Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Wat een goede reactie van je baas! toppie! Nu weet je ook dat als het komende maanden nog zwaarder word, je naar je baas toe kunt!

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,
    Wilde nog even zeggen dat Roger gisteravond de kleine man heeft gevoeld! Hij kreeg 4 schoppen op zijn hand! Zo leuk, hij was er helemaal emo van...hihihi. Maakt het zo echt he?!

Heb niet een bod gedaan op een wiegje...een antieke ijzeren, die ik wil laten bekleden. Ben benieuwd.

Wen, relaxte baas! Zo hoort het ook.
    Dieseltje, goed dat je je hebt ziekgemeld! doe maar rustig aan hoor en voel je niet schuldig.

moon, jij ook rustig hoor! ze komt vanzelf, maar ze moet nog even blijven zitten! en onze mannen gaan niet dood van 9 maanden huisvrouw spelen, toch?

Fijne avond.
    Ik duik nog even in de dvd box van Lost...hihihi en mijn foute man.

3. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Dieseltje en Moon: Wat vervelend dat alles nu al zo'n pijn doet. Probeer wel echt de rust te nemen hoor, want het wordt alleen nog maar zwaarder! ;)

@Wendy: Nou dikke knuffels voor jou hoor. Leuk he? AL die rondrazende hormoontjes. Ik had in het begin precies het zelfde. Heel fijn dat je een baas hebt die zoveel begrip er voor op kan brengen. Zo kun je in ieder geval met een gerust hart, verder de zwangerschap in.

@MJ: Als ze twijfelen is het misschien wel niet de juiste baan voor jou? Waarom niet gewoon lekker rustig aan doen? Er zijn nog wel meer baantjes hoor dan deze ene baan. Enne... ga je die 4 weken werken nog wel redden?

@Shaartje: Ik hoop dat het lukt om de wieg te bemachtigen.En leuk dat de mannen nu ook kunnen mee genieten he? Heb je niet meer zo het gevoel dat het alleen voor jou echt is. (Tenminste dat had ik heel erg :oops: )

Hier weer heel de avond voor pampus gelegen. Ga zo ff de hond uitlaten en dan lekker mijn bedje in. Hopelijk vanavond en vanacht wel een beetje slapen, begint me nu een beetje op te breken al die onderbroken nachten. Maar ja, alles voor het goede doel. Toch? 8-[

4. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi allemaal,

Ik kom weer eens kijken! Heb het erg druk met klussen in ons nieuwe huis. De dagen gaan daardoor wel snel...

Vandaag 20 weken echo gehad en alles zag er heel goed uit. Toch wel een geruststelling!

@ Wendy: het is normaal om zoveel te huilen, hoor. Ik heb nog nooit zoveel gehuild in mijn leven als in die eerste 3 maanden. Fijn dat je werkgever zo begripvol is! Neem je rust...

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden.. het is alweer vrijdag.. heerlijk he.
    Wendy, rustig aandoen.. fijn zo baas.

simba. gefeliciteerd met je 20 weken echo.. doe je wel rustig aan in huis met klussen?

jody, denk dat ik die 4 weken wel ga volhouden, wil het wel netjes afsluiten mocht mijn contract niet verlengd worden.. 4 weken is zo voorbij, toch?

Shaar, leuk een ijzere wiegje..ga dit weekend als ik de puf heb ook weer verven.. heb wel spijt dat ik gezegd heb dat ik het zelf wil doen.. nu moet ik het afmaken ook.. ;).. maar straks kan ik wel trots op het resultaat zijn.

Dieseltje en Moon hoe gaat het vandaag met jullie?

Kreeftje hoe is het met je meiden?

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

Fijn dat je zo'n relaxte baas hebt....wel alles optijd aangeven hoor meid!
    Hoop dat het wat beter met je gaat?

@dieseltje en moon

Lekker rustig aan doen hoor...het worden strax de laatste loodjes ;)

@jody

Die nachten zijn hier ook zo vreslijk! :confused:
    Maar idd we doen alles voor het goede doel en is het soms wel even afzien hoor ik zou zooo graag weer eens lekker op mijn buik willen slapen. :rolleyes:

@shaar

Ik ga duimen dat je het wiegje hebt!
    Leuk he die momenten dat manlief ook mee kan genieten hier zijn die momenten ook zo speciaal dan genieten we samen :D

@simba

Fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad! Heerlijk is dat dan he?

@mj

Met de meiden gaat het goed! ze gaan flink tekeer zeg het lijkt soms wel een voetbal elftal ;)
    Volgende week weer naar de gyn...heb nog even wat vragen voor hem wb de bacterie, tsja kan beter te veel vragen dan helemaal niets!
    Ik wil gewoon alle goeds voor onze 2 wondertjes.

Ik ben nu ook minder mobiel ik kan geen einden meer lopen en in en uit de auto is ook een ramp dus ik zit heeel vaak thuis!
    Als we weg gaan moeten we samen want dan kan manlief me helpen ;)

Met jou ook alles goed? lukt werken nog?

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik ben net uit m'n bed gestrompeld. Als ik eenmaal sta gaat het wel. Verder is het nog net zo pijnlijk als gister, maar het is nu wel fijn dat ik geen dingen MOET (vroeg opstaan, op tijd op t werk zijn etc), het kan allemaal wat meer op het gemakje.

Straks maar eens naar de bedrijfsarts.

Gisteren een 3D-echo gehad. Ze lag niet erg handig, maar het is toch een leuke DVD geworden. Ik heb thuis geen scanner, en ik ben niet aan het werk (voorlopig) dus ik kan er geen foto's opzetten.....
    Er is er 1 bij waar ze met haar 2 handjes in haar ogen wrijft, erg lief.
    Ze weegt nu ongeveer 1390 gram.
    Ik heb dat eens nagzocht op internet en ze is dus aan de zware kant. Bij 28 weken hoort het 1 kg te wegen... Pfff hoop niet dat het een 9-ponder word ofzo...

(bij mijn banner staat dat het gewicht ongeveer 1,4 kg moet zijn, maar deze 28 weken zijn gerekend vanaf de NOD, en met deze banner ben je dus maar 38 weken zwanger..... Ik concludeer dus dat ze ongeveer 2 weken voor licht).

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    schattig dieseltje. gelukkig is alles goed.. en mischien heeft de kleine iets eerder een groei spurt en trekt het later nog bij..

Kreeftje, werk gaat nog wel hoor.. maak het vandaag niet te laat, ga lekker optijd naar huis.
    opstaan iswel erg vermoeiend.. wekker om 6.45 wil ik echt uit het raam gooien.

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Nee hij gaat er niet dood aan maar ja.
    Vind dan vervelend...

@simba

Fijn dat alles goed was.

@ dieseltje

De banner gaat vanaf je eisprong uit.
    Dus dan klopt het wel ;)

Hier gaat het wel.
    Pijn gaat nooit is even weg.
    Gisteren geprobeerd of een lekker bad hielp maar dat was ook niks.
    Wel lekkker ontspannend!
    Iedereen zegt dat ik er heel slecht uit zie.
    M'n zwager was zelfs erg geschrokken toen hij me zondag zag.
    Nog 100 of 80 dagen te gaan.
    Ik ga me bed weer op zoeken.. wilde even kijken hoe het hier was.

Knuffffffffff

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje veel succes bij de bedrijfsarts! Benieuwd wat hij gaat zeggen!

@shaartje.. echt schattig man, dat Roger je beeb gevoeld heeft! Ikke ook voelen ;)

@kreeftje.. zo das best heftig meid. Doe maar lekker relaxed aan, en laat je mannetje maar goed voor je zorgen!

@all... Heb vanochtend mn eerste echo gehad! We waren minder ver dan gedacht, dus ik ga straks een poging doen om mn banner aan te passen. Ben 15 mei uitgerekend ipv 5 mei. Had ook een onregelmatige cyclus natuurlijk, dus dit kan kloppen. Het is 0.44 cm groot en ze zag meteen het hartje kloppen. Het was wel ieniminie. Heb de echo's al gescand, zal ze meteen straks in mn album zetten! Ik ben echt zo blij! Moest bijna huilen.

Voor de rest gaat het hier wel beter. Voel me wel wat relaxer.Gister hadden we dat badje opgehaald en toen had ik best wel buikpijn, denk van de stress. Vind het ook wel lekker dat ik het weekend vrij heb gehad van mn baas. Over 2 weken moeten we weer voor de echo, dan kunnen ze beter zien hoe ver ik ben.

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

Thanxx meid....zal manlief wat meer ordes gaan geven ;)

Fijnd at de echo zo geslaagd was! SUPER hoor :D :D
    Nu weet je dat het echt is en dat er een mensje in je groeit jullie kleine wonder.
    En je bent dus iets later uitgerekend nu..nou ja als alles maar goed is toch ;)
    Meid nogmaals ben super blij voor je! Geniet er maar lekker van.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

ZWANGEREN

Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Annika: 22j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - Jongen

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ?

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing

Echo's & Onderzoeken

September:
    Marjo83: 24 sep 20 weken echo

Oktober:
    Cindy: 4 oktober controle
    Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho
    Simba: 8 oktober lactatiekundige
    Shaartje: 25 oktober pretecho
    Cindy: 31 oktober 20 weken echo

November:
    Cindy: 14 november controle

Meiden: 8
    Jongens:2
    Verrassing:2

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon.. Heb je nog wat gehoord van annika? Vind het nog steeds verschrikkelijk voor haar!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hij heet Youri en is gisteren gecremeerd (als ik het goed schrijf)
    Heb foto's gezien.. heel mooi mannetje.
    Ze hebben het er best moeilijk mee maar ja wie zou dat niet hebben.
    Is toch heel wat je kindje te verliezen.
    Geloof dat ze 4 oktober uitslag kreeg over de doods oorzaak.

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    ZWANGEREN

Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

BEVALLEN

Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri

Echo's & Onderzoeken

September:

Oktober:
    Moon 1 oktober controle (groeiecho)

November:

Jongens:2

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wil je ons op de hoogte houden Moon?

wendy, goed nieuws.. ben blij

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wendy

Trouwens fijn dat de echo goed was.
    Ben beetje war hoofd..

@ mj

Doe ik

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    ZWANGEREN

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - Jongen

BEVALLEN

Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri

Echo's & Onderzoeken

September:

Oktober:

November:

Jongens:3

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    val in slaap op mijn werk.. loop echt aan een stuk door te gapen

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ZWANGEREN

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - Jongen

BEVALLEN

Echo's & Onderzoeken

September:

Oktober:
    MJ 1 oktober controle (groeiecho) + verloskunde

November: