nou ben vandaag naar me werk geweest en iedereen vroeg al of ik was aangekomen,nou toen kon ik natuurlijk me mond niet houden.
Lindaa van harte met je nieuwe job! Natas: poeh meid, sterkte morgen... ik heb morgen ook een feestje met aansluitend etentje, gelukkig met goede vrienden dus die weten van mijn 'situatie'. Als ik dus half in slaap val hebben ze daar begrip voor Wanneer vertellen jullie het klanten/collega's/minder close vrienden? Ik blijf het eng vinden om het bekend te maken, toch nog dat stemmetje: ja maar wat als het mis gaat........ Oeps Bartje.. dat is inderdaad wel heel vroeg hoe waren de reacties?
de reacties waren blij,ze hebben de 2 miskramen allemaal van dichtbij meegemaakt en omdat er soms nogweleens gevaren zjn waar ik werk ,is t beter om t vroeg te vertellen
In dat geval is het idd goed om het vroeg te melden Bartje. Wel leuk he om mensen blij te maken en de verrassing op hun gezicht te zien!
nou voel me ook goed,wel misselijk en heb al een echt bultje onder in me buik dat had ik niet toen ik die 2 miskramen kreeg dus volgens mij zit t wel goed
goedemorgen meiden! ik vertel het echt pas met 12 weken op mijn werk, dit wil ik echt zo na mijn mk... ik heb met 8 weken een echo gehad en nu precies met 12 weken, dus die wil ik dan ook even afwachten! maar ik voel me nog steeds erg zwanger hoor! dus dat zal wel goed komen! liefs rebbel
Hier nog echt geen sprake van vertellen. De vorige keer wilden we het ook pas met 12 weken doen, terwijl we het bij vorige zwangerschappen wel eerder vertelden, maar ik had een slecht voorgevoel. Deze keer zullen we ook zeker de 12 weken echo afwachten, nu hopen dat we dat halen natuurlijk. Ik heb het wel al aan mijn beste vriendin verteld trouwens, maar dat heeft ook met onze beider 'mk verleden' te maken, wat we goed met elkaar kunnen delen.
goedemorgen dames, vanmorgen weer flink misselijk dus ik ben er nog lang niet vanaf helaas....vanmorgen vroeg om half 6 wakker dus ik heb het vertikt om eruit te gaan om te plassen. Als ik halverwege de nacht uit bed ga om te plassen ben ik de hele dag niks meer waard. bartje, wel erg vroeg om te vertellen maar ja dat hebben wij de eerste keer ook gedaan en de tweede keer hebben pas na 12 weken verteld nadat we de 2e goede echo hebben gehad, dus hetzelfde wat Rebbel wil doen. Dat gaf ons toch meer zekerheid. Natas, veel succes met je marteldag vandaag. Verder is hier weinig nieuws, morgen alweer 14 weken joepieeeeeee
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 11 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 12 augustus Muis80, 27? jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Annna, 39 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Bartje, 31 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 8 september wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september afspraken: 10 jan Bruidje VK 10 jan Treintje VK 14 jan Mone, nekplooimeting 15 jan Liesje VK 16 jan Lindaa 1e echo (7wkn) 17 jan Mone VK 18 jan Anna 1e echo (7wkn) 21 jan Bruidje Pretecho 21 jan Anna intake VK 22 jan Muis80 2e echo 23 jan Croky nekplooimeting 24 jan Rebbel VK 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Bartje VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez 3e echo 6 feb Bruidje 20 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez gyn
Bruidje en Treintje veel plezier bij de vk vandaag! Fijn bartje dat ze zo enthousiast reageerde, ik heb het afgelopen maandag verteld, werd ook enthousiast gereageerd, veel meer dan ik had verwacht! Natas, suc6 met je marteldag! Liesje wat jammer dat het einde nog niet in zicht lijkt!
hey mone, hoe is het met jou? tja die misselijkheid gaat hopelijk gauw een keer weg en ik hoop de moeheid ook....
Met mij wel ok, heb jeuk op m'n buik,borsten benen en armen en heel veel dorst... Ben volgende week benieuwd naar de echo en wat de verloskundige ervan zegt...
Ik moest eerst werken vanochtend Liesje hahaha.. moest gelijk even wat regelen! Collega van mij zijn vrouw is evenlang zwanger als ik hebben vanochtend echo gehad, kindje is al 15 cm.. wauw.. groot zeg.. die van ons dus ook dan..
wauw, 15 cm al....moeilijk voor te stellen he zo zit ik ook wel eens te denken, bij de laatste echo nog 'maar' 5,5 cm en hoe groot zal hij/zij straks zijn