Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd cindy heerlijk..

maar waar staat het verhaal van eliza.

oja wat ik jullie nog wou vertellen gister tilde akeesh haar hoofd een paar kaar al op.. wat een kracht zit in dat meisje.

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
  3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Spannend joh een nieuw huis!

@ mj

Gaaf he als ze hun hoofd op tillen.

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Oow moon wat een scheetje zeg.....ze ziet er goed uit hoor :D

@shaar

Spannend een ander huis....

@mj

Leuk dat ze het hoofdje al begint op te tillen, hopelijk blijbven ze het wat goed doen je meiden [-o<

@jody

Ik heb het ook altijd gezegd graag een onderwater bevalling te willen, lijkt me wel heel bijzonder.

@cindy

Ben ook benieuwd naar het geslacht hoor ;) ;)

Hier gaat alles zijn gangetje, ben erg moe en kan niet goed vooruit komen dus ik doe het lekker rustig aan! 8) 8)
    Heb alleen weinig eetlust momenteel ben gauw vol en misselijk, dus ook dat moet weer een beetje rustiger aan.
    En ja wat ik me echt MOET gaan anleren is DRINKEN! wan tik hou wel aardig vocht vast :rolleyes:

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja lekker ding he ;)

Dat van minder eten had ik ook.
    En ook dat het omhoog kwam omdat ze tegen m'n maag aan trapte.
    Moet je het wat meer verdelen over de dag.

Kan je niet een spa flesje altijd mee nemen of voor je neer zetten.
    Dan weet je ook precies hoeveel je op hebt.

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja ik moet idd maar eens een flesje bij me houden!
    Want dat drinken MOET ik me gewoon toezetten, ik vergeet het anders gewoon :oops:

Eten moet idd weer wat meer verdeeld worden over de dag.
    Heb afgelopen week ook weer eens boven de wc gehangen ik hoopte zo dat het niet meer terug zou komen :(

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik ken het.
    Heb altijd een flesje in de kamer staan.

8. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

Nou hier komt ie dan.
    We krijgen een ..........MEISJE! :)

We zijn er superblij mee!

Groetjes Cindy

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    ZWANGEREN
    Jody: 29j - 1ste kindje 1*- 28 november 2007 - thuisbevalling (onderwaterbevalling?)- BV - Meisje

Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - Meisje

Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - Meisje

Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 03 Januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - 2 meisjes

Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing

Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen

Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje

Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV

Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV

Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV

Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing

BEVALLEN
    Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri*
    MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani
    Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle

Jody 29 oktober controle vk
    Marjo83: 30 oktober pretecho 3/4D
    Cindy: 31 oktober 20 weken echo

November:
    zuurtje: 8 november controle vroedvrouw
    Cindy: 14 november controle
    zuurtje: 28 november 20 weken echo

Meiden: 9
    Jongens: 4
    Verrassing:2

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou Super Cindy! Welkom bij de meidenclub hahaha :p
    En lekker gevoel he? Die 20 weken.Nou op naar de 40 ;)

@Moon: Wat een schatje, en wat heeft ze op de foto al van die lekkere bolle wangetjes!

Nou vandaag naar de vk. Ben benieuwd hoe het met de bloeddruk is. Heb echt een rotnacht achter de rug. Veel zuur, en barstende hoofdpijn!
    Maar de kleine beweegt volop, dat is het belangrijkste.
    Nou meiden de groetjes en tot de volgende keer maar weer :D

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Schiet nu al aardig op voor je!
    Ben je al een beetje zenuwachtig? ;)

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja jody. nog maar paar weekjes en dan beginnen ander soort rot nachten ;)

cindy heerlijk meid. meiden zijn sterk.

13. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @MJ en Moon:
    pfffff hoezo zenuwachtig :(
    hahaha, wat dat betreft kan het beter eerder komen hoor. :)
    Het begint nu idd op te schieten, en ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat ze er eerder uit wil. Pa en ma zijn ook allebei te vroeg geboren. Ikzelf 2 weken en mijn man 2 mnd.
    Dat wil natuurlijk niks zeggen, maar na zo'n k*t nacht zou ik het echt niet erg vinden. Vind mezelf ook heel opgblazen, en het wordt er allemaal niet makkelijker op.

Wat vinden jullie na afloop nou van bevallen? :oops: Ik bedoel, viel het mee of tegen?

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon... wat is het toch ook een moppie zeg! Echt een heel leuk koppie heeft ze!

@jody... balen joh van die gebroken nachten, lijkt me niets.. Ben al zo chaggie als ik niet goed geslapen heb! Kom je je verlof nog wel een beetje door? Ik hoop voor je dat ze inderdaad vroeger komt, maar niet te vroeg hoor!

@cin... je hebt het je ouders verteld? Hoe reageerden ze?

@all... hier gaat het ook allemaal goed.. moe-heid wordt al iets minder gelukkig. Vanochtend naar de h.a. geweest. Slaap de laatste tijd iets te vast denk ik, word iedere keer wakker met onwijze nek en rugpijn, dus krijg nu fysio, heeft niets met zwanger zijn te maken hoor, ben altijd al een beetje een rugpatient geweest, maar heb geen zin om straks met 20+ weken al thuis te zitten. zo'n hekel heb ik dan nog net niet aan mn werk ;)

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

Ik zag echt mega tegen de bevalling op en had ook even liggen huilen toen ze vertelde dat ik 5 cm had en het niet meer te stoppen was.
    Ik dacht echt ooooh wat nu! ze komt!
    M'n moeder die paste bijna niet bij m'n oma er door en ik al helemaal niet bij m'n moeder.
    Dus was bang dat het ook een keizersneede zou worden.
    Maar tijdens de weeen denk je er niet echt aan.
    Toen de pers weeen begonnen riep ik wel: Ze moet er uit! nu!
    En toen gingen ze voelen had ik 10 cm en toen ze er uit ging met haar hand sprongen m'n vliezen.
    Toen was ik wel een beetje bang maar viel echt heel erg mee.
    En als de kleine er uit is dan weet je het al niet eens meer.
    DAcht altijd dat zeggen ze wel maar geloof er niks van.
    Maar is echt zo je bent dan alles zo weer vergeten.

16. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Moon: Nou het lijkt me toch allemaal wel wat heftig hoor :confused: En natuurlijk een groot verschil is dat ze bij jou helemaal nog niet had moeten komen, dus dan ben je er denk ik zelf ook niet zo klaar voor.
    Ben ook zo benieuwd waar ik ben als de weeën beginnen, en of ik het gelijk weet of het weeën zijn, en of ik wel sterk genoeg ben om het vol te houden....... :(
    hahaha hoezo onzeker :rolleyes: Het zal best allemaal wel goed komen hoor, maar toch. Ik vraag me ook af hoe groot de kleine is, en of het idd wel gaat passen.

@Wendy: Het verlof doorkomen lukt wel hoor. Heb het zo druk, dat er afspraken dubbel stonden..... :oops: (Mijn organiser in mijn koppie is een beetje door de war ;)) en tja, die gebroken nachten zullen helaas wel vaker voorkomen. Da's nou het voordeel van verlof. Je kunt om 11 uur of om 2 uur gewoon weer lekker gaan slapen hahahaha ;) Wel vervelend dat je nu al last krijgt van je rug. Hou je wel rustig he! Want idd thuis zitten met 20 + weken is niet de bedoeling.

Bij controle vk was alles goed, behalve m'n bloeddruk dan. Maar als het zo blijft mag ik gewoon thuis in bad bevallen! :D Nou dames, fijne avond en tot morgen dan maar weer.

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jody

1 ding.. luister naar jezelf.
    Ik had gewoon krampen onder in m'n buik en als ze dan zeiden hoe voelen je weeen zo en zo? dan zei ik gewoon ja omdat ze telkens met de zelfde vraag kwamen en mijn weeen zo helemaal niet voelde.
    Maar dan werd er niet echt naar gekeken.

En je hebt dan zo veel wilskracht dat je dat wel vol houdt hoor.
    Ik liep al 2 dagen op en daarna was ik nog niet moe hihi.
    Dat kwam pas toen ik sávonds op bed lag 8)

18. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Wendyp. Onze ouders vonden het helemaal super!
    Het wordt de 1ste kleindochter, en 4 generaties, dus mijn oma vond het ook helemaal geweldig.

De rest van de familie zei eindelijk een meisje, na al die jongens! :)

Groetjes Cindy

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    idd jody, luister naar jezelf. als je intuitie zegt dit gevoel ken ik niet zijn het vast weeen. en wat moon zegt echt je vergeet het gelijk erna. ik liep al dezelfde dag weer. al is dat niet slim. maar je krijgt een mega adrenaline stoot na de bevalling.

ik heb nog geroepen dat mijn zwangerschapscursus over twee weken pas begint en ik nog niet bij het goede hoofdstuk was over bevallen. maar goed luisteren naar de verloskundige. gewoon precies doen wat zij zeggen komt alles goed

20. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Moon en MJ: Thanks meiden! 8)
    Ik ben ook echt een muts wat dat betreft. Kan me zoooo druk maken om iets wat ik niet ken. :oops: Ach, het voordeel is dat er nog nooit een kind is blijven zitten, en het zal heus wel goed komen (Toch? :( hhaha)Merk wel aan mezelf dat het nu echt dicht bij komt, en dat het steeds spannender wordt. Ook van de zwangerschapsjoga en van het zwemmen komen er al babies te wereld. Wordt gewoon heel nieuwsgierig naar de druktemaaktster in mijn buik.
    Ik hoop dat ik nu vanavond wel wat kan slapen.

Hoe gaat het nu met jullie meiden? Wat zijn ze toch sterk he? Ook al zijn ze zo klein.....
    Nou een dikke knuf van mij!

Deel Deze Pagina