haha ja idd kan ook een tweeling zijn!Maakt allemaal niks uit,als het maar goed blijft gaan,en gezond is!
@moon: Ja precies, daarom baalde ik zo... Verrek van de pijn, stap je toch de auto in, zijn ze er niet.... Hou jij je een beetje haaks? @jolien: Gefeliciteerd! Inderdaad, misschien zijn het er wel 2!
@jolien.. gefeliciteerd.. enne spannend! Wanneer heb je je eerste echo? @all.. Ben gister naar de prenetal geweest heb mijn eerste positiebroek gekocht Mijn andere spijkerbroeken zitten gewoon niet lekker meer, je kunt ook wel aan me zien dat ik zwanger ben. Vandaag vroeg een leerling het ook aan mij Maar die broek is echt een verademing, van noppies. Echt een superbroek! Hoe is het met feye moon? Houdt ze het een beetje uit? @jody.. jah frodo, onze kleine hobbit hihi.
ik heb de gyn nog niet gebeld,maar verwacht dat ik in de week van 8 oktober me eerste echo heb!Spannend!
@jolien Spannend zeg....misschien zijn het er wel 2 @Wen Nu krijg je dan echt het zwanger gevoel met een positiebroek..hahaha...Leuk hoor! Ben mijn energie wat kwijt....ben erg moe kan soms moeilijk mijn oogjes open houden Net weer lekker op de beebkamer gestaan gewoon even wat rond rommelen. En EINDELIJK zijn de gordijnen korter JIPPIEEEE dus ja die moeste natuurlijk ook meteen hangen
@ wen Lekker he die broeken! Ik heb ook van noppies alleen pas hem niet meer Feye alles goed.. geen last van gelukkig. Ze is heel knuffelig
Hey Chica's, Nou wat een mooie spullen gezien gister...pfff! niet normaal meer. Zoo mooi. Ben toch weer helemaal verliefd op het oude kamertje, wat ik het eerste had gezien, strakker dan die ik daarna had gezien. We zijn bij mijn ouders geweest vrijdag avond en die willen een deel van het kamertje betalen! Wij blij! Scheelt toch wel een boel. Nu gaan we er zeker voor. Zal even een plaatje zoeken, mijn camera is er mee genokt, en die is net nieuw....oeps. Ben nog steeds niet uit de kinderwagen eerlijk gezegd. Nog tips? Begin overigens ook te groeien....nu is het een zwangerschaps buik. En ik voel het schoppen ook wel elke dag, al moet ik er heel goed op letten. We hebben ook geboortekaartjes uitgezocht. Das maar vast geregeld. Wij zijn de dvd boxen van Lost aan het kijken....ik heb dus 's nachts steeds "verkering" ...een heftige relatie met Sawyer.....foute man maar oh zo lekker. Droom er de hele tijd over, hihihihi. Nou ga even ontbijten en lekker in bad denk. en dan van het laatste zonnetje genieten. Met een beetje geluk stop ik met kerst met werken! een maand eerder ongeveer ivm vrije dagen! Kijk er erg naar uit kan ik zeggen. Tot later, Shaartje
Ik heb ook 2 weken geleden clomid geslikt,dus ik ben benieuwd hoe alles nu verloopt,Ik hoop dat ik nu ook snel zwanger mag zijn Heel veel suc6 allemaal,en ik hou jullie zeker op de hoogte....
Hallo allemaal, Vandaag de 14 weken bereikt. Mijn buik groeit ook steeds meer, nog 2 1/2 week dan mag ik weer op controle. Ben zo benieuwd wanneer ik de beeb ga voelen! Wie van jullie heeft ook de placenta aan de voorkant? En wanneer zijn jullie de beeb gaan voelen? Groetjes Cindy
@shaartje Super dat je ouders gaan meebetalen..scheelt toch altijd weer en zwijmel jij maar lekker verder hoor...hahaha. @cindy Leuk de 14 weken bereikt nu op naar de 20 meid! Ik voelde mijn beebs met een weekej of 17 dat waren dan voornamelijk de plopjes en kriebels. En nu sinds een weekje of 2 a 3 voel ik ze schoppen en draaien en druk doen...HEERLIJK mijn buik gaat aardig op en neer. Meid nog even geduld dan kun jij hier ook van genieten @sabrine Suces meid! hoop dat het gauw raak zal zijn. VErder met iedereen alles goed? Hier gaat het zijn gangetje last van mijn rug en voeten en erg moe! ben echt mijn energie kwijt En mijn handen beginnen vocht vast te houden dus sinds gister heb ik me van mijn ringen ontdaan.... Ik ga binnenkort lekker het bed aanvragen want trap lopen is soms zo moeilijk en dan kan ik lekker gewoon beneden even rusten op bed. De beebs laten zich heeeeel veel voelen en dat zo geweldig! Net bij het eten zag manlief de buik ook helemaal omhoog komen..schitterend gewoon. DE schopjes worden ook lekker heftig nu en ja dan is het natuurlijk een waar voetbal veld daarbinnen
@ Cindy, Ik heb ook de placenta aan de voorkant, en voel de baby wel af en toe, kriebelt aan de bovenkant en bij mijn blaas voel ik echt duwtjes. Vorige week zei iemand dat ik op bed moest gaan liggen, met een kussen onder mijn knieen. Helemaal gestrekt met je bovenlijf, dan zijn je buikspieren ontspannen, dan goed concentreren, ik duw ook een beetje dan, en dan gaat ie schoppen en kan ik het voelen. Succes, maar kan ook heel goed nog een paar weken duren, vorige week tijdens de echo kreeg ik een paar flinke trappen, maar ik voelde niets....hihiih. Tis wel een heel bijzonder gevoel. x
@ cindy Ik heb hem achter aan voelde de klein al met 12 weken. Hier gaat het wel. Suikers zijn groot drama.. morgen weer er voor naar het ziekenhuis. Benieuwd wat ze zeggen.
Nou, ik heb dus net gebeld..... Blijkt dat de cursus niet doorging, maar dat ze het dus blijkbaar vergeten zijn om aan mij door te geven! Pffffff.... heb ik weer. De volgende cursus start op 19 oktober pas en is pas eind december afgelopen..... Vind ik helemaal niet leuk. Iedereen is dan rond de 20-24 weken en ik 32 weken... Dus heb het niet gedaan. Wel jammer, maar had er na vrijdag toch al niet meer zo'n zin in....
@dieseltje, wat raar dat ze jou dan niet even bellen, kan me voorstellen dat je met 32 weken niet echt veel zin meer hebt, om nog aan zo'n cursus mee te doen. @cindy, gefeliciteerd met je 14 weken, weer een mijlpaal gehaald! Op naar de 20 weken. @shaartje, lief joh van je ouders, dat ze een deel betalen, over kinderwagens kan ik je helaas niet adviseren, naar de winkel en uittesten. @kreeftje.. rustig aan doen he meid? Bedje bestellen? Bij de thuiszorg oid? Die broek zit echt onwijs lekker, wil hem niet meer uitdoen hihi.Voor de rest, heb ik het gister mn ouders verteld met een gedichtje. Ze moesten allebei huilen, en mn oma is meteen aan het breien geslagen (jippie ) Voor de rest, moe moe moe. Vrijdag eindelijk de echo, ben al aan het aftellen!
@sabrine Suces meid! hoop dat het gauw raak zal zijn. Hartsikke bedankt kreeftje... Jij heel veel succes met alles
Ja idd een bed bij de thuiszorg...ze brengen hem dan ook nog langs En meid aftellen naar vrijdag JIPPIE jullie eerste beelden van jullie kleintje Leuk die reacties van je ouders en oma. @sabrina Bedankt meid! Vanmiddag even wezen shoppen LEES: BABYSHOPPEN maar pfff ik weet wel dat ik geen eind meer kan lopen ik moest gewoon een uurtje bijtanken om verder te kunnen heb echt zo'n last van mijn rug dan en mijn onderbuik. Dus ben bang dat de mobiliteit hier echt gaat afnemen nu