Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

wat een *@#$$%%^baas zeg!
    Snap best dat je er ff helemaal doorheen zit, wat zou het dan fijn zijn dat je een beetje bergip kreeg :rolleyes:

ALs je het adres van moon hebt wil je me dan pben?

@Meiden

ik ga even niet op iedereen reageren hoor ben niet helemaal up to date vandaag.

Heb erg last van harde buik steeds en mijn rug en voeten doen zo'n pijn dus ik doe het lekker heel rustig aan...
    Het bed staat inmiddels in de kamer en daar lig ik smiddag's even heerlijk op... :D

Heb vandaag de intake van de kraamzorg ook gehad, was erg leuk zie het allemaal wel helemaal zitten het wordt alleen wel druk met 2 kleintjes.
    Gelukig krijgen we 16 uur meer erbij dus ik zit totaal op 56 uur tot nu toe.

Oja ook mag ik de blije doos ophalen JIPPIEE het weekend maar even doen we gaan het weekend toch ook de laatste babyspulletjes shoppen, manlief gaat dan mee want ik kan het allemaal niet meer alleen en autorijden kan ik dan mooi aan hem overlaten .

Sorry voor mijn geklaag :oops: :oops:

Nou kijk morgen wel weer meiden...

Liefsss

Liefssss

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest en ben erg geschrokken.
    Ze vond me heel erg opgezet en mijn bloeddruk was hoger dan anders (nog niet erg hoog hoor, 150/75).
    Toen vroeg ze of ik een plastestje wilde doen. Bleek dat mijn nieren eiwit lekken. Hier komen dus ook die ''zere ribben'' vandaan. Dit zijn dus niet mijn ribben maar m'n nieren die niet helemaal goed functioneren, wat weer veroorzaakt word door de lever.
    Toen moest ik direct door naar de gyn. Ze zei dat mijn zwangerschapsverlof waarschijnlijk wel zou ingaan, en dat ik erop moest rekenen dat ik opgenomen zou worden.
    Ik heb een CTG (hartfilmpje) en een bloeddrukmeting gehad. Beiden waren goed. Ook weer bloed geprikt waaruit blijkt dat mijn nieren en lever niet helemaal goed functioneren. Nog een plastestje en weer 2 dikke + jes, dus eiwit in de urine.
    Hij denkt dat ik of overbelast ben of dat het het begin van zwangerschapsvergiftiging is.... Ik mocht gelukkig wel naar huis, maar moet morgenochtend om 9 uur terugkomen en dan worden alle tests nog een keer gedaan. De kans is aanwezig dat ik dan moet blijven.... :cry:
    Dus mochten jullie na vandaag niks van mij horen, dan lig ik in het ziekenhuis...

3. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp

Heeeeel erg veel sterkte ... Zet em op ;)

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Dieseltje, dat meen je niet?
    Wat een shit zeg.
    Ik hoop niet dat je zwangerschapsvergiftiging hebt.

Hoop dat het allemaal goed met je komt!

Sterkte!

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @dieseltje: jeetje meid!
    ik hoop dat het meevalt maar ik het ziekenhuis ben je iig in goede handen...leuk is anders natuurlijk.

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Jeetje meiden, wat is er aan de hand.
    Die kleintjes moeten nog even blijven zitten hoor!
    Dieseltjes, hou je rustig he en als je moet blijven, hoop dat iemand ons op de hoogte kan houden.
    Kan je iemand sms-sen?

Wen, allereerst, WAT EEN LUL! en al leek die zo aardig in het begin....zo zie je maar! Trek je er niet te veel van aan hoor, je gaat zelf echt even voor!

Ben gisteravond de stad in geweest, Leiden ontzet, 3 oktober feesten. Erg gezellig, maar na een tijdje als enige nuchtere toch wel weer lekker om thuis te zijn. Kreeg een paar trappen 's nachts, geloof dat babe het wel prima had gevonden om thuis te blijven! hihih.

Vandaag ook gesprek gehad met mijn baas, gaan bij ons wat dingen veranderen. Moest het even laten bezinken, maar ben er toch wel positief over. Vind het eigenlijk wel prima. Lang verhaal, maar gaat erom dat ik in ieder geval 4 dagen kan werken en er mijn verantwoordelijkheid verdeeld wordt, zodat ik het wat minder druk krijg, kan ik ook lekker genieten van mijn dag thuis.

Vandaag ook 20 weken! Wat een mijlpaal, volgende week echo, ben best wel zenuwachtig. Hoop ook dat een beetje de roze wolk te bestijgen, voor het ecchie!

Volgende week gaan we bij een gastouder kijken, want er is een wachtlijst voor de creche, ben heel benieuwd, hoop dat het klikt en dat ik me er prettig voel, dan is dat ook maar weer geregeld.

Ga eens kijken of ik het kamertje in mijn album kan krijgen.

Fijne avond en sterkte voor iedereen.

Wen, wil je mij ook het adres van Moon geven?

x

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    foto staat in mijn album, zo staat het in de winkel, we hebben alleen de commode en het bedje, en het bedje zonder de baldaquin, helaas is die te groot voor het kamertje.

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Ik wil het adres van moon ook graag. Een kaartje is altijd leuk toch?

9. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Ohhh híér zitten jullie! Mooi dat je het even melde Wendy!

Ik voel me nog helemaal niet zwanger... Ben ook niet echt door Clomid zwanger geworden, maar door de clomid kwam mn eigen ongi wel weer opgang en dardoor dus ook een eisprong...

de 1e 2 keren was ik zooo misselijk en zulke zere boobs en die groeiden ook direct.. nu niks.. Ik heb 2 meiden, hoorde hier al dat iemand opperde dat het dan nu, omdat het zo anders is, vast een jongetje zou worden!
    Zou leuk zijn, maar nog een prinsesje erbij vindt ik ook heel leuk!

Liefs Linneke

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Linneke, Gefeliciteerd en welkom!

@Wendy: Probeer je niet te druk te maken om je baas (makkelijker gezegt dan gedaan :oops: ) en anders vertel je hem dat je de ziekte wet wel in moet, omdat je het niet red. Kijken wat hij dan zegt!
    Wil je mij ook het adres van moon pb'en? Vertel moon maar dat we aan haar denken, en zeker omdat ze vandaag van de weeënremmers af moet.
    @Dieseltje Veel sterkte, en hoop dat het idd gewoon overbelasting is. Want op een zwangerschapsvergiftiging zit je nou ook niet te wachten....

@Shaartje: Mooie meubeltjes hoor. errug leuk....

@Kreeftje: Lekker klagen hoor meid! Daar zijn we voor. En wat fijn dat je dit weekend lekker de laatste spulletjes kan ophalen, dan ben je klaar voor de kleintjes, mochten die eerder komen.

@Maritt: Gisteren nog geshopt? :p

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Ben nu al 14 kg aangekomen :oops:
    Gaat wel opschieten nu. Verder nog dikke vingers en voeten, maar daar is ook niks aan te doen. Heb gisteren wel een lacerend :(: middeltje voorgeschreven gekregen. Mijn darmen weigeren dienst. En dat is niet zo fijn. Maar verder mag ik niet klagen, want ik heb een voorbeeldige zwangerschap met alleen de kwaaltjes die erbij horen. 8) Komt goed.

Iedereen veel sterkte weer en tot de volgende keer.

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier even een belangrijk bericht van mijn vriendin, bij jullie bekend als MJ. Ze vroeg mij om dit bericht te plaatsten om jullie toch op de hoogte te brengen.

Ze is vanacht bevallen van een dochtertje, van 800 gram. Zoals jullie weten zou ze pas 12 januari uitgerekend zijn. MJ was 25 weken en 5 dagen zwanger. Het is dus nog heel kritiek met de kleine meid. ZOals jullie ook wel weten is er nog een klein meisje, want ze is zwanger van een tweeling. DIt kleine grietje zit gelukkig nog wel in de buik en de bevalling wordt middels weeenremmers zolang mogelijk uitgesteld.

MJ heeft mij natuurlijk het hele verhaal verteld, maar door de emoties vertel ik het verhaal vast niet helemaal zoals het echt is gegaan. Maar ik doe mijn best.

MJ had last haar buik en dacht in eerste instantie iets van een blaasontstekeng te hebben. Ze is daarom nog s'avonds laat naar deskundige (ik weet niet of dit gyn was) geweest om het te laten controleren. bloeddruk, tem, hartje.. Alles bleek goed te zijn. Later op de avond heeft ze weer gebeld omdat ze kramp onderin haar buik had en een beetje bloed verloor. DIt konden geen weeen zijn volgens de deskundige want deze moet ook hoger zitten. hoe het nu precies is gegaan, weet ik niet . MJ praat soms nogal snel ;) maar daarna is ze heel veel bloed verloren en naar het ziekenhuis gegaan. Ze bleek al volledige ontsluiting te hebben...

MEt twee persweeen was de kleine meid geboren. ALles erop en eraan, een klein wondertje zoals ze het noemde. Ze greep al naar je vinger en ze is verschrikkelijk mooi. Wel heel vreemd natuurlijk, gescheiden van haar zusje...

MEt MJ zelf gaat het redelijk, maar zit wel aan de antibiotica. De placenta zit nog in de buik en er wordt gedacht aan een infectie. kl*te dus. Het andere meisje heeft medicijnen gehad die de rijping van de longen stimuleert. Hopelijk blijft zij nog weken zitten, dat zou natuurlijk het beste zijn.

Tot zo ver even. Ik ben zelf ook een echte zwangerschapspagina-freak (geweest dan, tijdens mijn zwangerschap) dus ik hou jullie op de hoogte als ik meer nieuws heb. De kleine meid is de nacht door gekomen. MJ vertelde ook dat de arts had gezegd dat meiden vaak sterker zijn ( meer vechtlust) dan jongens. DUs laten wij het hopen..

Veel liefs,

Sandrina

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Dit stond bij het clomid topic onder vruchtbaarheid!
    Ongeloofelijk!

Ik hoop echt dat dit niet door gaat zetten deze vibe!

MJ heel veel sterkte.

13. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    :confused: :confused: :confused: :confused:

Jeetje wat is er allemaal aan de hand zeg?
    Dit meisje had ook nog even lekker moeten blijven zitten wat erg allemaal......Hoop dat het allemaal goed verloopt verder.

Wil MJ en haar man heel veel sterkte wensen!!!!!!

@dieseltje

Wil jou ook heel veel sterkte wensen meid!

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Heb trouwens een pb van Dieseltje gekregen met haar nummer, ik heb de mijne gegeven, ze houdt me op de hoogte.

Ow, jongens, we moeten kaarsen branden!

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    O jeetje :confused: , wat schrik ik hiervan zeg. Weet even helemaal niet wat te zeggen.. Ongelooflijk :cry: :cry:
    Wat loopt het hier toch ontzettend naar allemaal.. Heel veel sterkte voor MJ! Hopelijk blijft haar kleine meisje vechten!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sorry dat ik even inbreek.

Moon MJ en Dieseltje Ik duim voor jullie [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    :confused: :confused: wat erg voor mj en haar kleine meid :confused: :confused:
    ik word nu toch wel een beetje bang van deze verhalen...

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik breek ook even in

moon, dieseltje en mj veel sterkte

mj, hoop dat je kleine meissie het goed doet.
    en dat je andere meissie nog een paar weekjes blijft zitten.
    dikke knufff

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Meiden, ik ben er weer gelukkig!

Wat vreselijk voor MJ.... Met z'n alleen duimen dat het goed komt met de kleine meid, en dat de ander nog een tijd blijft zitten....
    Hier branden kaarsjes!

Mijn zwangerschapsverlof is aangebroken. Ik mag niet meer werken.
    Het CTG en de bloeddrukmeting waren allemaal binnen de marges. Ik moet alleen oppassen dat ik me niet te druk maak en de waardes stijgen.... Dus... elke middag een dutje en rust, rust, rust. Woensdag weer terug naar de verloskundige. M'n baas reageerde gelukkig beter dan de vorige keer...''' het is niet anders zei hij''... pfff.

@wendy: Nog wat van moon gehoord?

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Mijn buro op werk staat vol met kaarsjes....voor iedereen.
    Ik weet niet zo goed wat te zeggen....vind het een nare ontwikkeling overal.

Onze kindjes gaan allemaal gezond ter wereld komen en het gaat echt goed komen.

x

Deel Deze Pagina