@wendy: das supergoed nieuws! Leuk om het hartje te horen he? Nu lekker geieten meid..... Ik ga op aanraden van de bedrijfsarts 50% werken, halve dagen dus.... Wel een opluchting. Een aardige meneer in ieder geval, niet iemand die kostte wat het kost je aan het werk wil houden. M'n baas was minder blij, maar dat is zijn probleem. Heb precies gezegd zoals de bedrijfarts tegen mij zei: Als ik helemaal niet kom komt er nog meer werkachterstand.
achterlijk die werkgevers toch.. moet toch echt een cultuur omslag in nederland komen.. je bent maar een paar keer in je leven zwanger. je werkt straks tot je 68ste ofzo.. wat maken die paar maanden dan uit..
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri Echo's & Onderzoeken September: Marjo83: 24 sep 20 weken echo Oktober: Moon 1 oktober controle (groeiecho) MJ 1 oktober controle (groeiecho) + verloskunde Jody 3 oktober controle verloskundige Cindy: 4 oktober controle Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho Simba: 8 oktober lactatiekundige Shaartje: 25 oktober pretecho Cindy: 31 oktober 20 weken echo November: Cindy: 14 november controle Meiden: 8 Jongens:3 Verrassing:2
Hallo dames, Hier nog eens een berichtje van mij. Ik moet de laatste weken veel werken, en ben dus echt gebroken. Op het werk houden ze totaal geen rekening met me. Ik werk bij de aldi, en is dus veel til werk. Ik heb al gezegd dat ik alleen kassa draai en niet in de winkel doe inruimen. Pauzes krijge je ook niet veel, en ze vinden het gek dat ik niet zo werk als anders. Ik ben eraan het denken, om me ziek te melden, het word me allemaal te veel! Heb ook na het werk veel last van mijn banden en rug. @Wendy wat een mooie echo, super hé?
he wendy het gaat goed meid ik heb trouwens allang niks meer van marit gehoort...marit waar ben je?! we hebben vandaag onze pretecho...oooooo ik kan niet wachten!
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri Echo's & Onderzoeken September: Marjo83: 24 sep 20 weken echo Oktober: Moon 1 oktober controle (groeiecho) MJ 1 oktober controle (groeiecho) + verloskunde Jody 3 oktober controle verloskundige Cindy: 4 oktober controle zuurtje: 4 oktober controle bij vroedvrouw Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho Simba: 8 oktober lactatiekundige zuurtje: 19 oktober controle bij gyn Shaartje: 25 oktober pretecho Cindy: 31 oktober 20 weken echo November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens:3 Verrassing:2
@ cindy Wat lullig van ze. Ze mogen dat helemaal niet van je vragen om je zwaar te laten tillen. @ french Ze zal wel druk zijn met inrichten
@cindy... je hebt recht op je pauzes hoor! Dat is wettelijk bepaald (al weet ik hoe ze zijn bij de aldi, had er ook een leerling werken) En tilwerk, ik zou dat gewoon nog een keertje aangeven. En anders hebben ze gewoon pech! Je moet wel een beetje aan jezelf denken! @french.. jah tgaat hier een stuk beter.. lekker uitgeslapen vanochtend. @maritt.. hoestie met je meid? Idd lang niets van je gehoord? Je bent inmiddels toch wel over? @all.. Hier gaat het dus een stuk beter... hadden jullie dat ook in het begin, nergens puf voor? De afwas staat hier al een week en het begint hier zowaar bijna vies te worden... Kris is ook wel een lekkere... Vraag ik aan hem gister of ie wil afwassen, zegtie... Je bent morgen toch de hele dag vrij? Ik moet de hele dag werken. Aan de ene kant heeft ie wel gelijk, maar pfff...
Hey, @ Wen, had ook nergens puf voor, lang leve de vaatwasser....maar komt echt vanzelf weer goed, een beetje, ben nog steeds erg moe op zijn tijd. @ Cindy, je hebt recht op 1 uur langer pauze per dag! Wettelijk geregeld, dus zou me maar eens laten horen en tillen is al helemaal niet verplicht! @ all, heb gekozen hoor, de kinderwagen! Tis toch een bugaboo geworden...had er iets tegen, maar zullen vast de hormonen zijn, hij rijdt toch wel erg lekker en heb hem gecombineerd met de mummy voetenzak van de urban jungle, die past er op en die is iets stoerder en lichtblauw, dus mijn wagen is antraciet grijs, met een zwarte kap en een lichtblauwe voetenzak. Een antraciet maxi cosi, van mijn oma gekregen, lieverd! Nog geen reactie op mijn bod op het wiegje helaas, zal haar morgen nog eens mailen.... Verder schopt ie veel, mijn moeder heeft het ook gevoeld vandaag. Had vanavond een reunie van mijn lagere school, was erg leuk om iedereen terug te zien! En foto's, ik zag er echt niet uit....hihihih. Niemand trouwens, maar dat komt omdat het de jaren 80 waren denk....hahahahah Nou fijn weekend iedereen, geniet van het laatste zonnetje! x
Hey ladies! Hoe issie hier? Shaar: Toch ook maar voor de Bugaboo gegaan? Lekker spoepel stuurt ie he! Ik vind 'm echt ideaal. Ben benieuwd naar je voetenzak! French: Hoe was de pretecho gisteren? Cindy: Wat naar zeg, hoe het gaat op je werk. Je hebt zeker recht op sowieso een uur langer pauze per dag. Denk goed om je eigen gezondheid hoor, die gaat nu voor alles! Wendy: Gefeli met je goede echo! Mooi geluid he, dat hartje! Ik vind het nog elke weer weer ontroerend om te horen.. Dieseltje: Goed dat je 50% kunt gaan werken en dat de bedrijfsarts daar achter staat. Enne, jammer dan voor je baas, toch? Hoeveel weken moet je nog tot aan je verlof? Ik kan zo niet verder teruglezen, maar met Kreeftje, Moon en Mj ook alles goed? Ik heb morgen de screeningsecho. Ben erg benieuwd! Vrijdag ook nog een echo gehad, ivm met vage klachten. Waarsch. een schimmelinfectie waar ik nu AB voor heb. Ook heb ik last van aambeien, vreselijk Maar goed, waar ik eerlijk gezegd nogal van geschrokken ben is dat ze een paar weken gelden een uitstrijkje hebben gemaakt en dat daar uit naar voren is gekomen dat ik de Streptokokken-B bacterie bij me draag. Gelukkig weet ik er inmiddels iets meer over, maar er staan ook genoeg nare verhalen op het internet.. Ik probeer me daar van af te sluiten, maar moet toch eerlijk bekennen dat ik er behoorlijk mee zit.. (Weer iets, wat niet vlgs het boekje gaat..) Ben sowieso soms wat onzeker, ook al is er geen reden voor..hoop dat ik gauw wat meer vertrouwen kan krijgen. Mijn bevalling wordt waarsch. ingeleid en krijg AB via infuus toegediend om ervoor te zorgen dat de baby niet besmet raakt..
gadver marjo wat naar.. maar komt vast allemaal goed meid. ga weer een poging doen om te schilderen.. schiet niet genoeg op. toch misschien maar de hulptroepen inroepen
@shaartje.... ow... pff nou gelukkig... Geloof niet dat kris heel erg blij met me is En gefeliciteerd met je kinderwagen, lief van je oma! @marjo.. heb het hartje nog niet gehoord, alleen gezien... aambeien.. vreselijk! Heb ze al ns gehad Rustig aan op het toilet @all.. heb vanochtend een smsje gehad van moon. Ik zal hem hier wel ff tikken Hoi wen. Zou je dit door willen geven aan de meiden. Ben gisteravond naar zhuis geweest met heftige krampen. Ze dachten weeen maar bleek dat alles heel erg geirriteerd is van binnen, ook m'n darmen en die staan vol lucht. m'n eigen gyn had gelukkig dienst en die zei dat het een gecompliceerde zwschap is. Moet dinsdag op extra controle vanwege het vele vruchtwater en heb nu volledig bedrust.Btje maakte het super was lekker aan het spelen. X Moon
@marjo Minder van die bacterie...ik heb dezelfde bacterie die jij nu ook hebt ik heb het vorige week gehoord. @mj Schilder ze meid! ben benieuwd @shaartje Fijn dat je de kinderwagen gekozen hebt.... En super lief van je oma dat je een maxicosi hebt gekregen. @wen Al wat meer enrgie? hahaha... mijn energie piek is er nog steeds niet of is heeeel ver te zoeken Doe je moon de groetjes even..laat haar maar lekker rusten en aan de beeb en zichzelf denken.
@kreeftje... meer energie? waar... ikke niet hoor.. bleeehhh... zeik zeik.. denk dat ik straks maar een paar blikjes redbull neem (dit was uiteraard een grapje)
hihi Moet denk ik toch zo de was maar even uit de machine halen..misschien zit die energie wel ergens in een hoekje maar kan ik het gewoon niet vinden Heb ook helemal geen schoonmaak aanvallen ofsow..pff als ik er al aan denk begin ik al te gapen.