Hoi lieve meiden, Ik heb vannochtend getest en dit was het resultaat binnen 3 minuten: een licht streepje. Kan het niet geloven... wat denken jullie?
Ehm.. dit is de 2e ronde na stoppen pil en vermoed dat ik 1 of 2 dagen over tijd ben.. heb mijn ei heel waarschijnlijk rond 2/3 sep gehad (piek gevonden met ovu-testen). Vorige ronde ook met deze test gestest en toen omo-wit en nu in het echt een roze (lichte) streep te zien... maar ik kan het gewoon niet geloven en bang voor vals positief ofzo? Terwijl het streepje binnen 3 minuten kwam..
Ik denk over tijd he.. maar ik heb geen flauw idee hoe lang mijn cyclus is. Vorige ronde had ik een cyclus van 43 dagen.. zit nu op cd36..
Ik zie hem ook mar denk niet dat jij 2 dagen overtijd bent. Hij zou stuk donker moeten zijn namelijk.
Ja maar als de datum van je ei klopt dan ziet het er wel wat licht uit , Maar soms krijg je 2 keer een piek omdat die dan bij de eerste piek niet springt heb je doorgetest na je piek ? Op je laatste foto lijkt die ook wat grijs.
Ik vind het wel een apart streepje, lijkt wel grijzig. Als die in het echt wel roze is denk ik dat je rond 9/10 dpo zit. Hopelijk loopt die mooi op!
Jaaa in het echt is het streepje echt rose... hihi. Mijn camera van mijn telefoon werkt ook niet mee.. hahaha
Ik zie zeker een streepje 2/3 sept posi ovutest is 4/5 sept eisprong is vandaag 13/14 dpo. Dan is hij idd licht. Of je eitje is toch iets later gesprongen. Vind dit een 9dpo testje eigenlijk.. Met welke urine heb je getest? Vaak test je beter met de 2de urine. Dus wakker worden plassen ontbijten beetje drinken en dan testen. Hopelijk loopt ie mooi op.. Voorzichtig gefeliciteerd
31 aug is idd positief. Dus 2 sept eisprong. Dus nu 16dpo Hm of je ei is idd later gekomen. Hij is wel positief dit is geen vals lijntje (hebben predictor niet) morgen nog een keertje testen hoor....