Hopen dat je vanaf morgen er meer van ga genieten! Meestal nemen de symptomen wel af als het niet goed zit. Spannend!!
Hoi , Hier een positief verhaal na mijn mk meteen zwanger en gaat nu goed ! Toen ik een mk kreeg waten alle symptomen weg nu niet . Ze zijn wel weer ietsje minder maar dat is normaal voor dit termijn Liefs
Dat is mooi om te horen! Hier merk ik nu al niks meer maar dat is veelste vroeg ben ik bang, ik heb een slecht gevoel bij deze zwangerschap maar helaas nog een maand in onzekerheid
Gefeliciteerd! Ik heb zelf ook altijd lichte streepjes gehad en mijn tip is, niet verder testen. Je kunt er verder toch niets aan doen en het verhoogt de stress. Maar goed, eigen beslissing natuurlijk . Ik had dus ook lichte streepjes bij de zwangerschappen die geen mk of ma werden dus het hoeft echt niet iets te zeggen! Ook symptomen waren steeds weer anders. Kon er geen peil op trekken. Idd missch een extra (eerder echo) vragen met 6.4 of zo. Meestal kun je dan al een hartje zien met inwendige echo. Heel veel geluk! Het zal nog even spannend blijven helaas. Sterkte ook voor je vriend. Mijn man was ook heel afwachtend hoor. En ik zelf ook. Dus als je nog niet "geniet" , het is heel normaal en wees niet t streng voor jezelf. Dat komt vanzelf. Nogmaals veel geluk XX
Hier herken ik me helemaal in! Heb precies zo'n zelfde ma gehad, en nu net weer zwanger. Niet dezelfde symptomen als toen, wel een beetje opgezette borsten en rommelde buik.. Zal morgen de verloskundige bellen 😊