********************breekt in********************* o sh*t neee ik duim hoop bid dat alles goed gaat en dat moons kleine meid blijft zitten... ****************verlaat jullie weer*****************
Gelukkig zit moon nu zo ver in de zwangerschap dat ze de kleine al wel in leven zouden kunnen houden. Het is natuurlijk wel te hopen dat ze nog ff blijft zitten En vervelend dat ze daar nou weer mee kampt. Wat dat betreft, mogen we allemaal wel in onze handjes klappen, dat het zo goed gaat. Moon heeft wat dat betreft al veel mee moeten maken. Sterkte Moon! @Wendy: Bij jou dan ff niet natuurlijk. :-& Hoop voor je dat het maar de eerste 14 weken is, en niet dat je er 9 mnd lang last van gaat hebben. Zorg dat je goed blijft drinken, voor die kleine kan al dat overgeven geen kwaad. Alleen errug vervelend voor jezelf. Gewoon hier op z'n tijd komen klagen. En lekker de rust nemen voor jezelf die je nodig hebt Beterschap en welkom in de wereld van de Zwangere! hahahaha 8) @Shaartje: Wat fijn dat alles nu gekocht is. Geeft toch een geruster gevoel niet waar? Leuk hoor! @MJ: Nog maar 14 Werkdagen.! We kunnen eindelijk de dagen gaan aftellen......
Jeetje, even niet geweest en wat lees ik nu voor naars zeg Hoop echt dat de kleine meid nog even blijft zitten. Toch wel tot minstens 32 weken hoor! Sterkte voor Moon!
Oow nee Lieve kleine meid van moon blijf nog even lekker bij je mams zitten [-o< Het zit hier niet echt mee...STERKTE!
Nou even op jullie reageren dan.. Shaar: Ow, herken het wel hoor dat je je zo kunt voelen over je lichaam. Maar jouw buikje is nog mega beschaafd Vind echt dat je er nog zeer strak uitziet! Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Benieuwd naar de foto's van het kamertje.. Enne die voetenzak.. wat een kakker ben je toch... Daan: Leuk dat jullie een date hebben geregeld. Ik ga niet mee, maar alvast heel veel plezier. Enne, nog een paar daagjes tot je NOD he meid.. Tel mee af! Al symptomen eigenlijk? Wendy: Sterkte met de misselijkheid.. Ik heb het maar een paar weken gehad, hopelijk gaat het bij jou ook gauw over! Enne dat van die roze wolk, voel je niet schuldig. Als ik heel eerlijk ben kan ik er echt een beetje opklimmen na de 20 weken echo van vorige week. Sterkte! Kan zo niet verder teruglezen, maar gaat het goed met iedereen verder? Dacht het wel he.. Begin zo'n last te krijgen van mn stuitje Hoop maar dat het niet doorzet en erger wordt. Ik kan de beeb ook duidelijk aan de buitenkant zien schoppen, vind het allemaal zo bijzonder....... Hebben jullie dat ook dat hij de ene dag actiever is dan de andere? Ben soms een btje een stresskip als ik hem weinig gevoeld heb, maar dan denk ik een dag later. Waar maak je je druk om.... Hihi, vast wel herkenbaar? Ow, en gister een nieuwe buikfoto gemaakt, staat in m'n album! Ik voorspel dat ik mega ga worden
wat een verhaal zeg! ik hoop dat alles goed blijft gaan met de kleine meid en met moon natuurlijk...er is al veel gebeurt met de decembermama's en moon is al de zoveelste...pffff wanneer houd het op?! wendy....wens moon maar heel veel sterkte van mij en een dikke knuffel.
wendy wens moon heel veel sterkte van mij.. gelukkig is ze onder goede controle.. wat naar allemaal voor haar. wendy wcpot is koud. niet fijn in de winter.. jody.. heerlijk he dat aftellen.. all gister op controle geweest.. babes gaan perfect. 1 ligt al wel met hoofd naar beneden en best diep, maar dat was niet erg zeiden ze. alleen maar goed, als ze zo de komende 3 maanden blijft liggen is de 1e een natuurlijke bevalling heb zaterdag in het bos gewandeld, was alleen iets te ver. 2 uur en gister in de stad.. mijn kont, liezen en benen waren helemaal stijf. warm bad doet wonderen
Wendy wens moon ook van mij heel veel sterkte. Ik hoop dat haar kleine meid nog een aantal weken in haar warme kamertje blijft. Knuf van zuurtje
Wendy wens Moon van mij ook heel veel sterkte! Hopenlijk blijft die kleine meid nog een paar weken zitten. Hier gaat alles goed. Moet donderdag op controle, is dus weer heel spannend! Duimen jullie dat alles goed is? Ik heb een foto van het kamertje dat wij willen bestellen in mijn album staan. Oja, ik heb sinds zaterdag dat er vocht uit mijn tepels komt, is dat niet wat vroeg? Tepels zijn ook erg gevoelig nu! Groetjes Cindy
@mj: Fijn dat alles in orde is! En als de 2e nou in stuit zou liggen? Moet je dan van de 1e gewoon bevallen en de 2e met een keizersnede? Pffff. hoop het niet voor je.......
Heej meiden.. heb weer een sms van moon gehad, toen ik vroeg hoe het met haar ging: Net een laatste longprikje gehad. Nu moet ik tot donderdag aan de remmers, dan gaan ze stoppen en kijken hoe ik erop reageer. Net echo gehad, ze is 1300 gram en moet 890. Voor de rest stuurde ze later, dat ze haar adres van het ziekenhuis even zal vragen en dan zal ze het even doorsmsen, voor degene die haar eventueel een kaartje willen sturen!
Jemig, wat een nieuws van Moon! Ik ga duimen dat alles goed gaat! Ben de afgelopen week weinig online geweest, we zijn zooo druk met het nieuwe huis. Af en toe probeer ik mee te lezen (stiekem op het werk), maar ik krijg niet echt de kans om te reageren. Maar alles gaat goed hier. Heb alleen last van mijn rug, maar verder niets. De babykamer is bijna af. Ik zal binnenkort wat foto's maken, het kamertje is erg leuk geworden! We hebben ook een kinderwagen gekocht, een Quinny Speedi. Groetjes Simba
wendy wl je mij een pb sturen met moon adres voor het ziekenhuis en kamernr.. wat naar toch. dieseltje ja idd dat kan. ze kunnen daar ook niks van zeggen, want op het moment dat de eerste er uit is valt de tweede in een soort gat, dus hangt er helemaal vanaf hoe ze ligt.. al doen ze ook wel stuit bevallingen.. denk er maar niet aan, kan er toch niks aan veranderen. kreeftje, hoe is het met jou
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri Echo's & Onderzoeken September: Marjo83: 28 sep controle gyn Oktober: Jody 3 oktober controle verloskundige Cindy: 4 oktober controle zuurtje: 4 oktober controle bij vroedvrouw Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho Simba: 8 oktober lactatiekundige Marit: 10 oktober controle verloskundige Shaartje: 10 oktober 20 weken echo zuurtje: 19 oktober controle bij gyn Shaartje: 25 oktober pretecho Cindy: 31 oktober 20 weken echo MJ 31 oktober controle (groeiecho) + verloskunde November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
@Katrien, ik wist niet overduidelijk dat ik zwanger was. Wel heel erg moe en later wel klachten maar niet echt voor de test. Spannend voor jou dus deze ronde! Ik duim voor je hoor! @Wendy, bedankt voor de berichtjes over Moon! Wat een ellende voor haar! Met de ambulance naar het ziekenhuis, maar daar was ze toch al of niet? Het zit haar niet mee zeg! Jou trouwens ook niet... weet je jou reactie nog toen wij aan het klagen waren op het eerste ronde clomid topic? Maar hier mag je gerust klagen hoor! Bij jou is de misselijkheid wel heel erg dus . Echt balen voor je. Houd je er aan vast dat het de eerste tijd het ergste is en dat je daarna kan genieten! Sterkte en pas wel op he? @Shaar, leuk he om de baby zo te voelen bewegen! Ik voel het sinds 2 weken ook echt heel goed. Een heel geruststellend gevoel vind ik. Mooi dat je zo goed kan slagen. Als je nog leuke email adresjes hebt etc, dan houd ik me aanbevolen voor een pb'tje van die winkeltjes! @Marjo, het is wel prettig als je de 20w echo achter de rug hebt he? En als alles er goed uitziet natuurlijk. Ik voelde de beeb rond de 20w ook niet dagelijks. Af en toe wel frustrerend. Maar nu gelukkig wel! @French, hoe gaat het met jou? Is er al veel gebeurd bij de decembermama's joh? @MJ, fijn dat het goed gaat met je kleintjes! Hoe is het verder op het werk nu? @Cindy, mooi kamertje. Lekker veel plek om spulletjes op te bergen zeg. @Wendy, nogmaals... fijn dat je ons zo op de hoogte houdt over Moon! @Simba, verhuizen... druk? Heel herkenbaar hoor! Wij hebben ook speedi gekocht. Alleen nou zag ik hem bij Gardo voor 400 euro en wij hebben er bij Babymax 500 voor betaald... Maar volgens mij is het alleen de rode versie bij Gardo voor 400 euro en oud model? Hier alles goed hoor. Niet zoveel bijzonders eigenlijk. Ben vandaag lekker vrij! Misschien straks eens even shoppen ofzo. Liefs, Marit
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri Echo's & Onderzoeken Oktober: Jody 3 oktober controle verloskundige Cindy: 4 oktober controle zuurtje: 4 oktober controle bij vroedvrouw Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho Simba: 8 oktober lactatiekundige Marit: 10 oktober controle verloskundige Shaartje: 10 oktober 20 weken echo zuurtje: 19 oktober controle bij gyn Shaartje: 25 oktober pretecho Marjo83: 26 oktober controle gyn Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D Cindy: 31 oktober 20 weken echo MJ 31 oktober controle (groeiecho) + verloskunde November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
Jaja het is weer zover... Wendy is weer thuis voor een dagje. Heb het helemaal gehad op mn werk! Ben misselijk, moe, futloos. En net een gesprek gehad met mn werkgever. Dat ik maar een oplossing moest zoeken (dat heeft ie maar 20 keer gezegd) want zo kon het niet langer, al die mensen die wegliepen. (hij kon geen namen noemen) en anders zou hij wel een oplossing zoeken, want tjah. ik denk dat ik mijn werk nog wel langer wilde houden. Ik begon alweer te huilen meteen al, toen zeidie: tjah en aan de zielepietje uithangen hebben we natuurlijk ook niets. Zoo.. die kerel heeft volgens mij echt 2 persoonlijkheden. Kijk ik snap dat het voor hem geen pretje is, maar voor mij ook niet! Hij denkt zeker dat ik dit voor mn lol doe!
@wendy: Bah wat een vervelende man, lijkt mijn baas wel! Denk aan jezelf en je beebje hoor, hij kan je niks maken.... Sterkte