ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri* MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle Echo's & Onderzoeken Oktober: Wendy: 16 oktober verloskundige eerste keer Jody: 17 oktober controle verloskundige zuurtje: 19 oktober controle bij gyn Shaartje: 25 oktober pretecho Marjo83: 26 oktober controle gyn Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D Cindy: 31 oktober 20 weken echo November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
Moon, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! De remmers wilden dus toch niet werken... ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat je de kleine binnenkort veilig mee naar huis mag nemen. Liefs, Marit
Nou meiden er zijn 2 buikfoto's gemaakt ze staan in mijn album...check zelf maar even. Een hele stap hoor zo met blote buik en mijn landweggetjes zijn ook steeds meer te zien...ik ben strax een wandelende landkaart haha. MAAR BEN ECHT SUPER TROTS!
moon gefeliciteerd met jullie dochtertje! wat een mooie namen heb je haar gegeven, hoop dat alles goed gaat met jullie liefs, denise
@marit: ik heb van het zelfde merk als mn kinderwagen de voetenzakken erbij genomen. het zijn er natuurlijk 2 @kreeftje: mooie ''buikje'' hoor ik vind het landweggetje wel meevallen...of heb je nog ff vlug gefotoshopt
moon gefeliciteerd met je meisje.. wat een gevoel he je eigen kind. hoop dat alles goed gaat met jullie
@moon.. heb je al gesmst. maar gefeliciteerd met je meid! (ik kreeg er nog 1, met dat ze op zn vroegst maandag thuis kwam en dan zou ze een foto laten zien) @mj.. hoe is het met je 2 meiden? @uhh weet niet meer wie het vroeg.. maar wij waren al uit de namen, voordat we zwanger waren hihi. Maar misschien verandert het nog, maar denk het niet. @kreeftje.. mooi buikje inderdaad! Landschap vind ik zelf wel meevallen! @jody.. doe je rustig aan meid!
Thanxx voor de berichtjes meiden...moet zeggen ben ook wel trots op de buik hoor! @French Het zijn echt ''puur natuur'' foto's @mj Hoe gaat met met jullie meiden? @moon Fijn dat alles goed gaat, hopelijk kun je gauw van het complete gezinnetje gaan genieten. @wendy Met jou ook alles goed? niet veel last meer van misselijkheid?
net de ochtend weer in het ziekenhuis dorgebracht en geholpen met de verzorging.. mijn meiden hebben weer een stabiele nacht gehad.. emani is wat eigenwijs met ademhalen. vanavond weer even bij ze langs.. het zijn echt poppies.. mijn zus heeft digitale foto's. zal ze snel op internet zetten
@Kreeftje, je kan terecht trots zijn hoor! @MJ, fijn weer een stabiele nacht! Is het ziekenhuis ver van jullie huis vandaan?
Moon: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Britt! Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag! Mj: ben benieuwd naar de foto's van je mooie meiden. Heb vandaag mijn eerste kledingstukje voor de baby gekocht: een wollig winterjasje... Echt zooo lief. Ik heb nog wel meer kleertjes, maar die heb ik gekregen van schoonzussen (van mijn nichtjes en neefjes).
Hoi lieverds! Mam's is thuis. Foto's van Btje staan op onze beebie site. En bevallings verhaal staat in Moon85 opgenomen. Britt mag waarschijnlijk pas eind december naar huis dus duurd helaas nog wel even. Heb vandaag heel erg moeten huilen toen ik in de auto stapte naar huis. Maar ja ze is beter af daar natuurlijk. Wel heel trots hebben we net huis versierd
Hey moon, Net even op de site gekeken...wat een mooie meid zeg *zwijmel* Ze lijkt niet eens zo klein eigenlijk.... Wees er maar trots op, jammer dat ze nog niet naar huis mag, maar wat je zelf al zei in het zhuis is ze nu wel op een goed plekje natuurlijk. Tuurlijk zul je het moeilijk gehad hebben VRESELIJK zo ineens bij je dochtertje weg..... Hoe is het verder met jou meid?
Hoi Moon, Nogmaals gefeliciteerd! Wat een mooie meid is het! Hoe doet ze het? Vind haar ook niet zo klein lijken! Hoe gaat het met jou? Groetjes Cindy
Heej lieve moon! Wat heb jij een prachtige meid zeg! Helaas duurt het eventjes voordat ze thuis komt, wat ik in jou schoenen ook vreselijk zou vinden, maar moet je eens kijken wat je dan mee mag nemen! Een pracht van een meid! Nog een keertje gefeliciteerd met jullie meid! Ben echt blij voor jullie!