Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj...minder joh dat je een ontsteking hebt, hoop dat het snel over is en dat je snel weer naar je meiden toe mag, hoe staat het er nu voor met ze?

@moon.. ow dat is ook ff schrikken... hoe is het nu met mooie britt? En niet te vergeten... hoe is het met jezelf? Blijf je er wel een beetje sterk onder?

@jody... ben echt jaloers op je zeg... lekker verlof joh...

@kreeftje.... je bent dus goedgekeurd ;) Dat anti stofje zal wel rhesus zijn? Lekker joh, dat je meiden het zo goed doen! Top!

@cindy...hoe was vandaag je pretecho? Ben benieuwd wat het gaat worden! Enne lekker he... al dat shoppen ;)

@dieseltje... hoe gaat het met jou dan? Ben je deze week nog naar de verlos geweest? Hoe staat het met je nieren voor de rest?

@simba... lekker verhuisd, dus nu lekker aan de babykamer bezig? Het gaat inderdaad snel zeg! Jij al 26 weken zeg...

@marit... ja blijf wel bij dezelfde baas.. Er is helaas niet echt veel werk te vinden als rij instructeur op dit moment, aantal leerlingen loopt tegen de kerst altijd een beetje terug. En ik kan niets anders :oops: Zou niet weten wat ik anders zou moeten gaan doen... Je reageerde op iedereen, maarree.... hoestie met jou dan?

@french.. nee helaas krijg ik geen 12 weken echo...wel balen hoor...geeft toch iets meer zekerheid vind ik... ze zei dat de 12 weken echo een termijnecho is en die heb ik al (2keer) gehad. Nu alleen nog maar de 20 weken echo.

@all.. vandaag een angelsound gekocht (bij de kijkshop) maar kon helaas niets horen. Hoeveel weken waren jullie toen jullie wat hoorden?
    Gister naar Afrika afrika geweest, was echt leuk joh! En vandaag naar de bedrijfsautoRAI geweest, ben zo trots. Iemand kon vandaag voor het eerst zien dat ik zwanger was! Kon de rest van de dag alleen nog maar glunderen.

Voor de rest gaat het hier zn gangetje.. moe, maar helemaal niet meer misselijk... thankgod! ;)

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

De pretecho was super, genieten nog na.
    Het is een wildebras, bleef niet echt stilliggen.
    Maar had niets anders verwacht, was bij de 12 weken echo hetzelfde!

Alles zag er super uit, ik zal morgen foto's in mijn album zetten.
    de beeb lag ook 4 dagen voor en weegt nu 324 gram. :)

Het geslacht weten we ook en zijn er super blij mee.
    Maar ik wil het nog even niet op het forum zetten, want ik vermoed dat er familie hier komt kijken.
    En onze ouders en broers krijgen het zondag te horen, omdat mijn mannetje moet werken.

Zondagavond krijgen jullie het te horen.

Woensdag hebben we de 20 weken echo, dan zien we de beeb weer. zo mooi.

Dinsdag gaan we het kamertje en de kinderwagen bestellen!

Nu moeten we nog 8 weken wachten op de volgende pretecho! :cry:

Groetjes Cindy

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cin... top dat je pretecho top was!

Jammer dat er misschien mensen mee kijken... Ben nu nieuwsgierig! Kun je me niet pb'en? hihi

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf

Vooruit dan maar...

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Cindy

Even inbreken, ben ook wel nieuwsgierig ;)

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @cindy: Fijn dat alles ok is!

het gaat hier verder allemaal goed. Het is nu echt aftellen........ (vind ik ;) ).
    Van mijn nieren heb ik helemaal geen last meer. Zo zie je maar wat rust doet!
    Het enige waar ik last van heb zijn die dode handen (ze slapen nu allebei de hele dag :cry: ) en mijn rugpijn word steeds erger. Vooral als ik een tijdje gezeten heb. Maar ik teken ervoor als het de komende weken blijft gaan zoals het nu gaat!
    Ik moet woensdag a.s weer naar de verloskundige. Volgens mij ligt ze nog steeds in stuit, en zit er ook geen beweging in. Ik heb het idee dat ik een ovale buik (baarmoeder) heb, en dat ze zo gewoon lekker ligt. Heb er niet zo'n vertrouwen in dat ze nog gaat draaien :( . Dus ik ga uit van een keizersnede in week 38 of 39.....

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dieseltje, bij ongerustheid doorzeuren he, desnoods echo laten maken bij het ziekenhuis..
    echt meiden als je blieft ga zeuren als je een onherkenbaar gevoel heb, ik zal er de rest van mijn leven spijt van hebben dat ik het niet gedaan heb.

cindy, heerlijk ben ook nieuwsgierig. pbtje?

kreeftje, grote verschilk is idd normaal hoor. zijn ook 2 verschillende kindjes en elk kindje is anders. geniet de komende weken en rust lekker uit meid. straks ga je het druk hebben..

moon, goedzo dat het beter gaat. lekker shoppen meid. bij mij moet er nog even wat overtollig vet af voor ik ga shoppen.

wendy leuk meid. geloof dat veel mensen het pas met 12 weken horen.. wel heel laag zoeken he. echt bij je schaambot.

ik heb vandaag geen koorts meer. heerlijk 5 uur lang in het ziekenhuis geweest. toen ik binnen kwam reageerde akeesh gelijk op mijn stem. net of ze me gemist had en me gelijk herkende.. heerlijk.. heb lekker met haar gebuideld.
    emani heeft erg veel last van slijm en had daarom vandaag wat mindere dag. ademen is erg zwaar dus ze had extra zuurstof nodig om de longen open te blazen. gelukkig gaat het nu wat beter.. hoop dat ze vanacht rustig blijft en geen gekke sprongen gaat maken..

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Britt is al weer de oude.
    Ze had drift buien omdat de snorkel op haar neus zat en dat wou mevrouw helemaal niet.
    Dus kreeg ze weer de flo-snor en was meteen over haha.

Met mij gaat het goed.
    Vandaag gaan we altijd 1x dus dan kan ik even lekker relaxen en wat dingetjes in huis doen.

@ cindy

Ben ook wel benieuwd ;)

@ mj

Hihi ik van boven heb ik nog dezelfde maat maar van onder niet meer.
    Heb maar 1 broek gekocht, m'n billen zijn alleen dikker dan voor de zwangerschap.
    Hoop dat het daar snel weg gaat :rolleyes:
    Verder is alles al weer hetzelfde... euhm op m'n buik na natuurlijk maar dat trainen daarvoor komt wel als Britt thuis is.

Was ook al voor Britt aan de shop geweest maatje 50 waar ze nog lang niet in kan :oops:

Fijn dat je weer naar je meiden kon!
    Bijzonder is dat al he dat ze reageren op je stem.
    Deed Britt gisteren ook bij Marco.
    Lag echt zo van Hey dat is mijn papa!

Met buidelen had ze 1 hand onder haar hoofd tilt ze hem helemaal omhoog en legt ze haar andere hand er ook onder.
    M'n mond viel open zo'n kracht al in dat nekje.

Hoop dat de slijmpjes bij Emani snel minder worden.

@ dieseltje

Knuffel!

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon en MJ, gelukkig zijn jullie weer uit het dipje!
    @Dieseltje, balen van de stuitligging! Maar wel goed om te weten.
    @Wendy, leuk he als mensen het kunnen zien en er wat van zeggen! Nou, bij mij is het niet meer te missen hoor. Alles goed met mij, volgende week weer verloskundige. Ik hoop dat ze kan zeggen hoe het kindje ligt en misschien al bezig is met indalen?
    @Cindy, fijn dat alles goed was met de echo. En.. .doe mij ook maar een pb'tje!
    @Simba, succes met de verhuizing!

Waar is onze lijst eigenlijk? Echt ver weg volgens mij.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)

Ik heb even ons lijstje nog eens opgezocht.

Knuf van zuurtje ;)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wauw zuurtje.. jij bent nu ook al 18weken.
    Pfff dat gaat echt snel.
    Zat vanmorgen al te bewonderen dat Wen al zo ver is haha.

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Ik zal het woensdag wel horen bij de verloskundige. Misschien maakt ze wel een echo (hoop ik ;) ). Fijn dat je weer naar je meiden kan! Fijn dat het met Akeesh zo goed gaat. Hoop dat Emani ook snel weer beter gaat. Lijkt me heel bijzonder als ze je gaan herkennen.
    Moet eerlijk zijn dat ik me nog even niks bij een baby kan voorstellen :oops: , maar dat komt vast zodra ze is geboren.

@moon: Dikke knuffel voor jou en Britt! Wat een eigenwijsje!

Ik ben gewoon net pas wakker :oops: ;) . Ik slaap echt als een roos de laatste weken. Zo'n 12 uur per 24 uur! Heerlijk (voor zolang het gaat). Moet vandaag het hele huis nog schoonmaken (krijg vanavond bezoek) en boodschappen doen. Denk dat ik het maar even oppervlakkig ga doen ;)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ dieseltje

Lekker joh dat je zo lang slaapt.
    Alleen maar heerlijk als je uitgerust gaat bevallen ;)
    Ik was 2 dagen op en rolde na het bevallen zo wat om.

Net gebeld naar ziekenhuis.
    Mevrouw doet het al weer helemaal alleen.
    Ze was nu 1700gr dus bijna weer op haar geboorte gewicht.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon... mooi dat britt lekker weer de 'oude' is. En wat bijzonder dat ze op marco z'n stem reageert. Ja ik zat gister met mijn moeder aan de foon en zei het ook al... gewoon al bijna 12 weken zwanger.... (en bevatten kan ik het nog steeds niet!)

@mj... Wat fijn dat je koorts over is! Hoe is het met je ontsteking? Ook al bijna weg? Ook bijzonder dat akeesh op je stem reageert, net zoals dieseltje zei, kan ik me er nog niets bij voorstellen. Hoe het zal zijn met een baby.

@dieseltje...jammer van de rugpijn, wel beter dat de rest goed gaat! Is in ieder geval al een zorg minder.. Ben er ook pas net uit hoor hihi. Ik hoop voor je dat de verlos nog een echo gaat maken! Wat denk je zelf? dat ze nog in stuit ligt of met dr koppie naar beneden?

@all.. ben zo blij...gister met de angelsound geprobeerd.. Niets. Vanochtend nog maar een keer, liggend op het bed... Eerst vond ik een hartslag. Ik voelen in mn nek, hmm die was van mij. Ik wat meer naar rechts en toen vond ik hem hoor... De sneltrein... Wat was dat cool om te horen zeg! Nog geprobeerd op te nemen met mn telefoon, maar dat lukte helaas niet. Meteen Kris gebeld en mn moeder haha..

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hey Wen,

Ik vond de hartslag pas met 17-18 weken.
    Maar onze kleine speelt ook graag verstoppertje. :)

Gebruik jij olie of wat anders?

Groetjes Cindy

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja massage olie... hihi... kon niets anders vinden...

Eerst mn buik goed volgesmeerd toen dat dingetje zelf.. toen proberen.:D:D

17. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik gebruik de babyolie van zwitsal.
    Ik doe dan een kloddertje erop.

Maar het nadeel is dat die olie overal gaat zitten, heb jij dat ook?
    Dus ook bij de batterij!

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jup... ben al zo lekker lomp in het dagelijks leven... (kris noemt me dan ook LEO ipv wendy, lomp en onbehouden)

De olie zit dan ongeveer overal en nergens. Maar ik denk dat ze dat wel weten bij de fabriek en daar iets op verzonnen hebben? Maak het daarna wel goed schoon en de olie smeer ik gewoon in... (bij mezelf)

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Gisteren heb ik eindelijk het hartje bij de echo gehoord, was ook zo mooi.

Had 148 slagen per minuut.
    Was grappig de kleine hield telkens de hand op de borst, en ook toen ze de buik wilde laten zien bij de navelstreng.
    Alsof de kleine zoiets had van, ik laat het lekker niet zien, hahaah

En woensdag de 20 weken echo dan zien we de kleine weer! :)

Heb de dvd al 2 x bekeken.

Ben in love!

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja kan me helemaal voorstellen! Eindelijk weer een keertje gezien en dan met een pretecho zie je alvast een beetje hoe het eruit komt te zien het gezichtje enz...

Deel Deze Pagina