Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

ZWANGEREN

Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing

BEVALLEN

Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri*
    MJ: 1e kindje - 3 of 4-10-2007 (25w5d)- ziekenhuis bevalling - Meisje genaamd Akeesh

Echo's & Onderzoeken

Oktober:
    Simba: 8 oktober lactatiekundige
    Marit: 10 oktober controle verloskundige
    Shaartje: 10 oktober 20 weken echo
    Wendy: 16 oktober verloskundige eerste keer
    Jody: 17 oktober controle verloskundige
    zuurtje: 19 oktober controle bij gyn
    Shaartje: 25 oktober pretecho
    Marjo83: 26 oktober controle gyn
    Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D
    Cindy: 31 oktober 20 weken echo
    MJ: 31 oktober controle (groeiecho) + verloskunde

November:
    zuurtje: 8 november controle vroedvrouw
    Cindy: 14 november controle
    zuurtje: 28 november 20 weken echo

Meiden: 8
    Jongens: 4
    Verrassing:2

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Wendy, ja klopt. Maar ben gewoon benieuwd hoe het nu met Dieseltje is...
    Fijn dat jij je nu wat beter voelt!

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hoihoi allemaal.
    Gaat nog een beetje hetzelfde hier. Ik voel me alleen heel erg moe, maar verder gaat het wel. Die nierstuwing en doode hand gaan niet meer over voor de bevalling, dus maar moet ik maar aan wennen :cry: Daar kunnen ze gewoon niks mee.
    Ik hou dus gewoon veel rust (2-3 uurtjes slapen 's middags en verder niet zoveel doen), en daarmee hoop ik dat alles stabiel blijft.
    Woensdag weer naar de verloskundige

@wendy: Ik hoop voor je dat die pilletjes helpen! En fijn dat je al van alles kon zien op de echo! Komt gewoon allemaal goed meid.

@marit: Hoe is het met jou?

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wat is het hier stil!

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Dieseltje, 't zal wel lastig zijn om je zo rustig te houden! Ben benieuwd wat de VK woensdag zegt.

Het is zeker stil hier...

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Updatje moon (via Wendy via ander topic):

Hoi even een berichtje van ons. Vanmorgen slijmprop verloren. En heb nog weeen,alleen niet zo heftig dat ze ontsluiting geven.Maandag aan de pilletjes, omdat dit niet meer zo goed werkt. Verder erg moe. Kus

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Jeetje wat is het hier rustig! :confused:

Ik ben benieuwd hoe het met Moon en MJ is!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het is inderdaad wel rustig...

Hier wel alles ok. Ben gestopt met de medicijnen tegen misselijkheid (na 2 dagen) er stond al een gele sticker op (kan de rijvaardigheid beinvloeden) gister 1 keer onder de douche van mn stokkie gegaan en 1 keer bijna, dus weg met die troep...

Heb net mn leerlingen ook weer verzet (had er maar 2 gelukkig) en die vonden het ook niet erg, heb net na malteser snoepjes en een glas ranja weer over de wasbak gehangen, haha.. geen goede combinatie.

Net de verzekering ook gebeld over een kraampakket en kraamzorg. Kon tussen 6 verschillende kiezen.
    De waarden, take good care, particura, zorg in nederland, zorggroep millenium en evian kraamzorg.

Waar hebben jullie de keuzen vanaf laten hangen?

@cindy er is een topic geopend voor moontje in de lounge, nachtvliinder heeft ook smscontact met haar en die houdt dat topic bij, mj weet ik ook niet, had dr vriendin sandrina een pb'tje gestuurd met gelukwensen zeg maar, maar ze heeft nog niet gekeken.

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Het is idd erg rustig hier!

Marittt: ben je al een beetje gesettled in je nieuwe huis?

Wendy: ik krijg kraamzorg van take good care. Maar ik heb me er eigenlijk niet echt goed in verdiept. De verloskundigenpraktijk werkt samen met deze organisatie, waardoor plaatsing gegarandeerd was. Daarom heb ik daar maar voor gekozen, gemakzucht dus...

Ik vind het 's ochtends al flink koud worden! Hebben jullie al een winterjas die over die buik past?

10. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Wendy, ik heb niet zelf gekozen dat heeft mijn zorgverzekering voor me gedaan.
    Kan jij zien dan of iemand een pb'tje heeft geopend?
    @Simba, er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren maar het begint nu echt een thuis te worden! Ik heb geen winterjas, moet maar eens kijken hoe ik dat ga doen. Misschien mijn wintersportjas.

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@maritt... hmm ik moet kiezen tussen 6... jah je kunt als je naar je mailbox gaat, ook naar wachtrij gaan. daar kun je zien of ze bekeken zijn of niet.

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik heb net even in mijn wachtrij gekeken.
    Sandrina heeft het nog niet gelezen bij mij... Had haar gevraagd om het adres van MJ, wilde een kaartje sturen.

13. bengel

bengel Niet meer actief

breekt in

bij 1e ronde clomid staat dat mj van de 2e is bevallen....
    naar omstandigheden alles oke...
    sterke meiden...

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik heb het adres van MJ. Wie ook een kaartje wil sturen stuurt me maar een pb, dan mail ik het door.

Ik las ook net dat de 2e is geboren. Gelukkig maken ze het naar omstandigheden goed. Wat vinden jullie, een kaartje gefeliciteerd, of een kaartje sterkte..... (vind het moeilijk)

15. bengel

bengel Niet meer actief

ik zou gefeliciteerd doen, positief blijven, en een tekst er in geschreven dat je ze sterkte wenst de aankomende periode, of kracht, das ook positiever..

vind ik tenminste
    wil je me adres pb-eN?

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dat is een goed plan!

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Dag lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes voor MJ. Ikheb ze uitgeprint en ga ze binnekort aan haar geven.

Helaas heb ik niet zo heel erg goed nieuws. Vrijdag ben ik bij haar langs geweest en ging het nog super. ZOndag is ze toch bevallen van haar tweede griet, Emani genaamd.

Het gaat (naar omstandigheden) goed met MJ en de twee kleintjes. De longen van de meiden, zijn toch nog redelijk gerijpt. Ze zijn sterk! Maar het blijft natuurlijk de eerste maanden duimen.

ZOdra ik meer weet horen jullie het van mij.

Dikke kus en veel succes gewenst.

Kus Sandrina

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Weer een kopietje.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik probeer ook maar positief te blijven en wil mj en haar man/vriend feliciteren met hun 2 meiden. Ik duim dat de meiden sterk genoeg zijn en flink mogen groeien.

gr vruchtje

20. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou het gaat hier wel lekker. :( Gelukkig dat de kindjes van MJ allebei nog gezond zijn. Nu maar hopen dat ze blijven vechten, dan komen ze er wel.

@Kreeftje: Hoe is het met jouw meiden? Hebben ze nog geen zin om te komen? Ik hoop dat ze nu nog wel ff blijven zitten hoor!

@Wendy: Hoe is het met de misselijkheid?

@Dieseltje: Hou je wel genoeg rust? 8) En gaat het dan beter?

@All: Het is hier zo lang stil geweest, hoe is het met de rest?

Hier gaat het wel goed. Ben echt al aan de laatste loodjes bezig. Zere vingers en voeten van het vocht. Super moe, maar verder mag ik niet klagen. Nog maar 8 werkdagen en dan mag ik stoppen, en aan het verdiende verlof beginnen. ;) :p Ik ben echt al aan het aftellen!
    Nou ik hoop dat het met jullie verder ook allemaal goed gaat!
    Dikke knuf van mij

Deel Deze Pagina