Dit was een 2d echo, daar zie je het gezichtje niet echt. Maar de volgende pretecho is 3d-4d en dan zie je echt het gezichtje! Maar die hebben we pas op 21 december, dus nog een hele tijd wachten.
@wendy: Nee, ik geloof niet dat ze zin heeft om te draaien..... maar we wachten het wel af. Ik heb me neergelegd bij een keizersnee. Hoe jammer ik het ook vind (mannetje 's avonds met lege handen naar huis, ik alleen in het ziekenhuis, niet echt leuke kraamtijd, langere hersteltijd, nooit meer thuis bevallen......). Als het maar gezond is is nu ons motto.
@Cindy, zo dat zijn mooie foto's! Echt duidelijk! Wat zal je blij zijn! @All, hebben jullie gelezen van Eliza?
@Maritt: Nee, wat is er met Eliza, waar kan ik het lezen? @Cindy: Wat fijn dat alles goed is! En super om het hartje zo te horen en te zien he? HEt zijn wel hele duidelijke foto's hoor. Ben nieuwsgierig! Kom vanavond meteen nog ff kijken hoor. (dan moet je het wel vertellen natuurlijk) @Dieseltje: Wel vervelend idd, maar gezondheid voor alles hoor! 8) En hoelang moet je zelf dan in het ziekenhuis blijven? En mag je na een keizersnee nooit meer gewoon bevallen? Ik dacht dat dat wel kon? Wat goed dat de rust geholpen heeft, en dat je nu geen last meer van je nieren hebt. @Wendy: Wauw, zelf de hartslag al gehoord Lijkt me helemaal super. Ik ben echt een stresskip, dus heb geen angelsound gekocht. Als ik het hartje niet zou vinden, zou ik helemaal over mijn toeren raken. Niks voor mij! En wat jammer dat je geen 12 wkn echo hebt gehad. Kreeg ik eigenlijk ook niet vanwege dezelfde reden. Nu lijkt het voor je nog lang te duren, maar die 20 wkn echo is er zo hoor. Dat gaat echt allemaal heel snel. @Moon: Wat fijn dat het weer goed gaat met Britt! Ik vind het knap dat jezelf zoveel kracht hebt en dat je meid zo sterk is! Dikke knuf meid! @Zuurtje: Bedankt voor het lijstje, zal hem zo ff bijwerken! @MJ: Wat goed hè die meiden van je! Fijn dat je ontsteking weer voorbij is, en dat je meiden je herkende lijkt me helemaal top! Ook voor jou een dikke knuf mj! Ik vind het echt knap dat je je zo sterk kunt houden!
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (onderwaterbevalling?)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri* MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle Jody 29 oktober controle vk Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D Cindy: 31 oktober 20 weken echo November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
Zoals jullie in het lijstje kunnen lezen, gaan we voor de onderwaterbevalling....... Ben wel nieuwsgierig hoe jullie er over denken.
Hey meiden, Hier ben ik ook weer eens. Moest eerst even wat bijlezen. Mj, fijn dat je geen koorts meer hebt en lekker naar het ziekenhuis kan, naar je meiden, goed hoor! Moon, die kleine vechter van jou, moet ik om lachen, zo eigenwijs! Super! Dieseltje, fijn dat je geen last meer hebt van je nieren, maar die handen....die van mij worden ook langzaam wat dikker merk ik zeker 's ochtends en dat is al een naar gevoel, laat staan wat jij hebt. Wen, 12 weken bijna! Super! en het gaat zo snel. Marrit, ben je helemaal gesetteld? Jody, onderwater, trekt mij ook wel moet ik zeggen...cool! Cindy, wat een mooie babe! Ben benieuwd naar het geslacht. Kreeftje, hoe is het met jou? en Zuurtje, Simba, French en Marjo? Hier alles goed, ik heb nu ook officieel een zwangerschapsbuik, mensen gaan niet meer staren en durven het te vragen...hihi. We hebben ook de pretecho gehad, hoe leuk! Meneer lag met de armen voor het gezicht, niet van plan iets prijs te geven. Toch een paar mooie foto's gekregen, en een dvd, zal ze volgende week scannen, en in mijn album plaatsen. Hij heeft gelukkig niet mijn oren....hihihih! Verder hebben we een bod gedaan op een huis....?! Hoop maandag meer te horen.....goede timing! Not. Nou tot later. x Shaartje
@shaartje...spannend joh! Misschien een nieuw huis.. Ook in Leijuh? Enne nieuwe buikfoto @maritt...jah heb het gelezen..echt verschrikkelijk. Wist ook helemaal niet dat je bij 15 weken al zw.schapsvergiftiging kon krijgen! En dan in zo'n mate! @jody... Het schijnt de bevalling te vermakkelijken, heb het wel eens op tv gezien. Mij lijkt het persoonlijk niets, maar dat heeft niet met onderwaterbevallen te maken, meer de zooi die je erna hebt hihi.
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (onderwaterbevalling?)- BV - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri* MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle Wendy 28 oktober 2e keer vk Jody 29 oktober controle vk Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D Cindy: 31 oktober 20 weken echo November: zuurtje: 8 november controle vroedvrouw Cindy: 14 november controle zuurtje: 28 november 20 weken echo Meiden: 8 Jongens: 4 Verrassing:2
@jody: Een gewone bevalling kan nog wel, maar niet meer thuis...... @shaar: Ja, ik heb het al vanaf de 23e week Wat spannend dat jullie een bod hebben uitgebracht! Moet je wel weer een keer een babykamer maken (wel leuk...) @Cindy: Wat een prachtige echo!
@mj: Eliza is overleden aan een ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging (HELLP-syndroom). Ze was (volgens mij) 15 weken zwanger van een 2-ling..... Wat vreselijk, zit gewoon met tranen in m'n ogen.