Je hebt 2 mooie meiden gekregen. Nogmaals gefeliciteerd. Hoe gaat het met jou en de kindjes? Knuf van zuurtje
mj: in weinig woorden " prachtige meiden" wees er maar trots op meid. sterkte met alles. liefs vruchtje
@mj: wat een schatjes! @moon: goed nieuws meid! @wendy: ik heb wel nog een 12 weken echo gehad...dat is bij iedereen anders...kan het altijd nog vragen aan je vk. @shaartje: lekker buikje meid
MJ, wat een prachtige dames! En zo'n mooi kleurtje! Je mag met recht trots zijn! French, leuke 3d foto's trouwens, en zo duidelijk. Hier alles goed. Heb het nog steeds heel erg druk op werk, dus de tijd vliegt. Wel veel last van harde buiken op zijn tijd, vooral in de auto en in bed. Hij is heel bewegelijk en vooral als ik lekker ontspannen ben. Ik praat heel veel tegen hem....hihihi. Hele verhalen 's morgens in de auto, moet 40 minuten rijden. En ik zing....arm kind! voel me prima eigenlijk, af en toe wat moe. Merk dat ik wat minder zin heb om me te bewegen of heel actief te zijn, maar dat zal wel normaal zijn. Op het "badspul" en de kinderstoel na hebben we alles aangeschaft, heb zelfs al genoeg kleding ben ik bang, nog niet zo veel als French, maar ik kom aardig in de buurt. Half november komt het kamertje en daar kijk ik erg naar uit. @ Marit, heb jij al iets uitgekozen? Heb eigenlijk gewoon zin dat alles netjes gewassen is en klaar ligt, maar als ik dat nu zou doen, moet het in januari nog een x.... dus slaat nergens op. We zijn ook helemaal uit de naam, gelukkig, ik kan onze baby alleen niet zo goed zo noemen, vind ik zoo gek! Dus noem hem nog steeds jommetje. Heb op mijn werk ook besproken dat ik 4 dagen kan gaan werken en de kinderopvang is ook definitief geregeld. Geeft toch een heleboel rust. Hoop dat alles met iedereen verder goed is, Dieseltje hoe is het met jou? Dikke kus, Shaartje
@ mj Mooie meisjes! Zijn net terug uit ziekenhuis. Mochten helpen met verzorgen. Best griezelig omdat alles zo mini is haha. Morgen mag ik haar eindelijk vast houden. Kan niet wachten! @ shaar Hihi ik heb ook al schandalig veel kleding voor Britt. Marco zegt je hebt alles al wat moeten de mensen nog geven Maar je hebt gewoon het liefste dingen die jezelf mooi vind.
@moon: Wat fijn dat het goed gaat! Veel plezier morgen, het zal heel bijzonder zijn als je haar vast mag houden. @mj: Meiden om trots op te zijn, wat zijn ze mooi! @shaartje: Met mij gaat het goed! merk dat de rust die ik nu neem goed voor me is. Ik slaap veel, maar heb veel minder klachten van mijn nieren. Ik vind wel dat ik als een oud wijf loop, echt zo'n zwangerschapsloopje door rugpijn. Mijn buik steekt ook echt naar voren, helemaal niks te zien aan de achterkant zeg maar.......
@Wendy: We zijn idd verwent hoor met al die echo's. Heb er bij de vk ook maar 1 gehad, de 20 wkn. En zelf nog een pretecho laten maken met 26 wkn. Pff je maakt trouwens wel lange dagen zo zeg! Denk je een beetje meer om jullie zelf? Strakjes krijg je net als dieseltje last van je nieren! @Dieseltje: Fijn dat het allemaal beter gaat. En dat gekke lopen, daar krijg ik ook last van, moet er echt op letten dat je niet gaat waggellen. Is slecht voor je rug en bekken. En lekker op tijd slapen, daar kijk ik nu ook al naar uit! hahaha @MJ: Wat een prachtige meidjes. Maar zo klein! Gelukkig gaat het zo te lezen allemaal nog goed, toch? Iedere dag is er weer een. Ik hoop dat je ze snel mag vast houden! @Moon: Lekker van genieten he vandaag! Het lijkt me een heerlijk gevoel om je kleine in je armen te kunnen houden. @Shaar: Fijn dat alles al compleet en geregeld is, dat is idd een geruster gevoel. En dat poetsen en wassen kun je beter idd nog ff uitstellen hoor. Het is zo gedaan, maar jammer als het dan weer moet stofhappen! hahaha 8) Nou hier alles nog ok. Voel de kleine wel steeds minder, omdat ze minder plek krijgt. En voor mijn gevoel houdt ik steeds meer vocht vast. Maar goed mag eigenlijk niet klagen. Nog maar 2 ochtenden en 1 dag werken. En dan eindelijk met langverdiend verlof! hahaha. Nou meiden allemaal weer veeel sterkte deze dag!
Hoi meiden, Het is weer wat drukker hier! Gezellig! Even een kort berichtje van mij, moet er zo namelijk weer vandoor.. Fijn dat het goed gaat met iedereen. Moon, veel plezier vandaag bij je kleine meid! Shaar, het kamertje komt over 2 weken! Ben zo blij als het er eindelijk is. Het is iets heel simpels geworden, vond het zo moeilijk om iets te kiezen! Jody, lekker bijna verlof! Ik tel de dagen ook af. Andere meiden, succes met alles, ik kom vanavond wat langer buurten!
Ben vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles is in orde. Mijn bloeddruk was gedaald naar 120/70 dus keurig. Alleen ligt ze in stuit Ze heeft nog 4 wkn de tijd om te draaien. Bij ons doen ze geen draaipoging (vraag me niet waarom niet, maar zit daar ook niet zo op te wachten) maar gaat de gyn meten of mijn bekken groot genoeg is. Dan mag ik zelf kiezen (krijg nu al de rillingen bij de gedachte aan een stuitbevalling). 50% draait alsnog uit op een keizersnede..... Wat zouden jullie doen? (ik denk sterk aan een keizersnede.....). Ik weet dat ik nog tijd genoeg heb om te beslissen hoor, misschien draait ze wel, maar ik ben iemand van de planning
@mj.. mooie meiden zeg! Ow wat zijn ze nog petit zeg! Akeesh past gewoon helemaal in je hand! @moon... ook fijn dat het goed gaat met jou meid! wat zal jij je lekker voelen zeg, als je dr morgen mag vasthouden! Een heerlijk gevoel lijkt me dat! @french & shaar... beetje vroeg om te wassen inderdaad.. maar aan die nesteldrang kan wel wat gedaan worden Weet nog een huis ergens in haarlem.... hihi @dieseltje... vroeg me ook al af, waar je gebleven was. Tijdje al niets meer van je gehoord! Mooi dat het alweer beter met je gaat! @jody..lekker joh nog 2 ochtenden en 1 dag werken.. je moet gewoon nog maar heel ffies nog! Wou dat het al zover was voor mij hihi. Met het werk... probeer het ook rustiger aan te doen... maar sommige leerlingen kunnen alleen maar savonds... Vandaag ook zo'n rotdag... grr.. vanochtend leerling ophalen om examen te doen. Start mijn auto niet (bij mij thuis) collega gebeld. Die kwam me halen, met zijn auto. Gaat zijn auto onderweg ook stuk, temp van de koelvloeistof was aan zn max. dus collega nr 2 heeft zijn auto dan maar even uitgeleend aan mij.
@dieseltje.. een draaipoging, zou ik echt never nooit van mijn leven doen! Heb nare verhalen gehoord hier op het forum (pjetje) Ik zou zelf voor een stuitbevalling gaan, maar misschien dat die mening tegen die tijd wel zou veranderen hoor. Keizersnede zie ik zelf niet zo zitten. 1 het verpest mijn tattoo (waar je al niet mee bezig kan zijn?) plus het is toch een operatie.
@wendy: Bij ons doen ze ook niet aan draaipogingen.... gelukkig. Pfff vind het lastig hoor... Straks zit je urenlang met weeen en doen ze alsnog een keizersnede!
@dieseltje: onze meid ligt ook al weken in stuit...ze heeft nog alle tijd om te draaien...ik heb er ook over nagedacht en ik zou dan voor een keizersnee gaan. wendy heeft ook wel gelijk dat het een operatie is maar ik zou het zelf niet aan durven een stuitbevalling...brrrr ze zou eens met het koppie er niet uit komen en zuurstofgebrek krijgen...nee dan maar een keizersnee!
@French: Ja ze heeft nog 4 weken de tijd hoor! Maar mocht ze zo blijven liggen dan gaan wij ook voor een keizersnede. Mijn man ziet een stuitbevalling ook helemaal niet zitten en eerlijk gezegd ik ook niet. Ben veel te bang voor (inderdaad) zuurstoftekort. Dan zelf maar wat meer risico en langere hersteldtijd, daar kom ik ook wel weer overheen. Heb jij er al over nagedacht wat je gaat doen als het zo blijft kreeftje?
nou als de beeb die met het koppie naar beneden ligt geboren wordt, heeft de andere beeb alle ruimte om te gaan draaien dus kan het met een gwone bevalling...Maar de beebs kunnen nog gaan draaien en het kan dus nog alle kanten uit...mocht het idd stuit worden dan kies ik voor een keizersnede. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het met een tweeling gaat.
Ik hoorde op de zwangerschapsgym dat je beter je handen niet bovenop je buik kan laten rusten, maar juist onder omdat babies naar de warmte toe draaien. Een tijd geleden waren die belletjes om je nek zo in en toen waren er veel meer stuitbevallingen omdat babies met het hoofdje naar het geluid toe gaan. En dat belletje hangt nou eenmaal niet helemaal onderaan je buik ha ha