leuk dat jij zeer spoedig je kleintje zult hebben. Ik had overigens ook nog gereageerd op je topic over de echo en het geslacht. Ik zal verder niets verklappen, dan gaan de mensen zelf maar speuren, maar ik vind het zo leuk joh! Ik ben straks erg benieuwd naar wat je moeder zal zeggen. Ik zag bij de eerste ook op tegen de bevalling. Ik dacht altijd: er zijn zoveel mensen die meer dan 1 kindje hebben, dus kennelijk gaat dat leed en pijn ook echt over, want anders was het wel bij eentje gebleven. De enige tip die ik je kan geven is letterlijk "duik in je weeen" Probeer de pijn en het geweld te accepteren en aan te gaan. Dat lukte mij mijn eerste bevalling niet echt waardoor ik elke wee er eentje te veel vond. Ik holde er elke keer achteraan zeg maar. Oh fuck er komt er weer een, nee nog niet, oh hij gaat zeer doen, kutkutkut... terwijl ik bij mijn tweede bevalling mezelf schrap zette en de pijn toe liet en over me heen liet komen. Ik had het toen heel goed onder controle en was toen dus domweg verbaasd toen ze zeiden dat ik volledige ontsluiting had. en verder, laat je niet gek maken door alles wat je hoort (haha ook niet van wat ik zeg) iedereen heeft zijn of haar verhaal klaar. Dat wat ik prettig vond, kan jij wel heel vervelend vinden. Zoek jouw eigen weg erin. bedenk dat JIJ ten alle tijde degene bent om wie het gaat en JIJ dus de regie hebt. OOK IN HET ZIEKENHUIS! En op het moment dat jij dat niet meer kan, neemt jouw man de regie over. Het is dus van te voren goed om samen wat senario's door te spreken en wat jij daarin dan belangrijk vindt. Op het moment dat het je allemaal overkomt denk je "het zal wel" maar later kun je dan flink balen van sommige keuzes die gemaakt zijn.
Luna wat een 'heerlijk verhaal' voor M2B, vertel ons dat straks nog eens over een maand of wat. M2B welkom ook hier trouwens! Laat ons na een tijdje ook nog eens weten wat voor mooie roze wolk na de bevalling kwam. Veel sterkte met de bevalling in elk geval. Ik wens je vooral een mooie ervaring, hoe pijnlijk dan ook. Luna, jij ziet volgende week een nog groter kindje, met langere armpjes en beentjes waarschijnlijk. Hoplijk zwaait ie even nr zijn/haar ouders.
ook mijn vriend is ook al een hele tijd op zoek naar een mooie stationwagen. Ik wordt er helemaal gek van. Ik rijd namelijk een een klein autootje rond waar ik best tevreden mee ben, ik begrijp wel dat die straks de deur uit moet. Ik heb afgesproken dat we als de 12 weken grens voorbij is, dat ik dan actief mee ga kijken. Nu nog niet. Over opruimen gesproken ik doe echt helemaal niets, ik heb gewoon nergens fut voor. Heel vervelend, maar ja ik kan het ook niet helpen. Groetjes muis Groetjes muis.
Hi Dames, Ma2be, succes met de laatste loodjes! Verhaal komt erg bekend voor! Maakte me zelfs zo druk dat ik voor een echo mocht komen om te kijken of alles wel goed was, dag ervoor een posi test..... Inez, mooie echo's hoor! Anna, maak jezelf nou niet gek....ook mijn borsten doen alleen met tijd en wijlen zeer! Maar ook ik laat me erdoor gek maken hoor Ik heb vandaag opgeruimd, boodschappen gedaan, stad in geweest...en morgen gaan we naar m'n beide broertjes (eentje is al jarig geweest, andere is dinsdag jarig) en naar vrienden...dus hele dag onderweg. Wij hebben net een nieuwe stationwagon gekocht, vorige keer hadden we geen auto, en was het dus heel vervelend dat we snel naar het ziekenhuis moesten voor een echo en het de buren moesten vragen ons te brengen....dus eerste wat we gedaan hebben toen we wisten dat we zwanger waren...... groetjes simone
hee meiden! Ik kom me bij jullie aanmelden! ik ben na een miskraam die ik op 10/09/2007 weer zwanger! heb positief getest op oudjaarsdag! ik ging geweldig het nieuwe jaar in ! met een glas melk hahaha
Jazeker mone! ben ook heel erg blij! ben gelukkig niet zo bang voor een miskraam.. op een of ander manier heb ik een gevoel alsof het nu goed zit en dat het goed komt!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 21 jaar, ?e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend .. september afspraken: 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Treintje 3e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Luna echo 9 jan Bruidje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 17 jan Mone VK 21 jan Bruidje Pretecho 22 jan Muis80 2e echo 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn Lindaa, ik heb je erbij gezet, maar je moet misschien nog wat dingen aanpassen
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 21 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september afspraken: 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Treintje 3e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Luna echo 9 jan Bruidje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 17 jan Mone VK 21 jan Bruidje Pretecho 22 jan Muis80 2e echo 24 jan Rebbel VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn dank je dat ik ook op de lijst sta! Heb het ff veranderd mone! zoals het er nu voorstaat is uitgerekende dag 8 sept, maar is nog ff afwachten moet nog naar de vk namelijk!
Dat is lekker zeg! Ik ben al bijna op de 12 weken, en kan ook niet wachten tot dinsdag.... En dan nog een beetje spanning de week erna dan hebben we de nekplooimeting, dus hopen dat het kindje gezond is [-o<
Ach de meeste vrouwen bevallen toch niet op de uitgerekende datum, en hij kan per keer ook weer veranderen....
het is wat vaag bij mij.. heb normaal cyclus van 31 dagen en altijd op tijd ongi geweest.. vorige maand had ik 1x een cyclus van 39.. ben wel gewoon weer uitgegaan van mijn oude cyclus daarna van 31.. en toen was ik dus zw.. weet niet of ik dus moet rekenen vanuit mijn oude cyclus of vanuit die ene x dat ik een cyclus van 39 had! en dat heb ik nu dus wel gedaan als ik reken vanuit oude cyclus ben ik bijna 6 weken zw.. de eerste dag van mijn laatste ongi was 22 november!