Wat is het rustig hier zeg! Hebben jullie 's nachts ook weleens pijn in je buik? Een soort verkrampt gevoel?
@Maritt: Ik hoop dat iemand anders dit ook heeft. Had al op je vraag gereageerd. Ik weet dat het erg vervelend is. 's nachts een kussen onder je buik geeft wel wat verlichting, maar met het omdraaien blijft het toch. Misschien een soort voor weeën? Of idd je banden. Woensdag kan ik je hopelijk meer vertellen.
Hey meiden, even inbreken bij jullie... wordt wel stilletjes hoor aan de andere kant... Hoop dat ik snel hier mag komen! Gaat alles goed met iedereen? Voor Jody begint het inderdaad al heel erg op te schieten... voor de meesten trouwens, ben wel een heeeel klein ieneminie-piepklein beetje jaloers! Vruchtje en ik vroegen ons het volgende af: Elke maand voor je NOD voel je van alles... lichamelijke kwaaltjes, misselijkheid en noem het allemaal maar op. Elke keer weer de domper van een negatieve test. Deze maand daarentegen... voelen we allebei nog helemaal niets! (Oké, behalve dat ik het al 3 dagen koud heb... hoort dat er ook bij?) Ik vroeg me af hou jullie dat hadden in de week voor jullie NOD... hadden jullie al een vermoeden dat je zwanger was, of was het een complete verrassing? Ben erg benieuwd wat onze ervaringsdeskundigen hierop te antwoorden hebben...... Dikke knuffel voor jullie allemaal!
beursen (.)(.) was bij mij echt een teken. en veel dorst. hoop jullie snel hier te zien.. is ook rustig hier hoor
Bij mij waren pijnlijke borsten een teken. En mijn gevoel zei dat ik wanger was! Het is hier inderdaad erg rustig. Hoop dat jullie snel naar deze kant komen!
Meiden wat is het hier rustig zeg... We hebben snel de andere meiden nodig hier De duimen draaien overuren ik hoop zo dat het voor hun ook snel raak mag zijn....... @katrien Spannend hoor meid, hoop dat jullie deze ronde super goed nieuws zullen hebben [-o< ik merkte het door dat ik al 2 dagen overtijd was en dat nog nooit had meegemaakt met de clomid en toen begonnen mijn borsten erg gevoelig te worden en ik had vreselijke last van mijn darmen, veel eetlust en last van moeheid. Hoop dat het voor jullie ook zo mag zijn meid! We zien naar jullie uit hoor. @meiden Ales goed hier verder met iedereen....? Hoop dat het met Moon ook wat beter gaat
Hey, bedankt voor jullie reacties.... Heb hier nog 6 dagen te gaan, dus kan alle kanten op. Hoop wel dat ik snel de stilte kan komen doorbreken! Begin mezelf nu een beetje gek te maken, heb me namelijk bedacht dat ik mijn vorige zwangerschap ook zoveel kou-aanvallen had. Nu slaat de onzekerheid/stress weer toe, iets wat ik nu juist niet wil.... Aftellen maar!
@katrien... zoals je weet, was het voor mij helemaal een verrassing! Normaal voelde ik ook van alles, maar dit keer alleen pijnlijke tieties. Maar tjah.. die heb ik vaker gehad. @all.. heb weer wat berichtjes gekregen van moon, maar sorry.. heb de puf niet gehad, om ze neer te zetten, aangezien het hier ook niet zo goed gaat. deze is van 29/9 Hoi hier even berichtje van mij, suikers gaan iets beter. Harde buiken kunnen op moment geen kwaad, pas als ik ze weg moet puffen. SLaap hier niet echt best. gaat niets boven je eigen bed Hoop dat ik snel naar huis mag. Dikke kus moon. En deze is van gister. Hoi gyn was langs geweest en mag voorlopig niet naar huis. vanwege de harde buiken en krampen die ik nu soms heb. en als ik thuis kom voor dat ik bevallen ben zit de kans er in dat ik er nog een paar keer in beland voor suiker enz. nog 10 weekjes volhouden pfff kus moon.
Wat naar voor moon! Maar ze is in goede handen daar..... @wendy: Gaat het niet zo best met je? Hoop niet ernstig?
mwah... net bloed laten prikken en urine ingeleverd. Heb ongeveer het hele weekend gejankt alleen maar. Vind het gewoon niet eerlijk! Ik weet dat ik niet mag zeuren, omdat ik eindelijk na 1.5 jaar zwanger ben. En ik weet dat er mensen graag in mn schoenen zouden willen staan (al weten ze niet wat ze zeggen!) Ik denk dat ik een nieuwe relatie ga beginnen..... met de toiletpot! Ik zie die vaker dan kris. Ik kan niets binnen houden, alles komt eruit. Brandend maagzuur van hier tot gunter. Omdat ik niets binnen krijg, kan ik alleen maar slapen, want voel me heel slap. Drinken gaat wel, gelukkig. Maar eten niet. En ik heb echt onwijs veel honger, mn buik doet er gewoon serieus pijn van! En ik kan gewoon niets eten! Bij het idee al, ga ik zowat over mn nek. Crackers en geroosterd brood helpt wel, maar dat vult echt niet! Sorry hoor, maar die roze wolk? Waar? Of ben ik nu heel egoistisch en ondankbaar? Zoo... dat lucht op...
Ik schrok ff toen je schreef ''nieuwe relatie beginnen'' haha..... Meid, wat vervelend..... Van die roze wolk heb ik ook nog nooit wat gezien hoor...... Pas je op dat je niet uitdroogd? Even langs de huisarts gaan lijkt me wel verstandig hoor....... Sterkte.... (p.s en je mag klagen hoor ) xxx
Daar ben ik afgelopen vrijdag dus al geweest. Heb mn urine ingeleverd, die gaan ze checken voor afvalstoffen. En als die erin zitten krijg ik med. tegen misselijkheid. Bloed heb ik ook al laten prikken. Uitdrogen, nou das wel het enigste wat erin blijft zitten. Waterlimonade. Jah slaat nergens op. En melk, helpt ook.
Hey Wen; misschien komt bij jou de roze wolk pas na je zwangerschap, als je jullie kindje in je armen houdt. Hoop dat je je snel beter gaat voelen! Knuffel!
Even voor alle zwangere-eerste-ronde-clomid-babes. De date komt er binnenkort toch, we hebben vooralsnog de datum 18 november geprikt! De bedoeling is om even te gaan wandelen in Ermelo, en daarna ergens wat drinken en eventueel eten. Honden kunnen waarschijnlijk mee, maar dat zoeken we nog even uit! Zijn er hier nog mensen die het leuk vinden om ook mee te gaan? Jullie zijn bij deze uitgenodigd, kom even op het andere Topic meelezen en doorgeven of jullie meegaan... een PB-tje naar Bengel kan ook altijd! Zij gaat even bijhouden wie er allemaal kunnen/willen. Hopelijk tot de 18e?!?
Hey girls, Inderdaad rustig hier....ben er zelf ook niet zo veel. Voel de baby nu volop, je kan zelfs mijn buik zien bewegen en je voelt het goed tegen je hand. Heeeel schattig! We hebben een kamertje gekocht zaterdag, zoek een foto voor in mijn album. Verder ben ik toch maar overstag gegaan en heb ik de wieg die ik zo graag wilde gekocht. Rib uit mijn lijf, maar denk dat ik dit jaar mijn bonus wel haal en dan is ie daar maar van! Heb het gewoon verdiend vind ik zelf...hihihihih. En had niet gerekend op zo'n grote sponsoring van mijn ouders voor het kamertje, dus heb ik het evengoed maar gewoon uitgegeven....zo ben ik dan ook weer! hahahaahah! erg.... Verder een voetenzak laten maken voor de maxi cosi, in Belgie, voor 65, helemaal gevoerd, zoals de originele van maxi cosi, maar dan je eigen smaak, met een kroontje erop geborduurd en zijn initialen....hoe bedoel je kak! Verder een box, een boxaankleding en een boxkleed laten maken, ook in stof die in ons interieur past...ja, t past allemaal bij elkaar. Wat geef je toch veel uit voor je kind.....! Super flesjes gevonden trouwens, zal het merk eens opzoeken, is wel leuk om te kijken, echt waar. Lijkt op een tepel, kindjes zuigen niet echt aan een tepel maar trekken eraan (net als een koe melken) en deze speen op de fles werkt hetzelfde, het flesje is ook klein, zodat je je kind kan voeden als het naar je toe gedraaid is, net als bij de borst, en niet op de rug ligt en ineens veel meer van de wereld ziet. Heel verhaal, maar ik vond het wel logisch klinken. Nou ja al met al mooie dingen gezien, half november komt het kamertje, eind november de wagen....dus in december ben ik helemaal klaar! Heeft even geduurd, maar ineens is het dan ook allemaal geregeld. Nu nog de badspullen en dan is het klaar. En niet te vergeten, nog wat voor de garderobe....natuurlijk! Maar dat ga ik lekker in decemeber doen, op mijn gemak. Op werk is het heel erg druk en zit met een langdurige zieke. Das wel balen! maar neem iets meer rust en dan vliegen de dagen voorbij. Hoop dat het met iedereen goed gaat, doe de groeten aan Moon wen. Oh en Wen, doe maar niet hoor met die plee, Chris is veel leuker! en zachter... Klote dat je je zo ellendig voelt, daar schiet je niets mee op. herinner ons gesprek nog in Haarlem op het terras over zeuren als je zwanger bent....knipoogt.....overkomt ons allemaal....tis ook gewoon niet even leuk allemaal! Ik was gister misselijk van mezelf....van mijn lichaam...slaat ook nergens op, maar ben nog nooit zo zwaar geweest, en heb helemaal geen eetprobleem ofzo, maar vind het toch wel moeilijk om mezelf zo te zien, komt ook omdat ik weinig kleding heb die goed zat, daar heb ik gister ook maar wat aan gedaan! Leuke dingen geshopt.... En nog een paar leuke dingen van werk meegenomen, dus kan er weer effe tegenaan! Dat scheelt. Nou genoeg gekletst zou ik zo zeggen, hebben jullie weer wat om te lezen. Dikke kus, Shaartje ps: droom steeds dat ik een meisje krijg....
heej meiden... heb van moon nog een berichtje gekregen. het gaat helemaal niet goed met dr.. hoi wen, heb vannacht weeen gekregen, maar werd vanmiddag pas gelooft. Baarmoeder kwam al wat zakken en ben met spoed aan weeenremmers gelegd en longprikje gehad voor de kleine meid. en toen met de ambulance en sirene naar het wkz gebracht. is nu aardig gezakt en nu afwachten. hopelijk blijft ze nog even zitten. kus moon.
Dat is schrikken.... Laten we met z'n allen hopen dat het beebje nog een tijdje wil blijven zitten...... Ik heb even teruggekeken, moon is vandaag 27w1d.....