Bellyfashion positiewinkel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb gisteren kleding besteld bij Bellyfashion via internet. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Ik heb eigenlijk gewoon zo meer dan 150 euro afgerekend met mijn creditcard, maar weet eigenlijk helemaal niet of dit een goed adres is of niet, waardoor ik nu een beetje twijfel (waarschijnlijk onterecht)

2. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik heb daar ook een broek besteld. Bleek dat de "winkel" hier vlakbij zat, dus ze vroeg of ik het zelf op wilde halen of dat het opgestuurd moest worden. Ik heb het zelf opgehaald. 2 dagen erna kreeg ik een mailtje of de broek naar wens zat. Ik vind het een hele leuke site en goede service. Denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je de spullen niet krijgt of zo.

3. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Heb daar tijdens mijn zwangerschap zeer regelmatig besteld, en ik moet zeggen ik vind de service perfect!

Je hebt de kleding snel binnen, en als het niet goed is kun je makkelijk ruilen of retouren als je maar even een mailtje naar ze stuurt. Het enige nadeel is dat je voor ruilen, wel naar het postkantoor moet en het je dus wel meer kost, dan als je in de winkel zou ruilen.
    x

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Heel goede service hoor! Bij mij was er een kleine vergissing gebeurt en dus het verkeerde was me opgestuurd en ze hebben me dan kosteloos het juiste terug opgestuurd! Ben er erg tevreden over!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben ook heel erg tevreden over deze winkel! Alles netjes binnen 2 dagen in huis en het was ook gewoon een goed product!

6. Melanie83

Melanie83 Lid

8 jan 2008
    47
    0
    0
    ik heb ook erg goede ervaringen met deze site! wordt erg snel opgestuurd met allerlei mailtjes dat het verstuurd is en of het naar wens is enzo...

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou ik ben ook zeer tevreden hoor! De kleding zit geweldig, werd binnen 1,5 dag bezorgd en toen ik iets retour wou doen was dat geen enkel probleem. Zeker een aanrader voor andere zwangeren!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Klinkt goed! Hebben ze hier ook kleine maatjes? Maat 34?

9. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb donderdag avond een bestelling geplaatst, en krijg het als het goed is morgen al binnen :D Supersnel dus.
    Ging ook nog iets fout, had een mailtje gestuurd, en kreeg supersnel antwoord. Heel fijn, als de kleding bevalt, ga ik er zeker nog meer bestellen.

10. annemarieseeger

22 apr 2008
    5
    0
    0
    Wart is de site?

11. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0