Hoi lieverds, Mocht even op internet had van wen gehoord over mj. Ben erg geschrokken. Hoop dat alles goed zal gaan met de kleine meid en de andere er nog inblijft. Ons monstertje doet het goed en er is geen dreigende vroeggeboorte meer op dit moment. Het verhaal wat shaar schreef leek wel beetje op dat van mij. Werd ook totaal niet geloofd. Marco wil nooit meer terug naar dat ziekenhuis vanwege de misser toen over de buiten de baarmoeder en nu dit weer. Maar ik ga weer anders krijg ik op m'n kop Dieseltje ook heel veel sterkte lieverd! Luv ya all en mis jullie heel erg Knuffff
@dieseltje... zei het al op msn... jemig meid.. dat was echt schrikken. schrok er ook van! Gelukkig zitten de waardes nu binnen de marges, Doe lekker rustig aan! En laat je baas de piieeep genieten! @mj... Esther belde mij op met het nieuws (kan niet eens normaal meer tikken zeg) Ik voel me nu al de hele dag kut! Ik duim zo voor je meisje! En natuurlijk ook voor je andere meisje. Wat vind ik dit verschrikkelijk oneerlijk zeg! Meiden zijn altijd vechtertjes geweest! Dus laten we duimen! @moontje... heej je hebt het zelf al opgeschreven! Wilde net even een update houden. Jij ook jezelf taai houden meid! @all.. vandaag weer aan het werk gegaan, maar na 3 uurtjes maar weer naar huis gegaan. Maar ik vind dat ik vandaag helemaal niet mag zeuren, met al die verschrikkelijke dingen die hier gebeuren. Kan ook nooit ns normaal gaan! Sterkte iedereen!
Hallo, Ik heb vandaag de controle gehad. Ze gingen eerst met de doppler het hartje zoeken, maar tot onze grote verbazing werd deze vrijwel niet gevonden. Dus toen werd een echo gedaan. En daar zag je ons frummelke flink gegroeid en flink in de weer! Het hartje klopte mooi, alleen jammer dat we het niet gehoord hebben, alleen gezien. Het zwaaide ooik nog even, maar was heel erg beweeglijk. Ik ben benieuwd wanneer ik het ga voelen. Nog 3 weken en dan hebben we de pretecho. Ook hadden we de uitslag van het bloed van de nekplooimeting. De kans op down is 1 op 3600, en op andere afwijkingen 1 op 46000. Groetjes Cindy
@Moon, goed je hier weer even te zien. Ben blij dat het beter gaat en dat er geen dreigende vroeggeboorte meer is! @MJ, wat verschrikkelijk! Phh... ben helemaal aan het shaken. 1 meid al op de wereld en 1 nog veilig in je buik. Hoop voor je dat alles goed gaat! Denk aan jullie! @Dieseltje, ook al zo'n naar bericht. Heel veel sterkte morgen! Meiden, wat een berichten allemaal! Het is echt schrikken!
@MJ: (Shaar zou jij dit door willen geven?, ik heb geen nummer van mj ) Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk blijft die andere meid nog ff zitten hoor Nu begint je verlof nog eerder dan gedacht Hou je rustig, en we duimen voor jullie kleine vechtertje! @Dieseltje: Fijn dat alles nog in de veilige zone zit. Hou je echt aan de voorgeschreven rust he Ook al is dat heel moeilijk. Je hebt er dan alleen jezelf mee. @Moon: Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Ik hoop en duim voor jullie dat ze nog eventjes blijft zitten hoor! Veel sterkte alvast voor de komende tijd. 8) @Cindy: Da's ook ff schrikken als je het hartje niet hoort. Gelukkig hebben jullie het wel gezien, dat lucht dan gelijk weer een heel eind op. @ALL: Ik heb idd ook wel eens het gevoel dat ik aan het zeuren ben, vooral als ik zie wat de anderen allemaal meemaken. Maar het gaat bij iedereen goed komen, de een misschien wat eerder dan de ander, maar het gaat zeker goed. Na al die moeite om zwanger te raken, mag het niet meer fout gaan, dat hebben die meiden niet verdiend. [-o< En natuurlijk mogen wij ook zeuren, het valt gewoon niet mee om zwanger te zijn (vind ik) Nou meiden voor iedereen een dikke knuffel, en laten we met z'n alle duimen voor alleen maar goede aflopen!
@jody.. shaartje heeft het nr van mj volgens mij ook niet, ze heeft dit gekopieerd van sandrina, de vriendin van mj die hier ook actief is @all.. voel me al weer een ietsiepietsie beter. Gister eindelijk mn eten (voor zover ik heb gegeten) binnen gehouden! Straks om kwart voor 11 moet ik weer voor een echo! Ben benieuwd. Updatje moon. Gisteravond kreeg ik een sms dat het goed ging, en dat als alles zo zou blijven, dat ze zaterdag naar huis toe mag. Vanochtend om half 7 kreeg ik een sms, dat het niet zo goed ging: Sorry voor het vroege smsje. Het is vannacht weer begonnen Lig weer aan de remmers. De 3 cm was nog niet helemaal weg en hij is nu iets open gaan staan de baarmoedermond, paste een vinger in ofzo. Daarna: Ja nu moet ik blijven. elke dat telt dat ze er nog zit. Heb het gevoel dat het nu minder aan slaat (de remmers) en het niet zo lang zal duren meer.
@all: Ik heb de vriendin van MJ een pb gestuurd met de vraag of ik haar adres mocht hebben. Jullie horen het per pb als ik het heb Heb net even met wendy op de msn gezeten, wat vreslijk voor moon... Duimen draaien overuren en mijn kaarsjes branden!
Hoi meiden, Ik heb vanmiddag een mms van MJ gekregen van de kleine Akeesh . Wat een scheetje! Echt een meisje, een prachtig poppetje... Maar wat een slangen en toeters aan haar lijfje... Ik hoop echt zo dat alles goed komt... Misschien is het leuk als ik jullie reacties voor haar uitprint en aan haar geef. Dit idee had Maritt, en eigenlijk vind ik dit wel super! Dus jullie kunnen ea naar mij toemailen (als PB) of gewoon in deze topic zetten. Dan kopieer ik het gewoon. Ik denk dat het haar heel veel steun zal geven. Veel liefs, San
Weer een berichtje van Sandrina, vriendin van MJ, heb het maar gekopieerd, weet niet hoe ik het anders moet doen, maar komt dus niet van mij, maar via mij. x
lieve mj , hubbie en kleine meid... ik wil jullie bijdeze feliciteren dat jullie zo'n mooi wondertje hebben gekregen...ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat ze over een tijdje lekker met jullie naar huis kan. de andere kleine meid moet nog even blijven zitten maar zij heeft dalijk echt een grote zus...wel een apart verhaal dat zij tweelingen zijn maar toch bijna 20 weken verschillen. liefs french
wat erg voor moon... ik wens haar heel veel sterkte en ik hoop dat de kleine meid nog een paar weken/maanden blijft zitten bij mama in d'r buik
Jemig, wat een nare ontwikkelingen! @ MJ: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik hoop dat alles goed met haar gaat. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie andere meisje nog even blijft zitten. @ Moon: jij ook heel veel sterkte toegewenst. Ook jouw meisje moet nog even blijven zitten, hoor! @ Dieseltje: doe het rustig aan, meid! Op dit moment is er maar één ding belangrijk, en dat is niet je werk... Word wel een beetje verdrietig van al dit nieuws.
@Simba, ik ook hoor. Echt zwarte pagina's in ons topic he? Had geen weken eerder moeten zijn! Nu is er tenminste kans op levensvatbaarheid, maar leuk bevallen is anders! Al bericht over Dieseltje?
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri MJ: 1e kindje - 3 of 4-10-2007 (25w5d)- ziekenhuis bevalling - Meisje genaamd Akeesh Echo's & Onderzoeken Oktober: Jody 3 oktober controle verloskundige Cindy: 4 oktober controle zuurtje: 4 oktober controle bij vroedvrouw Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho Simba: 8 oktober lactatiekundige Marit: 10 oktober controle verloskundige Shaartje: 10 oktober 20 weken echo zuurtje: 19 oktober controle bij gyn Shaartje: 25 oktober pretecho Marjo83: 26 oktober controle gyn Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D Cindy: 31 oktober 20 weken echo MJ 31 oktober controle (groeiecho) + verloskunde November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 15 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri MJ: 1e kindje - 3 of 4-10-2007 (25w5d)- ziekenhuis bevalling - Meisje genaamd Akeesh Echo's & Onderzoeken Oktober: Wendy: 5 oktober nogmaals termijnecho Simba: 8 oktober lactatiekundige Marit: 10 oktober controle verloskundige Shaartje: 10 oktober 20 weken echo Jody: 17 oktober controle verloskundige zuurtje: 19 oktober controle bij gyn Shaartje: 25 oktober pretecho Marjo83: 26 oktober controle gyn Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D Cindy: 31 oktober 20 weken echo MJ: 31 oktober controle (groeiecho) + verloskunde November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
Is er inmiddels nog nieuws? Hoop dat Moon haar beeb echt nog even blijft zitten hoor! Ik vind het zo naar wat er hier allemaal gebeurd Net alsof het ineens allemaal tegelijk komt ofzo.. Hopelijk blijft het goed gaan met de kleine Akeesh en blijft de andere meid nog even zitten! Maar hoe zit dat eigenlijk als de vliezen gebroken zijn, kan dat dan nog wel zo lang uitgesteld worden? Laten we hopen van wel!
@all.. dr is door nachtvliinder een topic geopend voor moon in de lounge. daar worden de updates geloof ik bijgehouden. Gister weer een echo gehad. Het was inmiddels 1.6 cm groot, hartje klopte goed en je zag gewoon al wat wat was. Echt zoooooo leuk! *zucht* zal wel even scannen de foto's! voor de rest ontslagen bij de gyn, dus mag 16 oktober voor het eerst naar de verloskundige Voor de rest gister medicijnen gehad, tegen de misselijkheid. Het schijnt goed te helpen, heb nog geen kokhalsneigingen gehad, wel nog een beetje weeig gevoel in mn maag, maar denk dat ie weer even moet wennen aan de nieuwe situatie hihi @maritt.. er was toch al bericht over dieseltje een paar blz geleden?