Hey lieve MJ, wat heb je wat meegemaakt zeg meis.. Ik wil je hierbij ook van harte feliciteren met de geboorte van jullie 2 dochters! Ik hoop heel hard dat ze blijven vechten en jullie over een tijd lekker thuis met ze mogen zijn als gezinnetje.. Zet 'm op meid!
Ik breek mee door de stilte. Het is al eventjes geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik ben op meerdere toppics actief vandaar. Soms weet ik niet meer waar en wat ik gepost heb. Hier gaat alles goed behalve de pijn van mijn bekken dan. Knuf van zuurtje
Meiden, waar hebben jullie spulletjes zoals een luieremmer, badje, kruik, etc. gekocht? Bij verschillende winkels of alles bij ƩƩn. Ik zoek nl. eigenlijk alles in dezelfde stijl, maar kan niet echt iets vinden wat ik leuk vind... Zijn jullie al uit de namen? Wij voor een jongen wel, maar voor een meisje kan ik nog niet echt een naam vinden die ik echt geweldig vind . Ik weet wel dat we nog de tijd hebben, maar ik zou het zo jammer vinden als ik niet een naam heb die ik helemaal top vind! Groetjes Simba
@marit: weinig te melden eigenlijk... hoe is het eigenlijk met jullie kamertje? enne..bedankt voor compliment @simba: ik heb een serie van bebe-jou...roze...die heb ik besteld (euh gekregen) bij babysuperstore in tilburg...bij prenatal hebben ze ook bebe-jou maar alleen een paar kleuren en in tilburg kunnen ze alle kleuren bestellen
zo zal ik me ook maar weer even melden dan..... Hier gaat alles zijn gangetje..de beebs doen het goed Heb alleen zelf erg last van mijn bekken steeds en lig dus vaak op bedje. Gister dus weer naar de gyn geweest en alles was lekker volgens schema alleen moet ik de pijntjes in mijn onderbuik wel in de gaten gaan houden. Tsja ons gehiem wat betreft de geslachten is helaas bij mijn moeder en stiefvader en broertje en zusje al bekend Ik had via MP 2 leuke jasje gekocht mijn moeder heeft deze via internet bankieren voor me betaald maar wat blijkt nou op het afschrift bij die vrouw stond het adres van mijn moeder vermeld en ze heeft ze daar dus heen gestuurd. Mijn moeder dacht dus dat het een pakje voor hun zou zijn.....en ja toen kwamen er 2 roze jasjes uit. Dus bij hun is het nu bekend dat we 2 meiden krijgen, ik hoop nu zo dat hun het STIL kunnen houden zodat het toch voor de rest nog een gehiem blijft. Nou ja het is dus niet anders......... Verder gaat het hier ook wel goed met jullie meiden?
@Simba, wij hebben het badje + standaard van vrienden. Maar ik vraag me wel af wat dat met zo'n luieremmer is. Ik zag in een folder dat je zo'n bak hebt die ze in casettes stopt zodat je ze niet meer ruikt, of je hebt zo'n andere grote bak voor 30 of 50 luiers. Is dit heel handig? Je kan ze toch ook buiten in de vuilnisbak gooien? Tips? @Kreeftje, ohhh zonde. Nou ja, niks aan te doen toch? Ik hoop wel voor je dat ze hun mond kunnen houden. @French, met ons kamertje nog somber gesteld... ben dus volop aan het kopen, orienteren etc. Ik weet het.. .opschieten! Kijk maar naar MJ bijvoorbeeld! Jullie iets bekend van badstof babyhanddoekjes? En je hebt toch zeker geen flanellen luiers en luierspelden nodig als je pampers ofzo gaat gebruiken? Dit staat namelijk op de uitzetlijst van babydump. Oh ja, als ik toch aan het vragen ben... Ik heb geen voetenzak bij de kinderwagen gekocht. Kan je het doen met een lodger of moet je nog wel een voetenzak van een ander merk/type erbij hebben? Hoop dat jullie me kunnen helpen...
@French: Wel jammer , maar hoe reageerde ze erop? @Maritt:Het schijnt dat badstofhanddoekjes, niet zo lekker afdrogen als de hydorfiele luiers (weet niet wat eht verschil is met flanellen) En volgens mij heb je die idd niet nodig als je pampers gaat gebruiken. Ennu wat is een lodger? Wij hebben wel gewoon de voetenzak gekocht, maar als het op hetzelfde neerkomt, zal het wel niet uitmaken. Ik weet dat door de voetenzak de veiligheidsriempjes kan steken, zodat je ze in de maxicosi toch vast kunt maken. En de kleertjes hoeven niet zo snel al gewassen te zijn hoor. Dan kunnen ze alleen maar op nieuw stofhappen. Kijk als er nu iets aan de hand zou zijn, zouden de kleertjes al schoon in de kast hangen, want je weet maar nooit. Maar ik wilde toch echt nog wel ff wachten. @Simba: Ik heb alle badspullen en toebehoren (was een complete set van bebe-jou) bij de babyplanet gehaald. De kruiken en kruikenzakken komen van de HEMA. Wij hadden onze namen al. Gelukkig is het een meisje, want dat was de naam waar we het allebei al heel erg over eens waren. Maar je hebt idd nog tijd genoeg. Mijn broer zijn naam is ook pas verzonnen toen die al geboren was. Nou hier weer een waardeloze nacht achter de rug. Krijg 's nachts steeds vaker krampen, en overdag steken in mijn schaamstreek De kleine is denk ik aan het indalen, nou dat vind ik niet fijn De mensen om me heen, vragen wel eens of ik het al beu ben. Nou de buik nog niet maar alle kwaaltjes die er bij komen echt wel! Ach nog 5 werkdagen en dan lekker met verlof.... Ik zie er al helemaal naar uit. Prettig weekend allemaal!
@marit: badstof droogt niet goed af ivm plooitjes...je hebt dan hydrofiel luiers nodig...die flanelle luiers heb ik wel gekocht (3stuks) want daar word het kindje opgelegt als het uit bad komt en/of in ingewikkeld. je hoeft het niet perse te hebben... ik heb de orginele voetenzak bij mn kinderwagen genomen (mutsy) ik heb 'm voor in de maxicosi en ook voor in de buggy. namen: die wisten wel was ik nog geen 12 weken zwanger...voor jongen en meisje waren we er vlug uit
Nou meiden, Er is nieuws over Moon. Heb het even gekopieƫrd! moon is bevallen ze had tegen de middag 5 cm en hadden nog remmers gegeven maar dat hielp niet meer. Geloof tegen kwqart over 2 10 cm. En ze is nu mama van Britt Dorien Noelle! Ze doet het goed en is heel mooi! Moon!
Moon gefeliciteerd met jullie dochter Britt! Ik hoop dat alles super gaat en dat jullie snel gezond en wel thuis zullen zijn Esther
Moon gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er lekker van. Goed om te horen dat jullie het beide goed maken. Onwijs leuke naam ook. gr vruchtje