Tja, en helaas gaat het daarna ook heel soms nog wel eens mis. Heel oneerlijk, maar het is de realiteit. Wanneer hebben jullie gebeld met de VK? Ik zou deze week nog niet durven bellen, dat vinden ze vast te vroeg, toch?
dat is eigenlijk ook zo Bruidje, maar ik zou zo graag nog even willen kijken of alles goed is want totdat ik het kindje ga voelen ben ik eigenlijk niet gerust erop.
toen ik weer zwanger was heb ik op dinsdagmorgen samen met mijn ventje getest en ik heb gelijk dezelfde dag gebeld met de vk. Vonden ze helemaal niet erg hoor! Ik had een afspraak bij 8w en met 7w ben ik in het zh geweest voor een inwendige echo, die echo had eigenlijk een week later moeten zijn. Gewoon bellen hoor!
Hoi Wens, Ik heb alle keren direct gebeld. Zowel de VK als later de Gyn vonden dit de gewoonste zaak van de wereld. Stel je voor dat ze heel vol zitten en dat je dan zomaar een week extra moet wachten. Dat is zonde. Mijn eerste echo deze keer was met 5 weken. Dat was veel te vroeg, ze zagen nog niets en dat geeft onnodige stress. Ik denk dat vanaf 6 weken wel een goede termijn is om voor het eerst te kijken. Sommige mensen zien zelfs met 5,5 weken al een hartje. groetjes Treintje
Wens, gewoon meteen bellen hoor! Ze kijken er echt niet van op. Vaak ben je ook niet meteen in te plannen en duurt het nog wel even voor er plek is voor een echo-afspraak.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 21 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september afspraken: 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Treintje 3e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Luna echo 9 jan Bruidje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 17 jan Mone VK 21 jan Bruidje Pretecho 22 jan Muis80 2e echo 24 jan Rebbel VK 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn Zo heb me afspraak bij de VK er ff bij gezet! Morgen mag ik bellen voor een echo afspraak
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 21 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september afspraken: 2 jan Natas 2de echo in ZH 3 jan Treintje 3e echo 4 jan Inez 4de echo 9 jan Luna echo 9 jan Bruidje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 17 jan Mone VK 21 jan Bruidje Pretecho 22 jan Muis80 2e echo 24 jan Rebbel VK 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn Ben maar zo vrij geweest om me zelf er ook even bij te zetten
Jazker! moet ook hihi.. en met wat nods voor de deur in het andere topic, wordt het hier vast nog drukker
hallo, ik geloof dat ik me bij jullie kan aansluiten. heb in juni en november een miskraam gehad en tot me verbazing testte ik vanmorgen 2 dikke vette strepen, ontzettend blij,maar ook ontzettend bang natuurlijk. ik weet dat t goed kan gaan ,we hebbenal een zoontje van 3 jaar,maar toch...... nou zijn de strepen wel erg vet en dat was bij de vorige keren niet.dussssssssssssss
hey bartje gefeliciteerd en dan wordt het tijd om een banner te plaatsen he zodat we kunnen zien hoever je bent!
Prachtige echo Liesje! Rebbel, dat Roosvicee Ferro en zo is toch alleen als je een tekort aan ijzer hebt? Ik heb nog niet laten bloedprikken, de standaard bloedtest gebeurt bij mij samen met het prikken voor de combinatietest en dat is met 11 weken, dus weet helemaal niet of ik een tekort heb aan ijzer. En ik slik een multi voor zwangeren, zit ook al ijzer in. Ik denk dat dit er gewoon bij hoort of bij kan horen. Vermoeidheid in de eerste maanden komt ontzettend veel voor....... maar ik wil alleen maar slaaaaaaaaaapuh! Kan wel janken als ik aan alles denk wat ik vandaag en deze week moet doen. Hai Wens, welkom hier! Je bent net als ik een ex-maart mama . Leuk je nu hier weer te zien, en deze keer spreken we af dat het wel 9 maanden lekker blijft zitten, oké? En je kan gewoon meteen je VK bellen hoor, dan heb je ook nog lekker veel keus in dagen en tijden om een afspraak te maken. Ik krijg in totaal 3 echo's : rond de 7 weken en 9 weken (beide al gehad) en nog eentje rond de 11 weken (voor nekplooimeting). Daarna natuurlijk nog de 20 weken echo. Ik vond zelf 7wk3dg een heel mooie termijn voor de 1ste echo en geruststelling, maar het is en blijft garantie tot aan de deur natuurlijk. Bartje, ook van harte welkom en gefeliciteerd! Die eerste periode is erg onzeker hè, maar we slepen je er wel doorheen.