Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Goh, het is wat voor MJ! Echt vroeg he? Moet je je bedenken dat dit ons allemaal zou kunnen overkomen! Daar sta ik op het moment echt bij stil. Ik bedoel, we moeten echt zo blij zijn met onze zwangerschap!

@Dieseltje, ik wil het adres ook wel hebben. Stuur je me een pb'tje?
    @Shaar, hoe is het met jou dan? Ik zie je hier niet meer zo veel!
    @Wendy, hoe gaat het met de misselijkheid?
    @Kreeftje, hoe gaat het met jou meid? Apart dat je tweelingmaatje er van door is he?
    @Bengel, ik wens mensen altijd sterkte toe maar ik vind kracht inderdaad veel beter in sommige situaties! Dat ga ik onthouden.
    @Jody, wauw 33 weken! Super hoor! En lekker dat je bijna verlof hebt. Alles een beetje klaar voor je beeb, of heb je nog veel gepland te doen in je verlof?
    @French, met jou ook alles oke?

Met mij alles goed. Nog steeds veel last van mijn buik 's nachts. Een heel vervelend gevoel. Ik slaap op mijn zij met een kussen, heb het idee dat ik dan toch te veel op mijn buik steun. Vannacht even op mijn rug geprobeerd. Wat pijn betreft beter volgens mij, maar slapen op mijn rug is wel lastig.

Gisteren naar de 'gym' geweest voor het eerst. Grappig hoor, allemaal meiden met dikke buiken. De eerste les was echt kennismaken.

Straks naar de VK. Ben benieuwd!

Iemand nog iets gehoord van/over MOON?

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ZWANGEREN
    Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

MJ: 26j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing

BEVALLEN
    Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri*
    MJ: 1e twee kindjes - 3 of 4-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Meisjes genaamd Akeesh en Emani

Echo's & Onderzoeken

Oktober:
    Marit: 10 oktober controle verloskundige
    Shaartje: 10 oktober 20 weken echo
    Wendy: 16 oktober verloskundige eerste keer
    Jody: 17 oktober controle verloskundige
    zuurtje: 19 oktober controle bij gyn
    Shaartje: 25 oktober pretecho
    Marjo83: 26 oktober controle gyn
    Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D
    Cindy: 31 oktober 20 weken echo
    MJ: 31 oktober controle (groeiecho) + verloskunde

November:
    zuurtje: 8 november controle vroedvrouw
    Cindy: 14 november controle
    zuurtje: 28 november 20 weken echo

Meiden: 8
    Jongens: 4
    Verrassing:2

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ben wat minder actief meiden, ik moet wat meer rust gaan nemen heb erg veel last van mijn bekken en rug en lig dus veel plat.

DE beebs zijn hier elke dag goed actief, vrijdag mag ik weer naar de gyn dus ben erg benieuwd... :rolleyes:

Ik hou me lekker rustig want wil dat de beebs nog even op zijn minst 10 weken blijven zitten.
    Tsja je ziet nu met MJ wel hoe het kan lopen gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met de meisjes maar wat maak je dan wat mee zeg VRESELIJK :cry: :cry:

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom me ook maar ff melden...
    ik ben gisteren bij de vk geweest en ik ben 3 kilo aangekomen...ik heb ijzerpillen gehad want die was toch wat aan de lage kant...en ik moet het rustger aan gaan doen ivm harde buiken en bandenpijn...maarja als je de verhalen van die andere meiden leest ben ik ook heeeeel blij met mn zwangerschap...ze moet nog een paar weken waschten en een paar weken pijn - beroerd - moe kunnen er ook nog wel bij.

@marit: ik zie je bijna niet in het topic decembermama...best gezellig hoor.

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    French wat vervelend. Maar inderdaad, wij mogen eigenijk niet klagen......
    Ik voel me al een stuk veiliger nu ik bijna 31 weken ben... Tuurlijk het zou nog veel te vroeg zijn als ze nu zou komen, maar ze heeft goede overlevingskansen.
    Moet vanmiddag weer naar de verloskundige.
    Heb vannacht een slechte nacht gehad. Heel duizelig, misselijk en buikkrampen, dus even dacht ik, NEE HE? Maar gelukkig gaat het nu beter, t was ontlasting wat wat dwars zat bleek achteraf.....

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @dieseltje: maar dat kan ook heeeeeeel pijnlijk zijn!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje.. succes straks bij de verloskundige! Enne zou je mij het adres ook kunnen pb'en alsjeblieft?

@kreeftje.. lekker dat de meiden zo lekker actief zijn! Die blijven vast nog wel wat weekjes zitten!

@mj... sterkte en inderdaad zoals de meiden zeggen hierzo... veel kracht! Gefeliciteerd ook met de andere meid!

@all.. jah misselijkheid... Heb gisteravond bij edwin en esther (esthertje80) gegeten en eigenlijk moet ik zeggen dat het nu aardig goed gaat! Zit nu aan een cheeseburger haha.. had er zin in.

Net weer een gesprek met mijn baas gehad.. arme man.. die denkt echt dat ik achterlijk ben.. Ik kan kiezen, of na mn bevalling een 20 uren contract. Of een 0-uren contract. Werk ik niet, krijg ik geen geld, werk ik wel, dat krijg ik uitbetaald en dat is meer, want mijn vakantiegeld zit er meteen in verwerkt. Dat betekend straks geen verlofuitkering, geen uitbetaling als ik vakantie heb enz. Ik vroeg ook nog of hij had gekeken hoeveel weken verlof ik had. Hij zou het nog even navragen, maar hij dacht aan 3 weken ervoor en 2 weken erna.. ? Dat klopt ook voor geen kant!

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Wat is dat nou weer voor raars.... 3 weken voor, 2 weken na... Echt een man.... Laat je niet op je kop zitten hoor!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Precies! Bedankt voor het adres ;)

Ik zie mezelf al 2 weken na de bevalling mn kind naar de creche brengen, volgens mij ben je dan net uit je kraamweek hihi

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hij is gek!
    Heb je wel een contract?

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij.
    Net 20 weken echo gehad! Alles is goed, gelukkig, klim nu maar op mijn "blauwe" wolk!
    Vanavond meer.
    x

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Net bij de verloskundige geweest, alles was goed. Geen eiwit meer in de urine, bloeddruk nog wel wat hoger dan vorige week (130/80) maar nog binnen de perken. Ze vond dat ik er beter uitzag dan vorige week.
    Goed nieuws allemaal dus!
    Volgende week woensdag weer terug. Nu elke week controle.

@shaar: Fijn dat alles goed is!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje.. top joh! Dat het alweer beter gaat! Eiwit mooi weg, top!... Minder van je bloeddruk, maar op zich niet schrikbarend hoog... (veel bananen eten hihi)

14. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Gefeliciteerd MJ, met je tweede kleine meid! Ik hoop echt dat ze snel 2 flinke meiden worden! Dieseltje, wil jij mij het adres van MJ ook pb-en?

Hier alles goed. Bij de vk waren alle controles ook goed. Alleen kreeg ik gisteren een paar flinke steken in mijn buik. Ik kreeg het een beetje benauwd door al die verhalen hier. Gelukkig trok het vrij snel weer weg. Ik heb zo'n makkelijke zwangerschap, dat ik nu bij elke steek meteen een beetje bang word...

Hoe is het met Moon?

15. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Dieseltje: Wat fijn dat je van je eiwitten af bent. Stelt ook weer een stuk geruster. Fijn dat je iedere week controle krijgt. Bedankt voor het adres :p

@Shaartje: Wat fijne he! alles goed met de 20 weken, (ben ff vergeten of jullie al wisten wat het is, maar anders GEFELICITEERD met jullie jongen).
    Die steken kunnen ook komen, doordat je te veel gedaan hebt hoor gisteren.We moeten niet al te bang gaan worden, en proberen te blijven genieten.

@Wendyp: Heb je zelf al uitgezocht hoe het precies zit met je verlof? En waarom moet je contract veranderd worden? Dat snap ik niet helemaal.... :( (Misschien tijd voor een andere baas?)

@French: je moet wel kunnen blijven klagen hoor! Toch? :oops: Ook al is het bij de andere meiden niet gelopen zoals het hoort. Tot nu toe gaat alles nog goed met ze. Iedere zwangerschap is anders, en dat is maar goed ook. En natuurljk wacht ze nog wel even bij jou. ;)

@Maritt: Hoe was het bij de vk? Had die nog tips om 's nachts beter te kunnen slapen? Zou je ook eens bij de anderen op de gym kunnen vragen. Misschien hebben die wel tips ;)
    Ik heb in mijn verlof alleen de babywas gepland. Voor de rest is alles zover klaar. Ik ben klaar om uit te rusten en leuke dingen te gaan doen :p

16. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Dieseltje, fijn dat de VK het er beter uit vind zien! Een geruststelling he?
    @French, ik zal eens komen buurten daar, maar het gaat zo snel. Als je een dag niet hebt gekeken zijn er 10 pagina's bij ofzo. Het zijn ook echt veel meiden daar he?
    @Wendy, laat je niks wijs maken door je baas hoor! Dat is echt belachelijk 2 weken ervoor! Je hebt wettelijk recht op verlof!
    Nog iets van Moon?
    @Jody, lekker dat je alles klaar hebt! Dus jij wacht nog even met je wasjes? Moet dat niet 2 maanden van te voren klaar zijn dan?

Oh ja, gisteren alles goed bij de VK!
    Geen tips voor het slapen, heb al van alles in bed :) kussen, zwangerschapskussen dus zou niet weten hoe het anders moet.

17. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Nachtvlinder plaatste gisteravond ook nog dit bericht :cry: :cry:

meiden de weeën zijn weer begonnen, Haar BM is steeds aan het veranderen. Er staat veel druk op haar vliezen. MOrgen dus weer aan de pilletjes!

xxxx sal

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden. ik ben gister weer thuis gekomen. ALs het goed is heeft een vriendin van mij jullie geinformeerd over de situatie. mijn meiden zijn vandaag weer een nachtje verder. Ik zal ze even aan jullie voorstellen. woensdag 3 okt is Akeesh geboren om 13.02, 32 cm en 800 gram. ze heeft geen longprikjes gehad, dus ze is heel hard aan het vechten.. de hele week ging het goed, tot gister, toch een infectie gekregen. ze is weer terug op de beademing en antibiotica en reageert daar tot vandaag goed op.. ze heeft weer wat kleur en ze kreeg weer een beetje pit terug.

zondag 7 okt is emani geboren om 5.20, ze is 34 cm en 940 gram. ze heeft dus 4 dagen langer in mijn buik kunnen zitten en gebruik kunnen maken van de lingprikjes. ze ademt zelf met een soort hulpstuk zeg maar en is stabiel. en ook zij is weer een dagje ouder.

ik leef momenteel van dag naar nacht en van nacht naar ochtend. het zijn de mooiste meisjes die ik ooit heb gezien, zo lief en helemaal perfect alleen wat klein.
    met mij gaat het goed. na emani was geboren voelde ik me lichamelijk perfect. ik moet me zelf dwingen rust te houden. emotioneel zit ik natuurlijk in een achtbaan.. zo trots en blij met mijn meiden, maar zo vreselijk bezorgd dat ik het gevoel heb dat mijn keel dichtgeknepen word. Het zijn pittige meiden. maar ze houden ons heel realistisch in het ziekenhuis. de komende maanden kan de sittuatie per uur veranderen. statestieken geven 50% overlevingskans. meiden zijn gelukkig sterker. meiden ik hou jullie op de hoogte. ik word vreselijk geleefd. het kolven is het enige wat momenteel een dagritme geeft.

xxxxxxxx

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    god wa een toestand hier met dieseltje en moon.. meiden heel veel succes en onze kinderen zijn en blijven wondertjes.

Deel Deze Pagina