Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @bengel: ik vond de clomid periode verschrikkelijk!
    ik had helemaal geen reactie en best veel bijwerkingen.
    de puregon periode vond ik een stuk beter.
    ik had reactie en gelijk de 1e ronde raak.
    achteraf viel alles best mee!
    ik ben blij dat ik optijd aan de bel heb getrokken want ik ben met de pil gestopt in feb 2005 en ik was zwanger mrt 2006...13 maanden dus ;)

2. bengel

bengel Niet meer actief

thanx ladies voor jullie lieve woorden..

@ moon: mocht ik een kindje krijgen, is dat de eerste en laatste op deze manier, nooit meer..ik vind het zo zwaar...
    vanmorgen vroeg ik nml, nadat gyn vertelde dat ik schoolvoorbeeld was betreffende de pCO, of die allemaal zwanger worden met GOnal: 60% is na een jaar hormonen zwanger..dat maakt me bang, want t isniet heelveel.
    Maar zit de clomidbabes daar ookbij, en door pregnyl wordt ik toch 'supervruchtbaar' gemaakt...pfff allemaal vragen
    vrijdag de 13e moet ik weer...zal maar eensgaan vragen

w.b getallen; tja overal vind je andere cijfers he, maar t maakt me toch bang..
    TIPS voor me ? tim aan de foliumzuur?/minder roken (hij stresst ook dus rookt iets meer) ik hoor t graag

geniet ze he dames, t is jullie natuurlijk ook gegund, ik ben absoluut niet jaloers, helemaal niet op jullie, maar ook niet op spontane zwangere...dat scheelt..

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ french

Hihi lieverd het is nu 2007 ;)

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai bengel. achteraf gezien ben ik veel vergeten. als ik soms dingen terug lees van jullie komt het nare gevoel weer helemaal boven.. denk wel dat wij veel intenser genieten. hormonen van zwangerschap vind ik niks voorstellen vergeleken met de clomid hormoontjes.

Ik heb wel eens gelezen dat meiden met pco vroeg of laat echt wel zwanger worden. is jou mannetje wel helemaal ok bengel?
    ik was ook een pco voorbeeld.. heb wel altijd gedacht, beter pco dan onverklaarbaar onvruchtbaar

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bengel

Dat begrijp ik.
    Ja al die cijfertjes ... over al verschillend denk dat je dan gewoon uit moet gaan van dat van de gyn en niet verder kijken.
    Anders word je zo onzeker door de verschillende dingen.
    Schrijf je vragen op anders ben je ze weer vergeten als je daar bent.

Ik heb geen idee wat je voor de man kan doen.
    Anders er een topic over openen.. zullen er best zijn die dingen uitproberen of geprobeerd hebben.

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    JA, MJ, dat dacht ik ook nog vanochtend. Beter PCO dan onverklaarbaar onvruchtbaar.

7. bengel

bengel Niet meer actief

Bij tim is alles goed; effe kijken:
    25 mlj per ml, en hij leverde toen 7 ml in(normaal is nml 3 ml)
    daarna wordt gekeken hoeveel zeer beweeglijk, beweeglijk, matig en onbeweeglijk, er komt daar een score uit. Boven de 10 is voldeonde, hij had 77 dus GOED...
    en w.b. je laatste zin: beter PCO dan onverklaarbaar.

Ik werd 'gewoon' vanochtend bang toen ik die getallen hoorde..
    Nou, als het goed is ben ik rondom vertrek nar turkije vruchtbaar..kan misschien in turkije testen of misschien moet ik daar wel bevrucht worden
    Tims pa had droom dat ik zwanger was..Kop op Daantje...WE GAAN ER WEER voor, thanx ladies vooreageren, is belangrijk voor me...jullie blijven voor ons klaarstaan TOPPIE.

knuf
    bengel

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dromen van ouders geloof ik erg in.. mijn moeder droomde in november dat ik een tweeling krijg.. en zie?

het is bij jou een kwestie van een ei krijgen. je score lijken erg op die van mijn vriend. elke maand is 1 maand teveel, maar hopelijk brengt turkije je wat geluk. wat was je progesteron deze maand met Gonal?

9. bengel

bengel Niet meer actief

progesteron waarde was 60...
    en tja, nu eindelijk met Gonal lijkt ik eitjes te hebben die springen...

Ik voel me alweer wat beter meiden, thanx, dat jullie meedenken en leven..

(mj..ik zou ook wel een tweeling willen , lijkt me gaaf,)
    tims vader had dus gedroomd dat zijn ex hem belde om te feliciteren met het feit dat ie opa werd..
    ik heb wel het gevoel 'dichtbij' te zijn...en al mijn andere geovelens; niet zelf zwanger kunnen worden, moeten spuiten) klopten ook al

ik ga maar eens werken, zit iets te vaak hier nu...foei

knuf
    daan

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @moon: haha klopt!
    ik ben het afentoe helemaal kwijt...ik wist vandeweek niet eens meer hoe ouud ik was haha

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik werk vandaag ook erg slecht.. goedzo bengel.mooie progesteron.. ook hetzelfde als mij ;). kopop. en vertrouw altijd op je gevoel.. hoop dat dit jouw maand wordt

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi lachen!
    Ik vergeet ook veel... zeg ik komt van de zwangerschap.. maar marco gelooft het na bijna 9 maanden zwanger niet meer 8)

13. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Het klopt dat je het traject wat je achter de rug hebt heel snel vergeet! Maar ik heb juist die Clomid-periode niet als extreem naar of vervelend ervaren, dit in tegenstelling tot de meesten van jullie. Had niet echt last van bijwerkingen, en ik heb er eigenlijk ook nooit aangetwijfeld dat het nooit ging lukken (hoewel ik toch ook rondes heb gehad dat het niet aansloeg)... Heel gek eigenlijk...

Maar nu ik dan daadwerkelijk zwanger ben, krijg ik opeens een klap. De hormonen gieren nu door mijn lijf (ook al dacht ik eerst zelf dat dat wel meeviel). Dus wat dat betreft heb ik het nu veel zwaarder dan toen. Eigenlijk zit ik maar raar in elkaar...

Maar Bengel: ook bij jou gaat alles goedkomen, zoals bij bijna alle PCO'ers... Verlies nooit de hoop, en hou je vast aan verhalen van meiden uit dit topic of uit die van de walvissenclub!

Groetjes, Simba

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hee meiden, apart he hoe iedereen het weer anders beleeft?
    Ik ben lekker vrij vandaag, dus kan lekker veel internetten ;)
    Bijna weekend voor jullie!

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    doe geen moer vandaag marritt en heb het zo druk,. maar val bijna in slaap.. bijna weekend.. nog 3 afspraken zo.. goed wat ben ik nutteloos op mijn werk

16. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    3 afspraken nog?! Dat klinkt wel als druk ja.
    Ik was ook heel moe, maar heb net nog 2 uur geslapen :)
    Ik had het echt nodig!

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik ben vanmorgen voor controle naar de verloskundige geweest.
    Het hartje was weer luid en duidelijk, de bloeddruk was prima. Verder eigenlijk niks besproken... Het is wachten op de 20 weken echo op 7 augustus (ben dan al 22 weken.....)

Ikzelf heb de periode met clomid niet echt als heel vervelend ervaren, mijn man meer denk ik ;) haha.....
    Ik heb er weleens aan gedacht dat het nooit zou lukken, maar ik ben (gelukkig) een vrij nuchter persoon die daar niet te lang over nadenkt en het wel afwacht.....

Nog maar 1 uur werken en dan is het eindelijk weekend! Komt vandaag ook niet veel uit mijn handen......

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    goed nieuws dieseltje. ik moet nog 2 uur. dat trek ik nog wel.. straks even mijn ogen dicht doen in de metro

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ dieseltje

Fijn dat het goed was.

@ mj

Hihi als je je halte dan maar niet voorbij rijdt ;)

Net bij de fysio geweest... rug zat vast.
    Nu aan kijken hoe het gaat en anders weer terug.
    Vanavond bruiloft.. moesten de hele dag mee maar dat trek ik niet.
    Dus gaan alleen vanavond... maar heb helaas geen tijd om even te slapen.. want moet straks nog wel werken.
    Heb wel half uurtje op bed gelegen maar dat was niet lang genoeg hihi

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    even omhoog halen

Deel Deze Pagina