Heb gisteren mijn eerste 'echte' baby-ding gekocht! Een autostoeltje voor in mijn Smart (mag alleen een van Smart in, bij installatie daarvan word de airbag automatisch uitgeschakeld), via marktplaats. Ik zag er toevallig één in de buurt, en in de juiste kleuren! Heb al wel veel spullen gehad van mijn schoonzussen, maar die heb ik nog maar even op zolder gezet... Over een paar maanden ga ik wel eens kijken wat de 'buit' is, en wat ik wil gaan gebruiken... Over kinderopvang gesproken: tot mijn grote verbazing heeft mijn moeder aangeboden om gastouder te worden! Had ik nooit verwacht, omdat dit haar zevende kleinkind is en ze dit bij de eerste zes nooit heeft gedaan (nu speelt wel mee dat mijn ouders hun winkel per januari verkopen, dus dan heeft ze meer tijd). Ben er erg blij mee... Hebben jullie al kinderopvang geregeld? O ja... ik ga morgen op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Ben best zenuwachtig daarvoor...
Zucht zitten met verstopt riool net als vorig jaar. @ shaar Ja heb een dagboek voor de baby bij de andere 3 ook gedaan. Vandaag lampje op gehangen nu alleen nog het draad weg werken. En hopen dat me pa woensdag de gordijntjes wil komen op hangen dan is dat allemaal klaar.
http://www.kostenkinderopvang.nl/ hangt van de dagen af en je salaris.. op de website zag ik geen winkel in a'dam
Ik heb geen kinderopvamg nodig. Als ik s'nachts werk is mannetje thuis of moeten gelijk weg zijn maar dan kan de kleine sávonds bij opa en oma blijven slapen. En s'middags past m'n moeder op als het nodig is.
MJ, heb even gegoogled. Volgens mij sterre-en-tijl.nl , beethovenstraat amsterdam. Nog geen kinderopvang, maar even goed over na denken. Zal wel schrikken worden wat dat kost.....
raar, dan kom je op de website van Den Haag, maar die mevrouw zei gister dat er ook een winkel in Amsterdam is. Dus effe in het tel boek kijken of bellen naar Den Haag! x
heb het opgezicht, idd in de beethovenstraat, zegt genoeg wat betreft de prijs Ga binnekort even kijken
hahaha Ik werk in het basisonderwijs.... 8) Vorige week met dat slechte weer alles klaar kunnen maken voor het nieuwe jaar, dusse laat die zon nu maar komen! En op de vorige school stond ik samen met iemand die nu gastouder is geworden. Mijn kind gaat naar straks voor 1 en een halve dag (dinsdag en woensdag ochtend) naar haar. Wel gemakkelijk dat je ze kent. Een dagopvang zou de tweede keus zijn. Mijn ouders komen niet in aanmerking, want dat zijn van die lekkere verwenneners. En dan zou het niet goed gaan lopen. Ze zijn er wel als het een keer moeilijk uitkomt, of als we ergens naar toe moeten..... @Shaartje: Wel hele geweldige meubels hoor! Wij zijn ook voor zoiets op zoek geweest (meubels die langer mee gaan en op meerdere wijze te gebruiken zijn) maar nu wil mijn man het zelf allemaal gaan maken! En ik schrijf niet een dagboek, maar wel de grootste stappen in een babyboek. Echt leuk om dat bij te houden hoor! @Simba: Hoe reageerden ze op je werk? @Moon: Is het riool al weer ontstopt? Dat is vervelend en zeker met het warme weer niet lekker :-& @Cindy: Hopelijk ben je gauw ook hier.. Wanneer testen? Nou ga vandaag met mijn moeder de kinderwagen bestellen. Weet al precies wat we willen! De bugaboo cameleon.... Zal straks ff plaatje zoeken en in album zetten. En ff bij neef op kraambezoek. Kleine is al 2mnd oud HEb echt zin in deze dag. Morgen en woensdag gaan mijn man en ik naar Spa Francorchamps. De testdagen van de formule 1 zijn daar dan. Heb er wel zin in en dan donderdag ff niksen en vrijdag de langverwachtte echo. Voel de kleine al volop van binnen. Alleen aan de buitenkant nog niet, steeds als ik mijn hand op mijn buik leg, dan stopt ie met bewegen. Zijn de mensen bij jullie ook al aan het raden wat het wordt? Ach ja 1 ding is zeker, ze hebben altijd 50 % kans dat het goed is Dames werk ze!
@ jody Ja al weer... baal als een stekker. Man lief moest maar grote boodschap op z'n werk gaan doen zei ik vanochtend haha. Het nare is dat onze buren bij ons op het riool zitten met hun wc. Die stond gister avond aan de deur dat het bij hem omhoog kwam Hun horen eigenlijk op zichzelf maar zijn huizen uit 1930 dus toen was dat zo. Dus extra belasting voor het riool maar ja.. als het goed is ging de buurman er achter aan en laat iemand komen. Straks maar even ontstopper halen misschien helpt dat een beetje. Veel plezier met bestellen hihi alles komt nou heel dichtbij he... wel leuk hoor alles klaar maken, bestellen enz. Ja hier denken de meesten een jongen en de opa's een meisje. Ik zelf denk ook meisje en manlief jongen. Nog even en dan weten we het. @ cindy Spannend hoor! Duim duim duim
Kan me waarschijnlijk bij jullie aanmelden. Heb vanmiddag een positieve sensitest gehad, doe morgen en overmorgen nog een kruidvattest. Kan het nog niet echt bevatten. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan! Groetjes Cindy
Gefeliciteerd meis! Streep is streep! Echt wijs man! Ik was trouwens weer voor diabetes naar ziekenhuis geweest waren heel te vrede. Moest ook urine inleveren.. misschien infectie omdat ik urine verlies Hoor straks als het goed is de uitslag en anders morgen.
Cindy: gefeliciteerd! Maar het kon ook bijna niet anders met zo'n mooi tempkaartje! Heb het vandaag verteld op het werk. Had taart meegenomen, en iedereen reageerde positief, gelukkig... Ben blij dat dat erop zit! Ik hou geen dagboek bij eigenlijk... Wat schrijven jullie dan allemaal op in zo'n 9 maanden-dagboek? Moet je zelf stukjes schrijven of dingen invullen?
Cindy: WElkom bij de club en GEFELICITEERD! @simba Leuk die reacties op je werk ik heb het 9 maanden zwanger album en daar kun je van alles in schrijven en invullen erg leuk om bij te houden.