wat ik om me heen heb gezien is dat borstvoeding vaak valt of staat bij een goede voorbereiding. helaas gaat het meestal niet vanzelf en is het echt doorzetten de eerste weken totdat je kindje en jij de smaak te pakken hebben. ik hoop dit kindje ook weer lang te kunnen voeden, in ieder geval 6 maanden volledig. en dat kolven is iets wat ik dan voor lief neem het is ook niet mijn hobby.
dan moet je het ook niet doen als je het niet ziet zitten. ik heb een kantoorbaan dus is dat gewoon makkelijker te regelen.
Wij willen ook beginnen met bv, en zogauw het flesjes mag hebben die erbij voor manlief En ik wil de bv proberen vol te houden tot......zien wel. Elke werkgever is verplicht je de tijd en de ruimte (afsluitbare kamer) te geven voor het kolven.
dat weet ik Mone, maar hier zitten overal van die lange raampjes naast de deuren en dan ga ik echt niet zitten kolven hoor
Ik denk dat je je er zelf gewoon prettig bij moet voelen.. dat is voor iedereen anders.. heb ook een kantoorbaan.. misschien is het allemaal anders als het zover is..
ja bah zeg, waar komt dat toch allemaal vandaan? ik ben vandaag niet zo helder.... heb de hele dag al geen zin om wat te doen
2 jaar? dat is beter zeg...normaal is het een half jaar en ik kan het in overleg over een jaar uitsmeren maar 2 jaar heb ik nog nooit gehoord.
als je 2 jaar ouderschapsverlof opneemt is het waarschijnlijk heel weinig uren per week dus 2 jaar ouderschapsverlof zou dan betekenen 5 uur per week als je 40 uur werkt. de huidige regeling is per kind 13 weken fulltime, maar er zijn wel plannen het misschien te verlengen, zou wel mooi zijn. ikzelf heb nog van 1 kind tegoed, en straks dus van 2. maar ik weet niet of ik op ga nemen. en het is ook onbetaald bij ons dus doe je het toch minder snel
is bij mij ook onbetaald dus ik smeer mijn 20 uur per week uit over aan jaar zodat ik uitkom op ongeveer 1 dag per week. eerst maar eens zien wat dat met de financien doet.
hee meiden! jeetje wat hebben jullie gebept zeg! HIHI nou ben aangenomen hoor! sterker nog .. ik moet morgen al beginnen!Was liever maadag begonenn maar ok! zo pik ik weer 2 dagen extra loon mee! Mijn oude baas weet het nog geeneens en eigenlijk ben ik te nerveus om hem te bellen en het te zeggen! moet zo ff wat moed verzamelen dus!
Lindaaaaaaaaa gefeliciteerd meid! nou kan je week helemaal niet meer kapot en dan morgen al beginnen! super zeg!