Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Bartje gefeliciteerd, hoe ver ben je nu?

Ik heb ook al 2 kindjes rondhuppelen dus heb ook wel het vertrouwen in mijn lichaam dat het wel kan lukken!

Je kunt wel roosvicee ferro of floradix uit voorzorg drinken. Ik heb bij al mijn zwangerschappen ijzergebrek gehad en kreeg het dan ook niet omhoog, alleen met die staalpillen (die van je ontlasting ook staalbrokken maken :cry: ), dus ik ga ook weer vroeg beginnen met een ijzervoorraadje! Misschien ook wel met een speciale vitaminepil voor zwangeren, want ik ben bang dat ik straks weer een poosje een moeilijke eter word...

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey bartje gefeliciteerd meis!

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik wil denk ik overstappen naar etos zwanger zijn ofzo.. zodat ik wat meer vitamines enzo binnen krijg.. normaal gesproken ben ik wel zo;n type dat nl niet altijd aan haar 2 stuks fruit etc toekomt! zou het nu hebben? en wat raden jullie me aan?

4. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    jeetje meiden, wat schrijven jullie veel! Ik probeer straks bij te lezen, ik haak nu even in op het laatste onderwerp...

Ik slik Dagravit mama&baby. Kun je voor, tijdens en na de zwangerschap gebruiken. Een multivitamine waar alles in 1 pil zit, lekker makkelijk ;)

Verder probeer ik wel elke dag 2 stuks fruit te eten, veel volkoren producten te eten en verse groente. Voor m'n calcium af en toe yoghurt/kwark, kaas of de melk in m'n koffie (verkeerd).

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oke dan ga ik dat ook eens proberen!
    Ik eet wel yoghurt en vla idd.. ik las dat je beter geen ongepasteureerd (als je dat zo typt!)spul moet eten zoals kaas (las ik hier op forum!) ik drink ook wel melk en veel multivitaminedranken..
    en eet ook idd veel vezels!
    alleen fruit is mijn enige struikelblok dat vergeet ik 9 van de 10 x!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    en croky zit daar dan ook gelijk foliumzuur in?
    zou ik bij wijze van spreken dat vanavond al direct kunnen slikken en de foliumzuur laten staan? Of moet ik die er dan wel bij nemen?

hihi sorry als ik domme vragen stel :oops:

7. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    bedankt allemaal,ik kan 31januari al naar de verloskundige voor een echo,ik ben nu 5 weken.erg spannend

8. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hai

Ik moet 15 januari weer naar de verloskundige....... spannend ben nu al weer 14 weken zwanger. :)

gr Willeke

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Spannend zeg!
    Heb vanmorgen ook gebeld! Ik mag 30 januari naar de vk! en morgen mag ik bellen om een afspraak te maken voor de 1e echo! verwijsbrief mag ik morgen ophalen! yeaah!

10. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    das toevallig zijn we even ver

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja ik ben eigenlijk al 6 weken zw!
    op mijn banner staat 5 weet eigenlijk ook niet zo goed waarom.. deze banner heeft iemand andersvan een ander topic gemaakt.. en ze is uitgegaan van een cyclus van 39 ipv van 31!
    Komt omdat ik vorige maand 1xtje 8 dagen overtijd was!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    maar VK zegt ook 6 weken!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    He Willeke wat leuk dat je ook nog even komt kijken.
    Moest vanmorgen nog denken dat ik je al een tijdje niet meer gezien had en toen begon ik me toch een beetje zorgen te maken.

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik mag woensdag weer naar de vk.. ben benieuwd!

15. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Ja, zit alles in.
    En fruit at ik ook nooit zo vaak, maar nu vind ik opeens kiwi's en rode appels superlekker..? Heb eigenlijk altijd wel een appel of mandarijn in mn tas, ook omdat je soms zo gammel/misselijk kunt zijn en een stukkie fruit helpt!

Koop gewoon wat verschillende soorten, vind uit wat je lekker vind en gebruik 't als snack/tussendoortje.

Kaas mag je gewoon eten hoor. Zachte, Rauwmelkse kazen zijn gevaarlijk voor ons, maar dat moet in nederland altijd op de verpakking staan (au lait cru of rauwe melk staat dan tussen de ingredienten).

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik mag volgende week dinsdag naar de vk, dit was de laatste keer dat er 6 weken tussenzat omdat ik er al zo vroeg heen ben geweest.
    Ik hoop toch dat ze het hartje horen kan volgende week, zal toch wel?

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    aah oke!
    dan komt het helemaal goed,
    zal zo in de winkel idd eens even kijken wat me lekker lijkt! (en dan bedoel ik geen appel en banaan HIHI)

okee scheelt dta ook weer van de kaas!
    Ik lus zo en zo geen kaas (alleen smeerkaas!) maar het komt zelden voor dat ik dat eet!

noud meiden, ga ff met hondje uit.. daarna weer ff op de bank hangen! voel me beetje moe!
    HIHI en daarna kijken in de winkel!

Tot later! Dikke knuff

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ga ik wel vanuit hoor Liesje dat ze het nu horen, volgens mij normaal gesproken met 12 weken.. Voor mij is het nu 5 weken geleden en dan vanaf nu volgens mij om de 4 weken.. Geen telefoontje meer gekregen dus ga er ook maar vanuit dat de bloedonderzoeken goed zijn..

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    daar ga ik ook vanuit dat mijn bloed goed is, want ik heb op 21 dec bloed laten prikken en ik heb ook niks meer gehoord dus het zal allemaal wel goed zijn. Misschien (als ik eraan denk) vraag ik het de vk volgende week nog wel even.

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bij mij zeiden ze dat ze de bloeduitslagen zouden bespreken bij het volgende bezoek.. dus woensdag.. en dat je gebeld werd als er iets niet goed is

Deel Deze Pagina