Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Heel veel sterkte en gefeliciteerd met jullie meiden. Inderdaad, ze zeggen vaak dat meiden sterker zijn. We duimen voor ze hoor! Heb toevallig gister een kaartje op de post gedaan dus die zul je in het ziekenhuis nog wel krijgen....
    Het is allemaal heel logisch dat je geestelijk in een achtbaan zit. Vooral blijven praten. Je gevoelens worden natuurlijk heen en weer gegooid! Maar positief blijven he? Ze zijn sterk! En wat een leuke namen!

xxx

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    zal ook nog even het verhaal doen hoe het is gegaan in het kort..

dinsdag avond had ik wat drukkend gevoel op mijn blaas. dacht misschien aan een blaasontsteking dus zette een potje klaar in de toilet om 's ochtends bij de huisarts te brengen.

's nachts drukte het gevoel meer naar achter, als of ik naar het toilet moest. Ik dacht gewoon helemaal niet aan weeen. om 4 uur werd ik wakker en had wat roze slijm verloren. mijn vriend zat in zijn nachtdienst en kon niet zomaar weg, dus belde ik mijn zus en zwager om mijn naar het olvg ziekenhuis te rijden. daar maakte de gyn een echo, en voelde hij mijn buik. ik had een hele lichte verhoging en aan de urine waren geen infecties te zien. hij stuurde mij om 7 uur weer naar huis. Ik heb hem duidelijk gezegd dat ik het een onbestemd gevoel vind en dat het komt met fase.. het gaat weg en komt weer terug.
    hij vond het niet nodig dat ik bleef, mocht wel, maar dat was aan mij.. jammer genoeg ging ik naar huis.. thuis werd het echt pijnlijker, ik belde om 9.30 weer het ziekenhuis dat ik het niet vertrouwde. ik mocht van ze om 13.30 langskomen want het was nu te druk.
    nog geen 10 minuten nadat ik de telefoon ophing verloor ik ontzettend veel bloed. mijn vriend was gelukkig al thuis gekomen en belde gelijk 112. de ambulance kwam en de broeders zagen gelijk dat het harde buiken waren dus wellicht weeen. hij belde met het amc en vu omdat ze daar specila i.c. hebben voor vroeggeboortes. amc zat vol dus ik werd naar het vu gebracht. daar stond de verloskamer vol met 3 gyn's en een aantal verplegers. kreeg gelijk infuus en het gins super snel. ook al bleek ik bijn avolledige onsluiting te hebben wat meer dan genoeg was voor de kleine akeesh, die al helemaal beneden er tegen aan drukte. ik kreeg 11.15 de eerste spuit voor de longen. om iets voor 13 uur kwam de gyn kijken en de weeen waren net zo hevig. ze ging kijken en ze zij dat akeesh nu moest komen. het ging heel snel en kan me het amper herinderen maar had het idee maar 2 keer te moeten persen.
    6 kinderartsen stonden op de gang klaar en ze werd gelijk meegenomen. mijn vriend erachter aan.

gelukkig werd mijn buik rustig na de geboorte van akeesh. ik moest stil op bed blijven en hopen dat de weeen zo lang mogelijk weg bleven. nou dit heb ik tot zondag ochtend volgehouden en toen begon het weer. ook dit was rond 4 uur 's nachts. en ook nu verloor ik ontzettend veel bloed.

Emani werd geboren met haar voetjes eerst.
    ik heb bij de 2e bevalling 1700 ml bloed verloren, maar ik voelde me kip lekker, denk de adrenaline.

bij beide meiden was het vruchtwater gelukkig niet gebroken dus werden ze "met de helm op geboren" zo goed als zeker heb ik een infectie gehad. en was de bevalling niet te remmen.

wel ben ik boos dat het olvg mij naar huis heeft gestuurd., had ik die longen spuit nu maar eerder gehad. ook voel ik me schuldig dat ik het weekend ervoor zo druk ben geweest. heb geschilderd in het bos gewandeld en in de stad geweest, maar volgens de gyn kan dit absoluut geen oorzaak zijn geweest en is het gewoon domme pech.

meiden ik wil jullie allemaal vragen om een kaarsje te branden voor mijn prinsessen. ik hou jullie op de hoogte.

moon en dieseltje ik denk aan jullie

3. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Lieve lieve MJ,

Ik wil je feliciteren met je mooie meiden! en ik hoop dat ze doorvechten en over een tijdje met je mee naar huis mogen!

Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen, ik wil zeggen dat ik je enorm dapper vind en dat je zelf ook een vechter bent. De komende periode zal heel heftig worden...en ik hoop dat je inderdaad een beetje ritme kan vinden.

Vind je verhaal heel heftig en zo zie je maar wat intuitie eigenlijk zegt he? En hoe vreselijk klote het is als je naar huis wordt gestuurd tegen je gevoel in.

Ik brand al de hele week kaarsjes voor je, ook op mijn werk, kwam hier binnen met een zak waxinelichten! En ik ga ermee door tot dat jij zegt dat ik op mag houden.

Pas goed op jezelf en op de kleine meiden!
    x Shaartje

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat een verhaal en gebeurtenis MJ.....Raar hoor dat je nu gewoon al moeder bent van 2 wondertjes terwijl ze nog even hadden moeten blijven zitten.
    Ik weet zeker dat joun meiden knokkertjes zijn en ik hoop dan ook dat er voor jullie strax een mooie tijd kan beginnen met zijn viertjes.

Ik moet er wel steeds aan denken wij waren hier in dit topic samen de a.s tweelingmoeders en ook nog beide van 2 meisjes..nu blijf ik over als a.s tweelingmoeder hier want jij mag je al trotse moeder noemen van 2 prachtige wondertjes met hele mooie namen :D :D

Meid ik wil je heel veel sterkte wensen!
    Hier branden 2 extra kaarsjes voor jullie kleintjes erbij [-o<

Nou hoop ik ook voor moon dat alles goed zal komen die gaat ook door een vreslijke tijd zeg :cry:

Mijn duimen draaien heel hard voor de meiden die het nodig hebben..

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    *slik* wat een verhaal MJ

Heel veel sterkte!

Liefs Esther

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: wat een aangrijpend verhaal! Ik vind je heel dapper!
    en wat mij betreft, maak je geen zorgen hoor, het gaat alweer beter en het gevaar voor evt zwangerschapsvergiftiging is als ik me rustig hou klein

7. bengel

bengel Niet meer actief

mj...
    veel sterkte, en kracht om als gezinnetje uiteindelijk te komen waar je zal moeten zijn...4 gezonde mensen!
    xx bengel

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mj wat een verhaal, ik krijg de tranen in mijn ogen.

Eerst en vooral gefeliciteerd met je 2 princesjes. Ik duim heel hard mee dat je ze over een tijdje mee naar huis mag nemen.
    Van kindjes die met de helm geboren worden zeggen ze dat ze heel gelukkig gaan zijn in het leven en dat ze ook veel geluk hebben. Alles komt in orde, we duimen, bidden en branden kaarsjes dat alles goed mag komen.

Knuf van zuurtje ;)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... jemig meid... wat een verhaal! Gefeliciteerd met je 2 kleine vechtertjes! 2 mooie meiden! Kan aan het verhaal van shaartje en kreeftje niets meer toevoegen! Succes!

@jody.. ik kon kiezen tussen 2 contracten, na mn bevalling 20 uur gaan werken of een 0-uren contract. Dat zou dan nu ingaan (waarom weet ik ook niet?) hij zei dat ik dan een beetje wat extra kan sparen. Maar ik draai nu natuurlijk niet zoveel uren, omdat ik me niet lekker voelde, dus alleen ik ga erop achteruit?
    Hoe is het voor de rest met je? Je hebt op iedereen gereageerd, maar niet over jezelf :p

@maritt... er wordt inderdaad een update gehouden in de lounge van moon. haar laatste smsje naar mij was:
    update, de arts is geweest, krijg pas weer weeenremmers als er ontsluiting is. en moet ik het nu gewoon met de weeen doen hoe vervelend het ook is. maar kom voorlopig nog niet thuis. dan moet mijn buik dagen rustig zijn.kus

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje.. hoestie daar op je blauwe wolk ;) Mooi dat alles goed was met je kleine man!

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    @ Wen, alles goed hoor! dank, zit hier prima op die wolk, weer eens wat anders dan een roze....

Oh en Wen, hij mag je niet zomaar een ander contract aanbieden, laat je goed informeren hoor! als je een vast contract hebt is zwangerschap geen reden tot onslag. en je verlof is wettelijk geregeld, daar kan die niet om heen, je hebt recht op 16 weken verlof, 6 ervoor en 10 erna!

Duss, laat hem maar de tering krijgen!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Reden tot ontslag? Nee dat snap ik! Maar ik ga wrs zelf ontslag nemen... Lekker huisvrouw zijn ;) haha

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Laat hem je dan maar ontslaan, dan kan ie je afkopen!

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    MJ,

Wat een verhaal zeg! Goed om weer wat van je te horen hier. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 meiden! Het is zo ongelooflijk wat jij hebt doorgemaakt! Ik kan me voorstellen dat je vol zit met emoties en dat je aan de ene kant erg trots bent en aan de andere kant ontzettend onzeker. Ik heb je een berichtje geschreven wat Sandrina zou meenemen voor je. Nog gekregen?
    Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd voor jullie allevier!

Liefs, Marit

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve MJ,

Gefeliciteerd nogmaals met jullie meiden. Duim voor jullie en heb mijn kaarsjes net aangestoken speciaal voor jullie 2 bijzondere meiden. Heb er een brok van in mijn keel.

liefs vruchtje

16. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    MJ gefeliciteerd met je 2 meiden, hier brand een kaarsje voor ze!

Hoe zou het met Moon zijn?
    Bij de decembermama's is nog een die met 28 weken de vliezen zijn gebroken, het is de dochter van een oud-collega van mij.

Daar is het ook heel spannend!

Hier gaat alles goed, ben veel moe, en veel last van bandenpijn.
    Doe dus lekker rustig aan.

We waren dinsdag in Duitsland winkelen, en daar lag een grote babyzaak.
    Heb wat spulletjes van mijn ouders gekregen.
    Waaronder een Sangenic luieremmer.
    Die kost bij babydump €39.95 en in Duitsland €9.99 :confused:
    Dus die heb ik meteen meegenomen, wat een spotprijs!

Hoe gaat het met de andere dames?
    Hier nog 2 weken dan hebben we een pretecho.
    Voel steeds vaker kriebeltjes/plopjes.
    Heb een angelsounds gekocht, en hoor dus regelmatig het hartje, en dat de kleine aan het zwemmen is!

We zijn gisteren in ondertrouw gegaan!
    10 december gaan we trouwen!

Dus allemaal spannend!

Groetjes Cindy

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Zo dat scheelt nogal wat cin!
    Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
    KuZzz

18. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @MJ: Nou gefeliciteerd als eerste, met die twee prachtige vechtertjes.
    De kaarsjes branden hier volop. En de gedachte zijn bij jullie. ;)
    Wij wensen jullie veel sterkte toe de komende tijd! En hopen dat de meiden hier goed doorheen komen. Dikke knuf van ons :)

@Wendy: hahahaa idd niets over mezelf verteld omdat ik ineens zag hoe laat het al was, en ik moet nog steeds werken, dus moest ik opschieten. Vandaar 8) ;)

@Cindy: Gefeliciteerd met de ondertrouw! Leuke periode hoor. Lekker van genieten. Leuk dat je de kleine al begint te voelen he!

@Kreeftje: Hoe is het met jouw meiden?

Nou hier gaat alles redelijk. Merk dat m'n energie ver op is. (moet nog 6 dagen werken :p )
    Krijg wel steeds meer last van het vocht in mijn handen, doen vooral 's nachts veel pijn. De nachten zijn ook niet lekker meer. Kan slecht slapen en het omdraaien gaat niet meer zo gemakkelijk.
    Maar goed, we mogen niet te veel klagen, moet ook nog genieten ;) :)

Nou meiden voor iedereen veel sterkte vandaag. EN hoe zijn gisteren de controles geweest (weet niet meer precies wie er nou allemaal moesten)

19. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ZWANGEREN
    Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Moon85: 22j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ?

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing

BEVALLEN
    Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Jongen genaamd Youri*
    MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Meisjes genaamd Akeesh en Emani

Echo's & Onderzoeken

Oktober:
    Wendy: 16 oktober verloskundige eerste keer
    Jody: 17 oktober controle verloskundige
    zuurtje: 19 oktober controle bij gyn
    Shaartje: 25 oktober pretecho
    Marjo83: 26 oktober controle gyn
    Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D
    Cindy: 31 oktober 20 weken echo

November:
    zuurtje: 8 november controle vroedvrouw
    Cindy: 14 november controle
    zuurtje: 28 november 20 weken echo

Meiden: 8
    Jongens: 4
    Verrassing:2

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    *de computer heeft er een paar dagen uitgelegen...*

@mj: gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes...
    hier brand ik ook een kaarsje voor de 2 meiden...hele mooi namen trouwens :D
    ik wens jullie heel veel kracht toe in deze periode...maar met die 2 meiden komt het wel goed!

Deel Deze Pagina