Gaaf Linda van harte! mn man hoeft maar 4 uur per week op te nemen en zij hebben geen maximum van een half jaar in de cao staan (overheid) dus dat is heerlijk.. beetje goed plannen (voor zover dat kan natuurlijk...) en hij kan 4 jaar thuis blijven hahaha
beter zeg! maar ja dat is inderdaad de overheid....ik zit in de transport en dat is bijna de allerslechtste cao....
Waardeloos is dat he Liesje.. Het is voor hem komende jaren echt een reden om even te blijven zitten..
Ja nou ja ik verdien van ons tweeen het minste dus kost het ons ook het minste als ik een dag minder ga werken ja toch?
Ja dat is ook zo, bij ons ligt dat per maand ongeveer gelijk maar per jaar verdien ik meer (bonussen etc.) maar ik ben gewoon een muts en wil minder werken hahhaa.. ga naar huis! doei doei
Niet echt fijn idd! Ik moet nog maar afwachten...weet niet waar ik dan werk... Linda, gefeliciteerd meid! En dat is snel! Niet eens een maand opzegtermijn ofzo?
nee mone! ik zat nog in mijn proefperiode! maar ben niet van plan om altijd fulltime te blijfen werken.. als beebje er is wil ik terug naar 20 uur.. maar nu ken ik ff lkkr verdienen en beebje verwennen als ie komt
gefeliciteerd lindaa! sorry meiden maar ik ben weer eens te moe om alles bij te lezen! nog spannende dingen gebeurd hier? morgen zit ik op de 10 weken! jippie liefs rebbel
Wat veel gezellig geklets hier! (wat doen jullie voor werk dat je hier zo veel kunt zijn? ) Heb wel bijgelezen maar heb geen tijd meer om overal op te reageren. Ben net terug uit 't werk en moet nog van alles hier doen. Morgen ben ik er niet, dan heb ik die giga lange kantoordag van 07.00 tot ong. 01.00....... als ik vrijdag ben bijgekomen kom ik hier wel weer langs Prettige dag morgen!
Hahaha Rebbel, dat is ook geen kantoordag maar een marteldag Ik moet om 07.00 voor bij kantoor staan, dan worden wij als makke schaapjes naar een lokatie in het land vervoerd per bus. Daar dan de hele dag vergaderen met het ganse bedrijf, dan een diner en dan een feestje. Om 24.00 gaan de schaapjes weer terug in de bus. Ik vind feestjes leuk hoor..... maar nu even niet
oh natas! jeetje... ik kan het me helemaal voorstellen, want volgens mij ben jij net zo moe als mij! succes morgen! liefs rebbel