Goedemorgen allemaal! Sterkte Rebbel deze week... Het lot van een zwangere vrouw.. hahaha... Jij ook Liesje.. ik heb er gelukkig nog geen last van dat ik veel moet plassen en zo s'nachts.. enne idd.. mooi symbolisch hartje voor jullie liefdesbaby... Ben alweer 16 weken vandaag, joepie! Over 2 weken de pretecho.. I can't wait..
he bruidje, gaat snel he....ik moet nog wel wat langer wachten voor de 20w echo....mwah.... ik hoop dat ik niet elke nacht eruit hoef.....pfffff als dit elke nacht zo gaat dan trek ik het niet want ik slaap na de tijd gewoon niet meer....
Waardeloos zeg.. ik heb het een week of 4 geleden een tijdje gehad.. nu is het weer weg.. dus er is nog hoop... Als je dan toch moet kan het beter om half 2 of zo zijn.. dan val je meestal weer sneller in slaap... Ben nu trouwens ook klaar met MVM.. da's ook lekker!
inderdaad zou om half 2 een stuk beter zijn zeg maar ja dan hoop ik maar dat het bij mij ook weer weg gaat....overdag hoef ik helemaal niet zoveel te plassen das wel lekker ja, na 10 weken weer gewoon plassen op de wc. Bij mij wordt het over 3 weken voor de laatste keer opgehaald.
Ik hoef eigenlijk ook nog niet vaker naar het toilet.. 's ochtends als ik wakker word en dan vaak pas om 11 uur of zo.. Ik was zo blij dat ik klaar was met MVM.. op een gegeven moment was ik het echt heel erg zat.. wel een leuk eetsetje nog gekregen, erg schattig..
Ja stond voor de deur.. ik was het alweer vergeten.. en volgens mij kreeg ik nu ook nog een fotolijstje voor een echo..
ja dat klopt ja als je je hebt aangemeld voor 7 weken ofzo dan krijg je met 16 weken een fotolijstje voor je echo. Ik ben benieuwd of ze daaraan denken....
Hoewel het voor een heel goed doel is zal ik ook blij zijn wanneer ik klaar ben met MvM. Nou ja, nog maar 5 weekjes, dan is dat ook weer achter de rug. Maar ik ben er al wel bijna 6 weken mee bezig. Ben er al mee begonnen toen ik 5 wkn 3 dgn zwanger was. Ik heb ook inderdaad een serviesje gekregen, dat kreeg ik al toen die dame van MvM hier was en verder heb ik ook nog een bestekje gekregen. En dat fotolijstje moet ik nog krijgen. Dat zou ik eerdaags moeten krijgen op de locatie waar ik de flessen wegbreng.
Ik wacht het nog even af.. ik heb het boek als geschenk gekozen erg mooi.. als ik over 2 weken het fotolijstje nog niet heb zal ik wel eens bellen.. Het maakt ook allemaal niet zo veel uit.. het is voor een goed doel maar ben wel heeeeel blij dat ik er weer vanaf ben hahaa
ik denk dat ik ook wel 'blij' zal zijn als ik er vanaf ben, maar ja doordeweeks zit ik toch 40 uur op mijn werk en dan kan ik toch 'normaal' plassen ach nog 3 weekjes
Ik ben blij dat ik wat de vermoeidheid betreft zelf m'n eigen tijd kan indelen, anders zou ik het ook allemaal echt niet trekken. Degenen die vandaag weer 'mochten' na een welverdiende vakantie, heel veel sterkte allemaal meiden!
het valt inderdaad soms niet mee hoor om gewoon door te werken en dan werk ik minimaal 40 uur per week....pffffff nou ja ik denk maar zo, ik ben niet de enigste die werken moet
Lijkt me heerlijk Inez..! Ik ben gelukkig van die vervelende vermoeidheid af.. voel me top.. nog even en dan gaan jullie je ook weer wat beter voelen..
het komt vast allemaal goed, het gaat geleidelijk aan.. Was bij mij ook met de misselijkheid.. opeens dacht ik van hee.. vandaag nergens last van gehad.. volgende dag weer wel, toen 2 dagen niet etc.. En zo is het bij mij ook met vermoeidheid gegaan.. opeens zat ik 11 uur nog op.. dat ik dacht..? vorige week lag ik om half 10 op apegapen..
nou laten we hopen zeg. ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu aan het begin van de avond even een half uurtje slaap en dan pas aan het einde van de avond pas weer hiervoor was het gewoon de hele avond slapen....
Die vermoeidheid zal hier net als de vorige keer wel doorlopen tot aan de bevalling. En aangezien ik sowieso chronisch moe ben is het erg oppassen geblazen en vooral niet te ver gaan. Dat is ook de reden dat ik voor mezelf ben begonnen, dat ik gewoon lekker m'n eigen tijd kan indelen.