Welkom Gerda! Enne heb vertrouwen, hoe moeilijk ook. Ook ik zou als ik jouw was alvast bellen en ook vertellen dat je al eerder mk hebt gehad en erg onzeker ben en dat je graag wat zekerheid wil hebben. Liesje, ik denk idd dat je last hebt van bandenpijn. Fijn he, zo'n kind dat maar rekt, strek en groeit En wij maar kwaaltjes hebben....maar het is het allemaal waard, zelfs de onzekerheden.....
Ik schrik me ook telkens rot als ik naar het toilet ga. Ik heb helemaal geen ongikrampen ofzo, maar ik heb af en toe wel een paar drupjes bloed op het papiertje, heb een wondje waarschijnlijk door de betere doorbloeding daaronder, maar toch weer schrikken elke keer als ik het zie.
Hoi allemaal, Gerda, gefeliciteerd en welkom bij de club. Ik begrijp je onzekerheid al te goed. Heel veel sterkte deze spannende weken. Net voor het eerst bij de VK geweest. Was echt heel erg leuk. Ik kreeg weer een echo en m'n uk was druk aan het bewegen. Hartje konden we helaas niet te pakken krijgen, maar dat gehuppel door het echobeeld is al helemaal geweldig. Volgens VK is de kans dat het nu nog misgaat erg klein omdat hij zo keurig aan het groeien is. Ukkie is nu iets meer dan 4 cm. Niet te geloven, vorige week was hij nog maar 2,7 cm. Liefs van Treintje
bij mij ook alleen met de doptone.. krijg volgens mij geen echo meer bij de vk. De 20 weken is bij een speciale praktijk
wens, niet al te druk maken meid! treintje wat leuk joh, weer zo'n fantastische echo zet je die nog in je album?
Van harte met je goede echo Treintje! Had je helemaal niet gezien, maar jij ook Gerda. Welkom bij de clup, we slepen je wel door die 1e 3 maanden heen met zn allen..
Gerda, welkom hier en van harte gefeliciteerd. Je onzekerheid is zeker herkenbaar. Ik ben bang dat we daar met z'n allen niet aan ontkomen. Het vertrouwen in en het genieten van je zwangerschap moet groeien. Gewoon bellen met je VK en vragen om een vroege echo. Uitleggen dat je je erg onzeker voelt ivm voorgaande miskraam en anders zou ik het evt via huisarts spelen. Vragen om echo in het ziekenhuis om de termijn te laten bepalen omdat je niet precies weet hoe lang je zwanger bent. Wens, ik kan me goed voorstellen dat je je steeds rot schrikt wanneer je toch steeds wat druppeltjes bloed hebt bij het afvegen. Het kan inderdaad van een wondje zijn. Heb ik een paar weken geleden ook gehad, maar dat was maar eenmalig. Daarna heb ik het daar maar steeds voorzichtig afgedept na het plassen. Dat scheelt weer wondjes en bloed en vooral schrikken.
jammer.....was het maar alvast zover.... kunnen we vanavond weer aan het werk, klussen in huis. we hebben gisteren de helft van het plafond eronder gemaakt en vanavond moet de andere helft eronder..pfffffff maar ja het moet gebeuren he
pas als de badkamer klaar is, maar gelukkig hoeft er aan de babykamer niet veel te gebeuren. toen we het huis kochten hadden we die kamer al bestempeld als toekomstige babykamer, dus hebben we er toen een neutraal behangetje ingegooid die is nog helemaal goed en mooi dus we hoeven alleen maar in te richten.
Gerda welkom hier! Hopelijk krijg je snel een echo. Treintje, wat fijn dat alles goed was en weer een echo, heerlijk hoor! Liesje, haha wij hadden ook een 'neutrale' logeerkamer wat later babykamer is geworden. Na twee baby's is het nu mijn werkkamer, dus we moeten schuiven op de twee kinderkamers die we hebben, de oudste twee zullen bij elkaar moeten ofzo, maar de eerste periode slaapt de kleine toch bij ons op de kamer. En binnen nu en een aantal jaar gaan we verhuizen en dan maken we een vijfde vierde slaapkamer. Inez, ik moet inderdaad wat voorzichtiger doen, zal er eens calendulanzalf op smeren, het gaat steeds maar weer open, volgens mij krab ik in mijn slaap ofzo
ja gelukkig wel daar hebben we weinig werk mee het meeste werk zit de komende tijd in de verbouwing van de badkamer, daar kan ik zo tegen opzien he
Gerda Welkom hier! En vooral ook gefeliciteerd! Veel sterkte met het bedwingen van je gedachtes en zorgen. Maar dat is heel moeilijk, dat weet ik. Vorig weekend voelde ik me ook opeens niet meer zo zwanger, omdat ik geen pijn in mijn borsten meer voelde. 'Gelukkig' voel ik me nu moe en misselijk, dus ontzettend zwanger. Maar toch echt dit geeft minder zorgen. AlhoEwel ik me wel een beetje een dweil voel nu. Wens, dat lijkt me inderdaad ook erg schrikken. Hopelijk heelt het snel!