Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he jody, we hoeven nog maar even.. iets meer dan 4 weken.. vervelend van het vocht heb ik ook wel last van, verschilt bij mij per dag.. over 2.5 dag is het weer weekend

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje wat is het rustig laatste tijd..

french waar heb jij je aankleedkussen en badje gekocht?

3. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @MJ: :oops: Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar wij hebben dezelfde set in het wit besteld bij babyplanet. Het is de sleepy 80. En het aankleedkussen zat bij ons bij de set van het badje.
    Ik weet niet of dit hetzelfde was bij French hoor :oops:
    pppppfffffffff kijk jij er toch ook zo naar uit? En bij jou is het nog zwaarder omdat je er 2 in je buik hebt. Ik vind het van 1 al zo'n gewicht!

De kraamverzorgster is net weg. We hadden een intake gesprek. Er komt toch nog heel wat kijken bij zo'n bevalling zeg! Gelukkig gaat de kraamverzorgster een hoop bijhouden. En al die verhalen die verteld worden over de kamertjes controleren, dat was bij ons helemaal niet zo. Ze is niet eens boven wezen kijken. :( Wel gelijk opgegeven voor borstvoedingsavond. Kreeg als tip om nog geen borstpomp aan te schaffen. Eerst maar kijken hoe het allemaal gaat, het is zo gekocht.
    Nou was weer een hele opluchting. Ook vandaag toevallig het kraampakket binnen gekregen. Daar zat een leuke verzorgingstas van nijntje in. Het komt wel steeds dichterbij zo. Ook wel een beetje eng! :oops:
    Heb weer nieuwe foto's van buik in m'n album gezet.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj.. lekker een dagje thuis. ik wil ook.. Heb echt nergens meer fut voor.

@jody.. jah heb er ook (giga) aanleg voor, ik eet nu voornamelijk crackers, wortels en banaan. Dat gaat goed. Gisteravond stokbrood gegeten en salade, om 7 uur was dat. Lag om half 9 al in mn bed, met pijn in mn buik omdat ik zoveel honger had! Niet normaal. Maar die buik heb ik nu al, esther schrok er gewoon van! Lijk wel alsof ik al 20 weken zwanger ben man.. niet normaal. Zal wel even een foto maken binnenkort.

@kreeftje, hoestie nou met jou meid? al wat rustiger daarzo?

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @jody

Tuurlijk gaan we het wel redden ;)
    Heb soms gewoon even een dipje omdat mijn lichaam gewoon even niet meer kan...
    MAAR ik weet waar ik het voor doe allemaal en dat houdt mijn koppie erbij.
    Zo bij jou dus het kraampakket ook al binnen..komt nu echt dichterbij he?
    En je kraamzorg ook heelmaal geregeld fijn meid!

@wendy

Ja hoor het gaat wel weer..de kleintjes zijn lekker druk en mijn buik gaat aardig op en neer :) :)
    Wel fijn om te voelen maar soms voel ik ze zoo extreem dat ik gewoon last van mijn buik heb...die 2 dondertjes.
    Het valt me soms gewoon even zwaar omdat het dan allemaal niet meer wil lukken en ja ik ben nogal iemand die graag doorzet maar gelaas dat kan nu echt niet meer en daar moet ik em gewoon bij neerleggen :rolleyes:

Nog eventjes meid dan mag jij je kleintje ook voor het eerst bewonderen LEUK LEUK LEUK!

@mj

Aftellenmeid nog 4 weekejs en dan zit je lekker thuis ;)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

ooowww.... ik word niet goed van mezelf! Ik kan alleen maar janken en janken, niets is goed en niets is goed genoeg.. Nu ook... zit gewoon te janken. En waarom? Tjah als ik dat wist! Voel me gewoon klote! Heb het gevoel dat ik voor een afgrond sta en ieder moment kan vallen, gevoel van hartkloppingen en hyperventileren (is niet zo, maar zo voelt het) Krijg niets door mn strot. Heb echt het gevoel dat ik een burn-out oid heb. Had net mn ma aan de lijn en die zei het ook al, al die dingen van de afgelopen jaar/anderhalfjaar komen nu naar buiten, stress van zwanger worden, stress voor iui, trouwen en nu zwanger...

Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, voel me echt een klein kind, slaat echt nergens op. Vanmiddag heb ik een gesprek met mijn baas om half 3. Want dit kan echt niet zo. Heb af en toe echt het gevoel dat ik doelloos rondjes aan het rijden ben, net zolang dat het tijd is. Die werktijden die ik heb zijn ook veelste lang, trek het gewoon niet meer.

Sorry voor mijn geklaag! Ik weet het gewoon echt niet meer!

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he wendy knuffel voor jou meis. neem even een paar dagen rust voor jezelf. even een tut dag, filmpje kijken, boek lezen aan niemand anders dan jezelf denken... wat je moeder zegt kan heel goed.maar zijn ook je hormonen hoor. komt vanzelf goed.

jody, mooie buik. moet echt snel een foto zetten.. beloof het. probeer dit weekend, maar vergeet continu van alles. vanochtend ook weer amper mijn bed uit. maar gister reageerde een van de meiden echt op mijn vriend.. was zo lief om te zien.. maakte mijn hele week goed.

meiden, hema heeft hydrofiele luiers in de aanbieding. 10 voor 8.95 en monddoekje. 1.50 voor 3 en rompertjes 4 voor 5.50... geen geld toch.. en wel handig voor erbij.

kreeftje ik voel ze ook bijne heel de dag door hoor.. vind het nog wel lekker gevoel, alleen minder om 4 uur 's nachts.. net gingen ze tegelijk.. heb ook het gevoel dat mijn buik aan het eind van de dag mega zwaar is, moet ik echt op mijn houding letten.. beetje last van harde buiken ook denk ik. maar gaan snel weer weg.

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Goed dat je met je baas gaat praten! heel vervelend dat je je nu zo voelt.... en stress is niet goed voor jullie! succes, en klaag maar hoor, doen we allemaal hier

Ik heb me net ziekgemeld, het gaat gewoon niet, heb heel veel pijn bij alles wat ik doen. Morgen om 10.40 moet ik naar de bedrijfsarts (pfff weer die auto in...) en ga dan overleggen hoe ik het ga doen.
    Ik denk erover om 2 dagen in de week te gaan proberen, en dan niet aansluitende dagen (dus di/do of wo/vr)

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje dieseltje wat naar. maar verstandig van je.. wat heb je eigenlijk.. ook BI?
    of iets anders.. rust lekker uit

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

kop op meis!
    traantjes horen erbij.. vervelende hormonen.

@ dieseltje

Vervelend maar juiste keuze meis.
    Goed om jezelf denken en de kleine.

@ all

Net bij de HA geweest.
    Pijn is niet te houden.
    Maar kan er niks voor krijgen :(
    Dus veel op bed liggen want m'n ribben en spieren onder m'n borsten zijn helemaal overbelast.
    Heb het koken ook maar opgegeven dus mar doet nu echt alles in huis.
    Vind wel vervelend voor hem maar ja hij zegt is niet anders en jij zou het ook voor mij doen.
    En dat is ook zo... maar ja ben toch de vrouw in huis he.

Zaterdag gaat ie het kamertje ophalen en de laatste spulletjes.
    Dan maandag en dinsdag avond in elkaar zetten.
    En gaat me ma het voor me inrichten, alles wassen en strijken enz.
    En die moet er ook nog xtje op uit voor me de laatste dingetjes bij de drogist halen.
    Sja en dan wachten tot ze komt ;)

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he moon. sterkte meis.. wat naar toch dat jullie zoveel pijn hebben.. mag mij wel in mijn handen klappen hoe goed ik mij in vergelijking met jullie nog voel.

net gesprek gehad met werkgever.. ze twijvelen toch nog aan mijn contract. ze denken ook wel dat het meoderschap teveel eist voor deze baan die ik nu heb.. heb aangegeven dat ik niet voor een 3 maandne contract wil terug komen. begrepen ze ook.. ze twijvelen nog.. misschien andere functie ik hoor het wel. gelukki heb ik er geen slapeloze nachten meer van..

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Ben benieuwd wat ze gaan doen.

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Een spier tussen mijn ribben is gekneusd of gescheurd door het vele hoesten toen ik ziek was

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    o,ja weet het weer dieseltje. sorry was het vergeten.. ben dement aan het worden..

en moon ben ook benieuwd. maar zoals ik al eerder zei.. 3 maanden langer thuis zitten is ook niet verkeerd.. die baan vind ik wel

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja dat snap ik.
    Want dan zit je ook zonder centjes.

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee hoor ww.. fout he om te zeggen

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    oh ok..

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee hoor ww.. fout he om te zeggen

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Vind het niet zo fout hoor MJ, je hebt toch ook bijgedragen aan de WW, dus zou me niet druk maken en lekker genieten van de komende tijd. En mocht je geen verlenging krijgen dan kan je best even terug vallen op de staat...en rustig op zoek gaan naar een andere baan.

Zorgen zijn voor morgen en je moet de stront pas oprapen als het voor je voeten ligt!

x

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Tjah... als het niet anders kan mj? En je moet maar zo denken. waarschijnlijk krijg je nog meer geld met een ww uitkering, dan als je maar parttime gaat werken. Plus je kunt lekker bij je kindjes zijn! Als ik jou was, zou ik het zo lang mogelijk rekken dan ;)

Heb net een gesprek gehad met mijn baas. Hij was echt relaxed zeg, ben weer helemaal gekalmeerd. Ik krijg er voorlopig geen nieuwe leerlingen meer bij, en de leerlingen die ik kwijt kan, mag ik doorgeven, bv die net examen hebben gedaan. Behalve essie natuurlijk. Ik heb ook van mn zaterdag leerlingen wat 'weg' gedaan naar mn collega's. Ik moest van hem eerst aan mezelf denken en aan frodo. Ik mag van hem pas om tien uur beginnen en dan tot een uurtje of 6 a 7. En ik moet een afspraak maken bij de dokter van hem, omdat ik nog steeds zo hoest.

Deel Deze Pagina