zwanger na een overleden kindje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door cis1, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Wat fijn om te lezen dat de echo goed was!!
     
  2. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Ik heb nu net pas het hele draadje gelezen...en ik kan niet ophouden met huilen :( Wat een verdriet! Mijn dochter is nu anderhalf en ik kan me niet voorstellen hoe ik het zou kunnen overleven als haar iets overkomt. Je hart is letterlijk gebroken...
    Ik vind je dapper, zo ontzettend dapper. Jij hebt je ventje levend gehouden, meteen ingegrepen en alles eraan gedaan.
    Wat een gemis, wat een verlies :(

    Ik vind het een hele mooie gedachte dat hij nog bij jullie is, en al helemaal gaaf dat hij blij is met zijn aankomende kleine broertje :)

    Lieve meid, heel veel sterkte, heel veel liefde en heel veel kracht toegewenst.
     
  3. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    hey meid

    ik heb een stukje gelezen van jou verhaal
    weet niet hoe jullie lieve zoon is overleden
    maar vind niet dat iemand daar over mag oordelen als ze het gek vinden of wat ook
    ik gelook ook heilig dat er meer is dan wij denken
    en vind het echt een erg mooi teken dat jullie overleden zoon wat hij heeft gezegt
    ik hoop dat alles goed met je gaat en met deze zwangerschap
    vreselijk wat jullie is gebeurd
    onwijs veel sterkte..

    liefs,
    manuela
     
  4. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik heb nu alle pagina's gelezen en ook jou verhaal
    was er erg stil van en je hebt echt goed gehandeld
    je hebt alles gegeven wat je kon geven aan jullie kleine man
    vreselijk vind ik dit voor jullie en ik wens jullie ook echt al het goeds toe...
     
  5. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo lieve meiden,

    We zijn even een paar dagen thuis door het slechte weer.

    Het gaat goed met mij en de zwangerschap ook,ik voel me prima.
    Over twee weken weer een echo en benieuwd wanneer ik nu uitgerekend ben.het word 5 of 11 maart.
    2 dagen terug kregen we vrienden van ons met twee kids om te logeren op de camping,savonds werd de moeder opgenomen in het ziekenhuis omdat ze heeeel veel pijn had in haar buik.
    tot nu toe weten ze niet wat ze heeft en ligt nu in een ziekenhuis die niet in haar buurd is er lastig zo.

    wij hebben de kindjes nu bij ons gisteren waren we met ze naar een overdekte speeltuin geweest omdat het zo regende op de camping.
    smiddags even bij hun moeder geweest.
    het zijn echt schatten van kids en freek vind het geweldig zo samen spelen.
    Gisteren avond hebben we ze meegenomen naar huis want op de camping was het niet meer te doen,de kids vermaken zich kostelijk hier.
    vanavond worden ze opgehaald door hun opa en oma en dat vinden wij erg jammer maar niks aan te doen.
    De moeder moet nog even blijven.

    Liefs cis
     
  6. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Cis,

    Ik heb niet heel veel woorden, want de tranen biggelen over mijn wangen. Ik zit helemaal vol van je verhaal. Onbegrijpelijk hoe het moest zijn om jullie Mitchell te moeten verliezen. Ik hoop dat het hier van je af schreven je helpt om dit verdriet en gemis een plaatsje te geven. Natuurlijk zal jullie derde kindje in aantocht Mitchell niet doen vergeten of vervangen.

    Zo enorm veel sterkte toegewenst! En natuurlijk een hele voorspoedige zwangerschap!

    Een hele dikke knuffel,
    Josien
     
  7. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Dank je wel josien voor je berichtje,

    Ik vind iedereen op deze site speciaal ze maken allemaal wat mee en steunen elkaar super,de dames die op mijn verhaal reageren helpen mij heel erg en ik voel me er een stuk beter bij.
    Ik ben zo blij dat ik dze site gevonden heb door de zwangercadeau doos heel appart.

    Ik vind het wel moeilijk als ik er aan denk dat ik een kindje verloren heb en dat ik straks nog twee kindjes heb rondlopen,we zijn laatst op het kerkhof naar meerdere grafjes wezen kijken en dan zie je dat sommige mensen 2 of 3 kindjes hebben moeten laten begraven en dan draait mijn maag rond ik ben zo bang dat ik er ooit nog een moet begraven ik hoop dat ik snel van dat gevoel af kom maar gelukkig als ik zo raar denk zet ik mijn gedachten op wat anders en denk dan doe niet zo raar waarom zou dat gebeuren.

    Mijn man heeft het best moeilijk met deze zwangerschap hij vind het erg leuk hoor en is ook super blij ermee maar mitchel is nog zo kort weg bij ons en dat vind hij wel moeilijk.
    Ik heb hem veteld dat ik wel erg geniet van deze zwangerschap maar dat is wel dankzij jullie en dat ik veel troost hier heb gekregen door jullie woorden,ik hoop dat hij dit eens lezen wil en dan weet wat ik bedoel.

    Wij gaan vanmiddag weer even terug naar de camping tot het weekend en even nog genieten van de laatste zonnestralen.

    Liefs cis
     
  8. denice

    denice Actief lid

    13 jul 2010
    423
    0
    16
    Wat een verhaal, weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

    Ik weet precies hoe jij je voelt, ik heb ook veel aan de lieve en steunende woordjes die ze hier op het forum schrijven.
     
  9. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heropend
     
  10. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    dank je wel josien ;)

    Ja morgen nog een week ben er heel zenuwachtig voor en meld hier volgende week het geslacht.

    Gisteren was ik bij de verlosk en alles voelde goed en ze vond het kindje al flink gegroeid.
    ik denk zelf dat het eind februari al komt tegelijk als mijn vriendin hahaha zou een grap zijn want ik heb haar toen gezegt we worden samen zwanger en gaan samen bevallen hihihi en we schelen 5 dagen.
    Vandaag heeft zei de 20 weken echo hoop dat alles goed gaat en gelukkig verteld ze me ook wat het word.ze kwam aan toen ik dit berichtje schreef en ze krijgen een meisje.

    Ook heb ik nu kontakt via de gewonen mail met iemand die een kindje verloren is ook door een ongeluk in huis volgens mij hebben we wel veel aan mekaar ik vind dit erg fijn.

    Liefs cis
     
  11. jomidi

    jomidi Bekend lid

    13 okt 2010
    904
    1
    0
    Ik heb je verhaal meerdere keren met kippenvel gelezen. Een nachtmerrie voor elke ouder. Weet ook niet goed wat ik moet toevoegen, maar ik hoop werkelijk dat jullie het geluk zullen hervinden en met fijne herrineringen kunnen terugkijken/denken aan Mitchel.
     
  12. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo meiden,

    Vandaag de 20 weken echo gehad,het was erg leuk,en kregen ook echo's mee.
    Alles zag er goed uit gelukkig.
    En ja hoor Mitchel had gelijk,
    zijn broertje mag idd in zijn bedje slapen,
    We krijgen een zoon erbij,
    We voelen ons heel gelukkig met dit nieuws en voelt echt als een goedkeuring.

    Liefs cis
     
  13. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey Cis,

    Wow wat leuk een zoon erbij, fijn dat alles goed is.
    En idd Mitchel heeft al toestemming gegeven.
    Toch wel heel speciaal he dat Peter je dat kon vertellen.
     
  14. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hey Caruli,

    Ja peter is heel speciaal.
    We gaan zeker een x met zijn twee naar hem toe.
    Maar ik weet nog niet wanneer daar doen we nu even rustig aan mee.alles op zijn tijd.

    Liefs cis
     
  15. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi hoi,

    Even een berichtje,
    De zwangerschap gaat allemaal nog goed,wel word het zwaarder allemaal.
    We hebben al een leuke jongensnaam bedacht.

    Donderdag 11-11 word een ***dag want dan is ons ventje een jaar overleden.
    We krijgen die dag om een uur of 10 bezoek dan drinken we koffie hier en daarna gaan we naar mitchel toe,
    na die tijd gaan we weer naar huis toe.
    Zal wel zwaar worden maar we zijn blij dat we niet alleen zijn.

    Liefs cis
     
  16. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee wat gaat het toch snel he, donderdag al weer 1 jaar geleden..
    Wel fijn dat jullie die dag kunnen delen met anderen.
    Heel veel sterkte meid.
    Wel leuk om te horen dat met de zwangerschap alles goed gaat!
     
  17. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    alweer een jaar geleden
    meid hou je sterk..!!!
    sterkte die dag !
     
  18. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    hee Cis!
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie een 3e zoon krijgen! Super zeg!

    Voor donderdag wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Een jaar voorbij alweer...

    Liefs,
    Evelien
     
  19. daisyholt

    daisyholt Lid

    19 sep 2008
    27
    0
    0
    Spijkenisse
    #59 daisyholt, 9 nov 2010
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
    Ik zag dit onderwerp staan en ik wil even der opreageren,

    Ik ben 27december bevallen van mijn eerste kindje, zij is 6 dagen na haar geboorte overleden,
    ook ik en mijn vriend zijn bezig met een 2e kleine,
    Meid trek je niks van andere aan , wat ze zegge boeie hun weten niet hoe het is om je kindje te verliesen , soms zijn mensen in je omgeving niet echt perfekt met de uitspraken die ze doen,

    gr daisy
     
  20. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi Daisy,

    Bedankt voor je berichtje,
    Wij denk en ook nu aan ons zelf en freek,
    Iedereen in onze omgeving vinden het super fijn voor ons dat we er een derde bij krijgen en dat is voor ons het belangrijkst.
    wat de rest zegt boeit ons idd niet meer,hun weten idd niet beter.

    De andere meiden wil ik ook even bedanken voor de lieve berichtjes voor morgen.
    Mijn man en ik gaan vanavond een mooi bloemstuk maken in de vorm van een hart en er komen uiteraard gele rozen in,we willen dit zelf maken want dat is voor ons specialer als dat we het laten doen.

    Liefs cis
     

Deel Deze Pagina