Pfff wat een nacht/dag hihihih. even mn verhaal kwijt hoor! afgelopen januari mijn spiraal dr uit laten halen. Bij mn vorige zwangerschap heeft het twee jaar geduurd eer we zwanger waren, erg onregelmatig ongi.... nu redelijk iedere 35 dagen ongi, een uitzondering daar gelaten, toen duurde het nog langer.... 1 november een ongi gehad. dus 5 december zou ik dan weer ongi moeten worden... dit bleef uit en op 14 december getest met een actiontest. s morgens heel vroeg vlak voor mn werk... geen dubbel streepje, dus wachten op mn ongi.... die kwam dus niet... maar op het moment erg druk met werk en andere zoontje dus het maar op stress gegooit, in januari maar weer dacht ik. totdat ik gisteravond laat naar boven ging en de hond komt dan altijd nog even knuffelen in de badkamer, ik voelde een klit bij zijn oor en ging opzoek naar een kam om het even uit te kammen.... kom ik de test van 14 december tegen....en schrok me half een hoedje. dus wat is dat nou.... vasle uitslag...indroogstreep.... halve nacht wakker gelegen... manlief een kruidvatje laten halen tussen de eerste test en nu het uhm te druk gehad zeg maar dus ja ik ben nu echt ruim zeven weken zwanger!!! zit wel nog op een beduusde wolk.....
Haha Kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen! Gefeliciteerd in ieder geval! En hoe reageerde je man?
Wat gaaf gefeliciteerd zo ging het bij mij ook vorige week na 1 min test weggegooid omdat ik dacht bij zwangerschap krijg je gelijk een 2e streep bij doorlopen...domdomdom na paar uur ik kijken en jahoor 2 streepjes volgende dag bloedtest en ook die positief
sinds gisteravond laat heb ik bloedverlies... vanmorgen helderrood.... ben bang dat onze beeb er niet meer is....