jaa.. dus ik moet ff de echo van afwachten dan weet ik het precies! tis nu wat verwarrend allemaal HIHI
Had ik ook, ben na m'n miskraam niet meer ongi geworden...dus ik wist helemaal niet waar ik aan toe was....
nee ik had donderdag geprobeerd om met ze te bellen om een afspraak enzo te maken.. maar ik kreeg ze niet te pakken (het moet tussen 9 en 11) ik d8 nou dan probeer ik het morgen weer.. kreeg ik het antw. apparaat ervoor dat ze gesloten waren dus maandag ben ik de 1e die belt hihi
hi lindaa! welkom hier meid! alles goed verders? hier gaat alles zn gangetje, nog veel moe, maar verder geen klachten! ik ben ook zo toe aan lekker weer, ik heb echt te weinig zon gehad afgelopen jaar naar mijn gevoel, we waren er dan ook van overtuigd dat we dit jaar echt op vakantie zouden gaan met het vliegtuig, maar dat zit er dus niet in! nu ben ik toe aan de zomer, maar ben benieuwd hoe ik straks loop te puffen met een dikke buik! liefs rebbel
heey rebbel! met mij is alles goed.. met jou ook!? Nee ik heb behalve mijn rare eetbuien ook geen klachten Nou zeg dat wel, ik ben ook wel toe aan het warme weer.. haha dat wordt alleen geen bikini Whaha maar het is voor een goed doel
@Linda: gefeli en welkom hier! Ik heb ook maar 1 menstruatie gehad na m'n miskraam, en bij berekening van de einddatum mag je daar niet van uitgaan. (Pas bij 3 cyclussen achter elkaar volgens de vk). Bij je 1e echo gaan ze adhv de lengte van de vrucht de leeftijd bepalen en weet je dus ook de einddatum. Nu kun je alleen nog maar een beetje gissen...
hihi oke, nou als ik uitga van mijn normale cyclus dan ben ik nu bijna 6 weken zw.. dat moet haast ook wel want heb alleen geklust rond ei.. precies weten doe ik het allemaal niet, dus wacht het wel af bij de vk!
Ik ben mijn roeping als verloskundige misgelopen dus dat compenseer ik hier op het forum. nee even serieus. Ik zou heel graag vlk willen worden maar zie de combi met mijn gezin niet zitten en ik wil niet weer 4 jaar fulltime naar school (is hbo opleiding). Ik ben me nu aan het orrienteren om als leerling-kraamverzorgster aan het werk te gaan, maar de komst van een kleintje zal in dat plan voor wat vertraging zorgen. Ik heb gisteren nog even de echo foto's van ruben bekeken. Ik was toen ook 11 weken. Oh wat leuk zeg! Ik heb er 1 hele leuke van dat je zijn bips met beetjes ziet. Ik zal eens kijken of ik die op het forum kan gooien.
Hahaha Luna, wij hebben Ruben's bips gezien Lindaa, leuk je hier ook te zien meid! Mensen, ik ben nog zo vreselijk moeoeoeoeoeoeoeoeoeo..... echt niet normaal meer. En volgende week moet ik weer werken. Gelukkig maar 3 dagen per week, maar met een dag erbij dat ik om 7.00 al bij kantoor moet zijn, word ik getransporteerd naar een vergaderlokatie, hele dag vergaderen, 's avonds een feest, pas rond 24.00 weer terug in de bus. Geen idéé hoe ik dat redden moet!
jeetje natas! dat wordt cker een lange dag zeg! als je 7 uur daar al moet zijn, hoe laat moet jed an uit bed? 5 uur ofzo .. jeetje!
Ik woon gelukkig dicht bij kantoor, maar moet er idd vies vroeg uit. Om 05.30 zo ongeveer, want met dat misselijke gevoel doe ik er nu 's morgens veel langer over. Deze dag is op donderdag, mijn nomaliter vrije dag, en dan zou ik op vrijdag weer moeten werken. Heb wel al laten weten dat ik dat niet doe en de vrijdag dus gewoon met de extra donderdag omruil. Was men niet blij mee wegens onderbezetting op vrijdag, maar dat trek ik zeker weten niet hoor.
nee idd, dat zou iets te veel van het goede zijn! zou ik ook niet doen als ik jou was! Normaal gesproken zou ik dinsdag vrij zijn ivm met mijn verjaardag, maar omdat er te weinig personeel is moet ik dus alsnog werken, nou dan ben ik de gemeenste niet en zeg ok ik kom wel werken.. nou heb ik vrijdag te horen gekregen dat ik 20 kamers heb schoon te maken..dat zijn dat 40 bedden die ik moet afhalen en verschonen... nou ja kan we nagaan dat ik dat dus echt niet ga doen! ik heb al moeite met 13 kamers en dan zou ik er 20 moeten doen? nou dan doen ze het zelf maar HIHI.. heb ook een vraagje.. heb wel veel last van afscheiding is dat normaal?