ja schoonmaak afvallen. hier wel, maar daarna ben ik kapot.. gister ben ik trouwens bij vriendinnen blijven pitten.. toch gek idee dat het misschien wel de laatste keer is.. straks doe je dat niet meer, tenminste niet meer spontaan
@ Wen, doe je moon de groeten en wens haar sterkte! @ all, ik heb ook een kleine opruim aanval, geen schoonmaak...hihih. Ben lekker aan het wassen en net ontbeten op een terras in de stad! Heerlijk! Ga straks nog maar eens op mijn ligbed in de tuin. Af en toe een wasje, Roger is aan het schilderen in de babykamer en komt zo buiten in de tuin de kastdeur doen, dat is een paneeldeur waar een plaat voor zat, dus zijn we samen buiten gezellig. Net ook lekker boodschappen gedaan voor vanavond, we eten een lekkere salade. Wat geniet ik toch van het weer! Volgende week zaterdag gaan we terug naar Antwerpen om het kamertje te bestellen! Ze bezorgen gratis in NL en zetten het ook allemaal in elkaar! En het is er ook nog eens goedkoper dan in NL, en we moeten toch op kraamvisite, dus ik zie alleen maar voordeel! Mijn buik begint te groeien...hihi, moet ook echt nog wat kleding kopen want krijg zo langzamerhand een beetje crisis. Volgende week maar doen denk. Nou meiden fijne dag vandaag. Ow en Marjo, doe het rustig aan hoor op de plee, niet te veel druk....klote hoor! En over die bacterie niet te veel nadenken hoor, komt vast allemaal goed. X Shaartje
@shaar: wat lief dat je de maxi cosi van je oma hebt gekregen. Ik heb ook voor de bugaboo gekozen, vond hem ook erg practisch @wendy: Wens moon sterkte van me! Het zit haar echt niet mee! @marjo: Inderdaad fijn dat ik nu 50% kan gaan werken. Ik moet nog 6 weken. Vervelend van die aambeien.... sterkte ermee... En met die bacterie komt het vast goed, ze weten in ieder geval dat het er is, dus zullen je gewoon goed in de gaten houden! Hier veel last van dat carpaal tunnelsyndroom (slapende hand). Door het warme weer hou ik veel meer vocht vast, en daardoor word het erger.... Heb echt worstevingers nu
ik kom me weer even melden. gisteren de pretecho gehad (foto's in album) het was echt super mooi! we mogen volgende week nog 'n keer want ze lag er niet zo mooi voor...ze ligt stuit en mn placenta ligt aan de voorkant. ze had bijna de hele tijd haar armen voor d'r gezicht....volgende week weer een kans
@Moon (of Wendy als je dit door wilt geven): Veel beterschap zeg! Het zit ook allemaal niet mee. Neem nou ook echt die bedrust, des te beter voor jullie twee. @French: Mooie duidelijke foto's! En dat armpje, zal na de bevalling ook nog graag naast haar gezicht willen liggen..... Ik vind die foto's zo lief he! @Shaar: Hier ook een bugaboo! Erg mooie en practische wagen. Hoop dat ie snel komt. @Marjo: Probeer je niet te druk te maken om de bacterie. Het wordt goed in de gaten gehouden en komt dus echt wel goed hoor!Ennuh genoeg vezeltjes eten he! @Dieseltje:Ik heb geen last van CT maar wel van worstvingers! En zeker met deze hitte. Lekker dat je nu minder kan gaan werken. En wat kun je tegen dat CT doen eigenlijk? En gaat dat na de bevalling weer over, of blijf je er last van houden Nou hier ook geen last van schoonmaakwoede, of fitheidspiek . Wel last van een ontstoken tandwortel. Auw, auw..... En probeer dan maar eens van de paracetamol af te blijven. Nou het valt niet mee, gelukkig kan ik morgen al naar de tandarts. Ben alleen benieuwd of ze nu mogen verdoven of niet? Weet iemand dit?
@jody: wat vervelend meid! ik weet dat je gewoon paracetamols mag slikken 6 verdeeld over 24 uur. en ik heb gelezen dat de tandarts gewoon mag verdoven.
@jody: dat CT gaat meestal over zodra je weer een normale vochtbalans hebt, dus inderdaad na de bevalling Je kunt er verder niks tegen doen..... Ach ja, dat vocht vind ik nog niet zo erg, maar soms doet die linkerhand gewoon zo'n zeer dat ik niks kan oppakken. Lekker handig als je moet typen
Moon, veel sterkte meis! Lekker rustig aan doen hoor! French: Wat een lieve echo! Heb niet zoveel tijd, maar wilde jullie even gauw laten weten dat de 20 weken echo helemaal prima was! En we krijgen een.......................... jongetje!!! Zijn er superblij mee ! Dit was ook wat de gyn al vermoedde met de termijnecho! Foto's zal ik vanavond ff inscannen!
Marjo gefeliciteerd!Super! Ik was eens naar buiken foto's aan het kijken. En als je sommige ziet met 15 weken, valt mijn buik eigenlijk mee. Bij de meeste zie je echt een bolletje, ik heb dat eigenlijk niet. Maar dat zal wel bij iedereen anders zijn, of niet. Ik voel ook nog niet echt wat. Volgende week op controle hopelijk is alles goed, ben weer even onzeker! Heb vandaag besloten dat ik me morgen ziek meld. Ik heb het helemaal gehad, ze houden totaal geen rekening met me, en ik ben helemaal kapot, ben gebroken. Kan bijna niet meer. Dus ik ga maar eens rusten. Nog 1 week moeders voor moeders, dan heb ik het er alweer opzitten. Groetjes Cindy
@French:Thanx door een paracetamolletje, heb ik vanacht lekker geslapen. Ik durfde er geen in te nemen. We zullen maar zien, wat ie er aan kan doen. Moet wel toegeven dat het nu wat minder is. (straks ziet ie weer niks En heeft het kruidenmiddel toch goed geholpen)Nou ja, zien we dan wel weer. @MJ: Joepie nog 3 weken en 3 dagen werken! (na vandaag dan he) @Marjo: Gefeliciteerd met jullie jochie. Wanneer komen de echo's? @Cindy: Groot gelijk hoor meid! Je moet aan jezelf denken, en anders gewoon de ziekte wet in. Heb je recht op hoor! @all the rest: Hoe is het met jullie?
jody wat heerlijk dat je dat zegt.. ben zo dood moe.. voel me echt alsof ik een nacht heb doorgehaald.. ik ben volgende week maandag en dinsdag vrij en laatste week maandag.. heb nog wat uur over, denk dat ik de ena laatste week ook een dag neem, zodat ik geen 5 dagen meer hoef te werken jaaaaaaaaaaah. dus na deze dag nog 14 dagen werken marjo.. gefeliciteerd met jullie goede echo.. heerlijk cindy je hebt gelijk hoor.. als zij geen rekening met je kunnen houden zoeken ze het maar uit ook..
@marjo...gefeliciteerd met je mannetje! @all.. heb weer een berichtje gehad van moon, ze is naar het zh geweest. Nou net geweest. Ze ligt 300 gram voor op groei, dus word een dikke en grote baby. Heb meer kans op vroeg geboorte en moet goed naar mn lichaam luisteren, voor op de harde buiken letten en bij gekke dingen bellen. Later: Ja is gewoon elke dag afwachten, vind het welk een beetje spannend. moet nu elke week komen. doe ze allemaal maar de groeten en mis jullie. is best saai zondag pc!
Even snel berichtje van mij. Word donderdag opgenomen in het ziekenhuis vanwege m'n suikers en het vruchtwater. Moet zkr tot maandag blijven maar kan ook langer zijn. Moet een stuk beter worden omdat ze niet willen dat ze al bijv met 28 weken geboren gaat worden. Baal als een stekker.. maar ja doen er niks aan en is best voor de kleine meid.