heerlijk moon, wat doet ze het goed zeg. vliegt bij jou de dag ook zo voorbij. voordat ik het weet is het weer 11 uur 's avonds
Ja gaat heel hard. En soms kom ik gewoon tijd te kort lijkt het. Net had ze haar flo-snor in haar mond gestopt Duimpje probeerd ze ook steeds.. doen jouwe meiden dat ook? En de hele tijd smak geluidjes maken Heb jij ook dat je de ene keer met kolven 120ml uit beide borsten heb en de volgende x maar 45ml? Ik vind dat echt zo frustrerend (als ik het goed schrijf )
ha moon, bij mij ziten de meiden nog op de snorkel.. snorretje nog niet. we hebben net gesprek gehad met de arts en hij is wel super tevreden hoe ze het doen.je hebt ook prematuren speentjes, vinden ze heerlijk. en moon je mag ook best een keer 1x naar het ziekenhuis gaan hoor en de avond lekker op de bank hangen. ga ik vandaag ook doen. blijf ik morgen wel weer extra lang. we moeten het nog flink wat weken volhouden dus spaar je energie voor als ze straks thuis komt. en over kolven, ik heb echt massa productie. heb van het weekend een vriezer bij gekocht. en 's middags is het altijd wat minder bij mij. geeft niks. is normaal en wordt steeds meer
Ik wil even op Moon haar website kijken naar Britt, maar door haar banner kan ik het adres niet goed lezen. Graag hoor ik van jullie wat het adres is. alvast bedankt gr vruchtje
@ mj Ja doen we ook. Zijn zaterdag maar 1x geweest en dat houden we gewoon zo. Dat we dan lekker lang kunnen niksen en beetje bank hangen en dan gaan we rond 5 uur er heen. Eten we daar wat en dan uurtje naar britt. Wij hebben woensdag gesprek met de kinderarts. Ja die heeft Britt ook Ze had haar sonde er uit getrokken.. ze had hem in haar mond nu zit ie in haar neusje.
Hey dames, Hoe is het allemaal met iedereen? Het is hier zo rustig. Toch niks aan het handje hoop ik? French, Maritt, Wendy, Dieseltje, Shaartje, Esthertje, Cindy, Zuurtje.... En alle andere die ik nu vergeet Waar zijn jullie? Nou hier gaat alles z'n gangetje. Krijg alleen zo'n nutteloos gevoel. En dan zegt hubbie vandaag nog: Wat ga je doen vanavond want je hebt vandaag nog niks gedaan! Hij bedoelde het als een grapje, maar ik vond het echt niet leuk. Vooral omdat zijn zus net binnen was. pfff Ik moet van de vk rustig aan gaan doen ivm een hogere bloeddruk en dan krijg je zo'n opmerking. De zwangerschap ben ik nog niet beu, maar al die k*t kwaaltjes wel. Mijn voeten zijn net zo dik als mijn knieën bijna, en mijn vingers krijg ik nauwelijks meer in een vuist, allemaal vanwege het vocht. Ik voel me niet lekker van het maagzuur. (kaag, klaag ) sorry dames, maar ff een baaldagje..... Hopelijk gaat het met jullie wel goed.
Heej Jody... Hier in ieder geval niets aan de hand! Laatste tijd een beetje egoistisch geweest naar andere toe. (zelfs essie) Ben de laatste tijd erg moe en lig dan ook om 9 uur vaak te slapen. En een beetje last van een lage bloeddruk, gister was ie 92/52. Dus je mag wel wat van je hoge bloeddruk deze kant opsturen. Er gebeurd hier ook niet echt veel, behalve andere nare dingen. Afgelopen vrijdag begrafenis gehad. Gister hoorde ik ook weer dat een vader van een vriend van me van de trap af is gevallen, nek en schedel gebroken, hartstikke dood. Brrr (kende de man niet hoor) Dat is inderdaad niet echt een opmerking waar je op staat te wachten, en vooral niet als er iemand bij is. Je hoeft je tegenover ons echt niet te veronschuldigen hoor! Ben dan wel pas zwanger, maar hier komt er ook geen werk uit mn handen. En zeuren mag! Daar zijn we voor toch? Dikke KuZzzz
Jody, hier gaat alles goed, het enige kwaaltje waar ik last van heb nu is mijn bekken. Ik doe het maar rustig aan, mag van mijn mannetje niets doen omdat de gyn heeft gezegd dat ik veel moet rusten. Mannetje gaat nu dus full-time werken en doet hier het volledige huishouden. Het enige wat ik van mijn mannetje mag doen is veel rusten en al zittend een beetje was plooien. Wat een lief mannetje heb ik toch, ik zou hem niet meer willen en kunnen missen. Knuf van zuurtje
Echt he... iemand moet ook ns tegen mij zeggen dat ik het rustig aan moet doen...hihi... Bedoel dat een dokter of verloskundige... Heb echt geeeeeen zin in werken...bleh.... Heb toch ook besloten om na verlof 2 dagen per week te gaan werken. Kris gaat (gelukkig) geen buitenland rijden....
Jody, grappig dat je naar mij vraagt... ik hoor nog niet bij jullie hoor.... Alhoewel, ik heb natuurlijk een TP gehad, dus ben een beetje zwanger hahaha zal ik maar een banner aanmaken dan hahahaha Goh, kan er maar de humor van inzien! Maar het viel me wel op dat het hier stil was ja....
Hallo allemaal! Het is zeker stil hier zeg! Dat kan natuurlijk een goed teken zijn, alles z'n gangetje bij iedereen met af en toe een kwaaltje. MJ en Moon, fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Kan me voorstellen dat het jullie erg veel energie kost de ziekenhuisbezoekjes, maar aan de andere kant zullen jullie ook wel veel (moeder)energie terugkrijgen als jullie bij jullie kleintjes zijn! Jody, lekker dat je verlof is ingegaan! Ik kijk er ook echt naar uit. Lastig is dat om verplicht te niksen he? Oh ja, en klagen mag hoor! Ik kan me heeeeel goed voorstellen hoe je je voelt na zo'n opmerking! Wendy, lastig die vermoeidheid he? Maar is je misselijkheid wel verdwenen? Je blijft nog wel bij dezelfde baas na je verlof? Esthertje, gezellig dat je hier komt buurten hoor! Maareh... TP? (sorry hoor ben een beetje uit de termen denk ik) Zuurtje, doe het maar lekker rustig aan en laat je mannetje maar lekker voor je zorgen hoor. French, hoe gaat het met jou? Nog druk met van alles en nog wat? Kreeftje, al erg dik zeker van je twee kotertjes? Phhh... ik heb al zo'n zware buik met 1 beeb.
@ marit Ja kost zkr veel energie. Maar ja je hebt het er voor over en je gaat gewoon door. Sinds gisteren ligt ze helemaal zonder snorretje Foto's staan op onze site.. ze kan echt mega eigenwijs kijken hihi.
Sorry Estertje Ik dacht dat het bij jou ook al zo ver was...... Nou kom maar snel deze kant op dan. (Je hoort er toch wel bij hoor!) @Wendy: *dikke knuf* wat lief dat ik mag zeuren DOE HET EENS WAT RUSTIGER AAN! (ben wel geen dokter maar ja) Ik herken die vermoeidheid ook hoor. Zeker in het begin dat je nergens geen zin in hebt. Die vermoeidheid is bij mij gebleven, en wordt nu weer erger. Een lage bloeddruk is helemaal niet erg hoor. Had ik ook in het begin. Moet alleen goed op jezelf passen, en niet te veel doen ivm duizeligheid. @Zuurtje: Vervelend zeg die bekken! Maar goed dat je zo'n lief mannetje hebt. Lekker jezelf laten verwennen hoor. Kan die van jou het niet aan mijn mannetje uitleggen hoe het werkt? (nee hoor, die van mij doet ook wel z'n best, op zijn manier 8) ) @Maritt: Hoe lang moet/wil je nog werken? En hoe groot is je buik nu? Ben nieuwsgierig. @Moon: Fijn dat alles goed gaat met Britt. @French en kreeftje: Hoe staat het bij jullie?
hier ben ik! het gaat hier allemaal zn gangetje...ik vind dat de weken nu voorbij vliegen @jody: voor jou duurt het helemaal niet meer zolang...enne laat je man maar lekker kletsen maar leuk is anders. @wendy: alweer 11 weken! jeetje wat gaat het hard...wanneer heb jij je 12 weken echo?...of kreeg jij niet meer... @zuurtje: lekker rustig aan doen meid...je moet nog zolang. @marit: ik heb de laatste 2 weken gehobbied ik heb een ''kraam''krans gemaakt en ik heb de naam op de rompertjes getekend...ik ben nog niet helemaal klaar. was jou kamertje nu al binnen? @esthertje: spannend meid! ik hoop dat je je vlug hier goed nieuws kan komen melden
Ik zal me ook maar weer eens melden.. Het gaat hier lekker z'n gangetje. De klachten die ik nu nog heb zijn rugpijn en veel maagzuur maar verder gaat het heel goed! Dat carpaal tunnelyndroom heb ik nu helaas aan 2 handen, das erg vervelend.... Laat van alles uit m'n handen vallen De kleine ligt nog steeds in stuit, dus ja, dat is minder maar goed, als het zo blijft, dan maar een keizersnee. Als het maar gezond is he? @jody: Voor jou gaat het helemaal opschieten he? Spannend hoor. Droom jij ook zo vaak over de bevalling e.d? Heerlijk he, verlof! @all: Rustig aan doen werkt echt! Klachten ''verdwijnen'' als sneeuw vor de zon. @moon en mj: Ik heb echt bewondering hoe jullie met de situatie omgaan. Heel knap! (je moet wel maar toch....). Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
hier was ik ook meiden! Alles gaat zo zijn gangetje hier, heb erg last van mijn rug en bekken steeds en tsja mijn buik? die groeit echt met de week al lijkt het soms met de dag te groeien ik kan niet meer achter de tafel zitten dus als we gaan eten zet ik het bord op mijn buik anders kan ik er gewoon weg niet bij Ik geniet ook erg van het zwanger zijn hoor, maar al de kwaaltjes die erbij komen daar heb ik wel eens even genoeg van. Net als jody heb ik ook erg last van vocht mijn handen kan ik ook niet meer dicht krijgen en ik heb erg last van dove vingers wat vanuit mijn pols komt (carpaal tunnel syndroom). Maar goed verder doen de beesb het goed zijn ze wel druk in beweging. Vrijdag weer naar het ziekenhuis, weer lekker naar de beebs kijken en de controles allemaal even weer. @esthertje Je zit dus op wachtbankje....ik hoop het zo voor je meid! Je plekje hier wordt hgeel goed warm gehouden hoor @wendy fijn dat het bij jou verder goed gaat, alleen wel rustig aan doen he met die lage bloeddruk? Denk lekker aan jezelf 8) @maritt Bij jou gelukkig ook alles goed fijn zeg! @zuurtje Doe maar lekker rustig aan, geniet van de momenten dat je niks hoeft te doen, is soms erg prettig @jody Lekker zeg dat je verlof is begonnen nu zijn het dan echt de laatste loodjes en kun je gaan aftellen zeg....SPANNEND allemaal. En zeur maart even lekker hoor iedereen heeft wel eens een baaldagje dat het allemaal even niet mee zit. En idd die opmerkingen zijn dan net niet gepast, ik ken ze ook maar al te goed....maar dan zeg ik tegen manlief pak jij al het gewicht wat er bij mij is aangekomen (tot nu toe 20kg) maar eens bijelkaar en sjouw er maar eens een weekje mee rond dan hoop ik dat je het allemaal snapt. Nou en dan is er toch wel begrip hoor =D> @mj en moon Wil jullie even zeggen dat ik jullie echt KANJERS vindt! Jullie maken wat mee allemaal zeg en ik hoop dat jullie gauw als fijn gezinnetje thuis mogen zitten [-o< @French, dieseltje, cindy, shaartje Ook alles goed?
@french en dieseltje Jullie waren me al voor... Fijn goede berichten te horen... Dieseltje afwachten dus of het een keizersnede zal gaan worden, nou idd als het allemaal maar gezond is meid Wat gaan de weken toch snel meiden!
@ dieseltje Balen van je vervelende kwaaltjes. Gaan ze nog proberen de kleine te draaien of dat niet? @ kreeftje Hihi handig een tafeltje altijd bij je Net lekker m'n haar geverft en laten knippen. Opa die was rekening wezen openen voor de kleine meid. Kregen een heel leuk pakket met kadootjes bij haar rekening. Onder hand heeft ze zo veel knuffels Maar ik ga even stofzuigen
@moon: Nee, ze doen in ons ziekenhuis niet aan draaipogingen. Ze hebben daar een paar keer meegemaakt dat waarschijnlijk daardoor de navelstreng om het hoofdje is gaan zitten...... Dus met dat in m'n achterhoofd: veiligheid voor de kleine voorop. Ik heb een neefje die met een stuitbevalling zoveel zuurstoftekort heeft opgelopen dat hij geestelijk gehandicapt is. Dus voor mij ABSOLUUT geen stuitbevalling..... Moet wel zeggen dat ik continu met het idee '''keizersnee'' in m'n hoofd loop. Het is zo anders dan ik gewild had... (thuisbevalling). Een thuisbevalling kan dus NOOIT meer.. Maar goed, niet te voorbarig, ze heeft nog 3 weken de tijd om te draaien, al geloof ik daar niet in, ze ligt lekker zo, en ik heb een ovale baarmoeder waardoor het toch al lastig is om te draaien...