@mj en moon Jullie zijn echt toppers hoor! wat maken jullie wat mee zeg @french fijn dat alles goed was! Nou ik had gister even geen puf meer om te typen hoor, gisteren dus naar het ziekenhuis geweest voor een CTG nou gelukkig alles wel goed zeg de beebs doen het goed daarbinnen en ja hoor mijn buik was vol beweging wat een eigenwijsjes dan he? Ook nog een echo gehad en daar was op te zien dat ze gewon wat minder ruimte krijgen nu om te bewegen dus eigenlijk is alles gewoon goed Een hele gerust stelling hoor........de verloskundige van het ziekenhus heeft mij wel verteld goed rust te nemen en het ook rustig aan te doen
het was gelukkig nog niks. als het heel vuur rood word en koorts krijg dan moet ik aan de bel trekken. ben wel op gelucht hihi
Moet even wat delen. Vandaag op werk monsterverkoop. Allemaal gillende wijven. 1 vrouw met een klein baby-tje. Die moest huilen, op dat moment schopte mijn jongen, elke keer als die baby huilde kreeg ik trappen, te grappig. Had geen lekkende borsten gelukkig, hihihi. x
@moon: Wat een prachtige dochter hebben jullie! @shaar: hihi, das wel leuk zeg. Trouwens lekken bij al ''onze'' zwangeren hier de borsten? Bij mij namelijk niet........
Heerlijk Jody geniet er maar van! Hier komt af en toe vocht uit de tepels Dieseltje! We gaan langzaam richting de 20 weken, heerlijk. Volgende week vrijdag hebben we de pretecho, we zijn zo benieuwd. We tellen de dagen af! Groetjes Cindy
Het gaat super goed met haar. Eigenlijk is ze al te goed voor de intensief care. Ouders prima! Volop genieten van de tijd dat we bij haar zijn. @ jody Gefeliciteerd!
Hoi Meiden, Ik had gisteren niet veel tijd, vandaar dat ik verder op niemand had gereageerd. @Dieseltje: Hier ook geen lekkende tepels hoor! @Moon en MJ: Wat fijn dat jullie meiden zo sterk zijn! En wat moeten jullie trots zijn op zulke mooie meiden! Geweldig @Cindy: Na die 20 weken gaat alles ineens veel sneller (vond ik).... Super hoor! @Zuurtje: Hoe gaat het allemaal met jou? @Shaartje: Je zult wel merken dat de kleine steeds meer op omgevingsgeluiden gaat reageren hoor. Echt super leuk. @Kreeftje: Fijn toch dat alles goed is. De laatste loodjes zijn ook weer onzeker he? Maar kijk naar moon en MJ daar gaat alles ook goed met de kleintjes. Veel sterkte en hou je idd lekker rustig. @Wendy: Hoe is het met jou? En met je baas? Is het al duidelijke hoe het nu met je verlof zit (kan zijn dat ik dat gemist heb hoor ) Nou hier gaat alles lekker. Ga nu lekker de vakantie te gemoet. En na de herfsvakantie start mijn verlof, dus heb een weekje extra. Wel lekker. Heb nu al een hoop afspraken staan, bij wie ik allemaal op visite moet, dus vervelen gaat er voorlopig nog ff niet inzitten. hhahaha Nou meiden een dikke knuf van mij
jody geniet van je verlof. cindy heerlijk die 20 weken echo wle spannend moon. wat een heldinnen he die meiden van ons. ben nu al mega trots op ze kreeftje. lekker genieten van je rust moon en dieseltje. bedankt voor jullie kaart. xxxx
@ cin Spannend joh! Genieten begint pas echt na de 20w echo. @ mj Ja echt wel! Mogen we echt trots op zijn. Dat we zulke dappere meisjes op de wereld hebben gezet.
Hier gaat alles goed. Ik heb enkel af en toe last van mijn bekken , maar voor de rest gaat alles prima. Ik voel al een 5tal weken ons frummelke bewegen. Iedere dag een beetje sterker en meer. Van lekkende tepels heb ik voorlopig nog geen last. Gisteren bij de gyn geweest en alles was in orde. Over 6,5 week mag ik terug voor de 20weken echo. Deze gyn doet deze echo liever na de 20 wezken omdat het beebje dan iets groter is en alles dan iets beter te zien is. Ik ben dan ongeveer een 23 weken. Ik moet dus nog eventjes wachten. Vind het wel spannend want dan weten we misschien of we een zoon of dochter krijgen. Hoe gaat het hier met de andere mama's? Knuf van zuurtje
Wij hebben vrijdag de pretecho, met 19 weken en 5 dagen. En 31 oktober de 20 weken echo, met 20 weken en 3 dagen. Hopelijk weten we dan wat het wordt, we zijn zo nieuwsgierig! Groetjes Cindy
Zkr rustig. Leuk Cin! Ben ook benieuwd wat jullie gaan krijgen Vanmorgen naar Britt geweest, vanmiddag bezoek maar was me even te veel.. zo druk aan me hoofd pfff en toen kreeg ik huilbui dat ik de kleine mist. Dan vier je dat ze geboren is en is ze er niet Dus vanavond zou mar buidelen maar mocht ik weer omdat ik haar zo miste. Ze was lekker wakker en lag steeds te kijken. Ben je echt helemaal verliefd! Waarschijnlijk gaat de deze week naar de High care omdat ze te goed is voor de IC. En heeeeel misschien mag ze naar een ander ziekenhuis. Dat was het nieuws Foto's van dat ze een week is staan op de site