Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oohw gelukkig maar! HIHI

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    alleen niet fijn :cry:
    al gaat het hier een beetje op en af.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik heb even een fotootje van mijn 2e echo in mijn album geplaatst.
    het is me eindelijk gelukt!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik weet helemaal hoe je je voelt natas, ik ben ook alleen maar moe, moe , moe en nog eens moe..... overdag heb ik dan plannen om 's avonds iets leuks te gaan doen, maar vaak ben ik dan uiteindelijk echt te moe! ik had gehoord dat ze floridax aanbevelen bij vermoeidheid tijdens de zwangerschap, is natuurlijk en kan je bij de drogist kopen, ook roosvicee ferro schijnt wat te helpen, dus dat laatste ga ik eerst maar eens proberen!

liefs rebbel

5. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Als je cyclus vrij regelmatig is en je 3 of meer menstruaties achtereen hebt gehad, dan wordt adhv je eerste dag laatste menstruatie de einddatum berekend.
    Als je zoals ik een pas aantal miskramen hebt gehad heb je dus bv: 28-28-mk-mk-34-zwanger! en mogen ze niet uitgaan van je cylus hoe het altijd was (28 dg) of hoe het de laatste keer was (34 dg)

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hmz wel verwarren allemaal croky!
    ben er al zo'n muts in hahaha

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nou ik heb drie miskramen gehad maar dit verhaal heb ik nog nooit gehoord!
    oke ik kan me voorstellen dat het bij jou wat lastiger op de dag te bepalen is, maar goed, daar is een termijnecho voor. Ik ben altijd onregelmatig geweest en ze gaan (zoalng het tegendeel bewezen is) bij mij uit van 28 dagen. Ik word ben dus altijd ruim een week naar achteren gezet. Maar zelf had ik er al rekening me egehouden dus voor mij 'klopte'het dan weer.
    Nu had ik na mijn miskraam 2 menstruaties gehad en die waren geloof ik 27 en 30 dagen dus hielden ze ook weer gewoon 28 aan (ikzelf 30) maar het bleek volgens de echo toch 28 te zijn, du smocht ik voor mijn gevoel 2 dagen vooruit.

Liesje mooie echo zeg! Gaaf hoor. Hoever was je toen? 12w ofzo?
    ik krijg dinsdag een echo met 11w en 4d

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    11w 6d

gaaf he

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lindaa welkom hier. Eindelijk ook een prille zwangeschap, dacht ik. Vertel je meteen dat je misschien al meteen een week vooruit mag. Beetje extra spannend! Maar dat is het toch wel.

Natas, ook ik zie als een berg op tegen weer beginnen morgen. Ik had 2,5w vakantie en was bekaf toen ik begon aan mijn vakantie, maar ik voel me nu al bijna net zo moe als toen en ik vrees dat dat alleen maar erger gaat worden. En helaas werk ik 5 dagen, dus moet ik echt wel even door.
    Morgen (en de andere dagen) gaat mijn wekker weer een uur of 6... bleuh! Gelukkig ben ik wel 4 uur thuis, dus kan ik nog even gaan liggen.

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Maar Linda, als ik denk aan jouw werk, dan ben ik toch wel blij dat ik kleuters in toom moet houden hoor! Heb een paar maanden kamers schoongemaakt en was toen pas echt moe aan het einde vd dag.

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat een gave echo liesje, je ziet het kindje echt goed! En grappig, je baarmoeder is net een hartje..

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja mooie echo's. Van Luna's eerste, da's zo schitterend dat kleine minimensje. En de echo van Liesje is ook heel bijzonder, die hartjes baarmoeder, met daarin een mooi klein kindje.

Ow, dat wil ik ook zo graag...

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mooie echo's hoor Liesje en Luna. Helemaal die van Rubens bibs.

Lindaa, meid van harte en welkom hier.

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oh leuk dat scheelt maar 2 dagen. Ik heb er echt zin in!

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jaa Annna het is idd wel intensief werk!
    Gelukkig doe ik het maar 4 uurtjes op de ochtend..
    alleen dat van dinsdag komt dus omdat er een collega is uitgevallen! (is zomaar niet op komen dagen, en neemt haar telefoon ook niet meer op )

ja zelf denk ik ook dat ik een week vooruit mag! maar dat is nog ff wachten, heb altijd een cyclus gehad van 31 dagen, alleen de laatste x niet.. ben gewoon weer uit gegaan van oude cyclus en heb geklust rond ei (ei volgens oude cyclus) en ben toch zw! lijkt me dan raar dat ik me ei "later"gehad zou moeten hebben en dus 5 weken zw ben! heb het wel op mijn banner staan.. en gewoon uitgegaan van langste cyclus van vorige maand (dan valt het altijd mee als ik straks hoor dat ik wel langer zw ben ;))

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!
    zo weer een hele week aan het werk, pffff...... het is pas maandag en ik vraag me nu al af hoe ik die week in godsnaam door moet komen.... :(
    ben nu al moe! ;)

liefs rebbel

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    whahah kunnen we elkaar de hand schudden rebbel!
    ben wel erg moe.. maar heb toch al wel alles gepoetst!:p

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    op deze echo is het inderdaad net een hartje, op de andere foto wat ik heb is het gewoon rond hoor!
    Is wel geinig om te zien he, ons liefdeskindje in een hartje

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    echt leuk hoor! morgen mag je voor je echo toch?

ik kan niet wachten totdat ik voor mijn 20w echo mag gaan maar dat duurt echt nog wel even

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    he precies mijn idee!
    ik moet er nu helaas 's nacht uit om te plassen, vanmorgen om 4 uur en daarna slaap ik dus niet meer he. nu ben ik helemaal kapot en dan is de dag en de week nog maar net begonnen.

Deel Deze Pagina