Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Dieseltje: Ik kan je helaas niet gerust stellen over een catheter weet ik niks van af....

@Moon: EN hoe was het met de kleine Britt in haar bedje? Vond ze het niet eng?

@French hoe is het met jou?

@Kreeftje wat een mooie buik, maar wel mega zeg! Kan me voorstellen dat je er last van krijgt.

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon... ow wat fijn zeg, dat je meissie het zo goed doet zeg! En wat snel al, dat ze in een gewoon bedje mag!

@kreeftje... de rommel zag ik niet eens, door je buikje ;) Wat issie lekker gegroeid zeg, ten opzichte van de vorige keer!

@french...jaaaahhh morgen 12 weken! Jippiee... En hoe is het met jou?

@dieseltje.. heb ook wel eens een catheter gehad, toen ik geopereerd werd, ergens aan, maar dat kan ik me niet meer herinneren, omdat ze het inderdaad erna pas deden. Ik zou gewoon lekker 'eisen' dat ze het pas na de ruggenprik doen!

@jody... hoestie met jou meid?

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    kreeftje wat een giga buik.. wel gek idee dat ik dat niet heb gehad nu.

en dieseltje ja heb ik dus gehad catheter. bij allebei de bevallingen. ds 2x. maar geloof mij. het kan je op dat moment geen zak schelen hoor. echt niet al sturen ze je in je blote kont over de gang. ik ga niet eens naar de sauna van preutsheid. maar die is bij een bevalling geheel weg. bij Akeesh moesten ze ook de navelstreng opbinden. dan word hij bij je baarmoedermond met een tauwtje omheen geknoopt omdat haar placenta moest blijven zitten. nou dan staan er 5 artsen om je heen. grote eendebek erin. grote spotlight erop. kon me echt geen zak schelen.

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Het is inderdaad misschien meer schaamte (hup... die benen wijd en dan dat gerommel tussen je schaamlippen maak je nou eenmaal niet dagelijks mee) dan angst voor pijn. Ik vind het gewoon HELEMAAL niks.... Ik geloof best dat je op dat moment het niks kan schelen, maar als ik hem krijg zal het bij een geplande keizersnede zijn, misschien is dat toch anders. Je weet wel dat je kindje gehaald word, maar je hebt nog geen weeen oid...
    Nou, ja ik moet me er maar niet te druk om maken en inderdaad eisen dat ze het na de ruggenprik doen...

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Zo vandaag de babykamer en kinderwagen besteld.
    Jeetje daar komt heel wat bij kijken, maar vond het wel leuk.
    En we hebben een leuk mexx truitje en mexx jurkje gekocht.
    Was er zo verliefd op.
    En er was ook nog eens 25% korting op alle babykleertjes, dus ook de nieuwe mexx-collectie.

Dus weer helemaal happy.

Morgen de 20 weken echo in het ziekenhuis, altijd spannend.

Groetjes Cindy

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cindy...en wat is het geworden? Kamertje en kinderwagen?

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Kijk maar in mijn album!

Kinderwagen Mutsy 4-rider, in donker paars.
    Kamertje is beuken met wit, en we hebben meteen 2 dekbedovertreks besteld.
    1 van winnie the pooh, wit met zilver gestikt.
    En 1 met een mooi beertje met sterretjes, ook wit met zilver gestikt!
    En een matrasje is ook al besteld.
    Kregen een box gratis, en voor 50 euro korting.
    We kregen ook een baby relax(soort maxi-cosi) gratis, maar daarvoor hebben we een bon van 79 euro gekregen, omdat we dit stoeltje niet pakken.
    Deze kunnen we inleveren als we de volgende autostoel gaan kopen!
    Want we krijgen de maxi-cosi van mijn broer.

Was wel leuk winkelen hoor!

Groetjes Cindy

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej baby-dump ;) daar hebben wij het ook vandaan...

Werd net gebeld door mn zusje, ze is gister bijna een auto mee ingetrokken door een vrouw en een man. Op harderwijk station. (zit ze op school) Shit he... ben echt mn hart uit mn lichaam geschrokken. Ze heeft snel het kentekenplaatnr opgeschreven en werd vanavond teruggebeld door een politie-agent. Schijnt om een loverboy ofzoiets te gaan. brrr... Ze mag echt niet meer naar school van mij!
    De vrouw was al met haar aan het praten en ze vertrouwde het niets, had al het kentekenplaatnr in haar telefoon gezet, toen ging die vrouw even naar die man toe, en had ze mn moeder gebeld. Die had meteen de politie gebeld en die begonnen een beetje te lachen en zeiden: maar ze is toch nog niet weg? Uiteindelijk heeft ze het op school aangegeven en die hebben er werk van gemaakt, schijnt een of andere man te zijn die ze al een tijdje zoeken ofzo.

Sorry moest het even kwijt... Baal nu echt dat ik zover weg woon! Zoek die kerel zelf wel op..grrrr

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Jezus Wen!
    Wat een verhaal! Waar gaat het toch heen met deze wereld! Godverdomme! Sorry hoor, maar ik kan daar zoooo kwaad om worden, die verhalen over loverboys....en dat het zo vaak gebeurt, ik vind dat iets voor uit slechte films...niet voor in je omgeving.

Dat zet me wel aan het denken man....dit is gewoon de toekomst, sorry dat ik het zo zwart zie, maar ik vind het echt ongelooflijk.

Moest geloof ik even mijn hart luchten, zou zo met je mee gaan om die gast in mootjes te hakken, zo die fluit eraf!

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Wen: Wanneer houden die akelige dingen nou eens op bij jou! :x Zou ook helemaal over de zeik zijn hoor..... Maarrru hou je nou maar rustig. Anders pakken ze jou er dadelijk voor.... :( En dat willen we niet hebben! Zwangere vrouw in prison vanwege geweld tegen vermeende loverboy.... (hahaha zie de krantenkoppen al voor me) ;)
    Sorry, ga nu wel heel ver. Kan me best voorstellen dat het schrikken is, en wat idioot van de politie om daar dan zo op te reageren zeg!

@Cindy: Veel plezier bij je echo vandaag. Hoop dat je mooi beeld krijgt!
    En lekker he al dat shoppen? Bij mij staat nu alles al binnen, en wil steeds rondjes met de wagen gaan rijden, maar dat staat nog zo vreemd als er niks in ligt. hahaha ;)

@Moon: Hoe heeft britt haar nacht in het bedje doorgebracht?

@MJ: Hoe is het met die meiden van jou?

Hier gaat alles goed. Vanacht redelijk geslapen. Om de twee uurtjes naar de wc is wel te doen, als je tussendoor dan maar goed kan slapen.
    Vanmorgen visite en vanmiddag naar de bios. Dus een lekker drukke dag.
    Morgen ga ik met een zwangere vriendin naar de jongegezinnen beurs. Ben wel benieuwd of het leuk is.
    En vrijdag hoef ik alleen maar 's middags ff op visite. Dus al met al, nog een hoop te doen. ;)
    Voor iedereen alvast een fijne dag!
    (Staat weer nieuwe buikfoto in album, vind hem zelf niet zo groot tegenover die van 26 wkn)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cindy

Veel plezier vandaag!

@ wen

Gatver, wat eng man.
    Maar ze heeft het verstandig aan gepakt.
    Wat dat betreft mag je echt trots op haar zijn.

@ shaar

Haha moet echt lachen om het laatste wat je had getypt.
    Zou ook echt een tekst van mij kunnen zijn.

@ jody

Jaa heel goed.
    Ze had zich zelf warm gehouden... had geen kruik nodig.

Heb foto's van in bedje gaan, op haar site staan bij britt 2 weken.

Je buik is wel gegroeid.. maar het zit nu lager dan bij 26w

Veel plezier vandaag en morgen!
    Geniet er van.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar... ja inderdaad... hoop alleen nog maar meer dat het een jongetje gaat worden! brr... Gelukkig hoeft ze maandag pas weer naar school en dan moet ze ook op het bureau komen, foto's bekijken ofzoiets....

@dieseltje...we hebben toch gelijk gehad over lieselotje... het klopt voor geen kant! Zie lounge!

@moon... ik ga de foto;'s even bekijken!

@all.. vandaag 12 weken! Ben echt zooooo blij!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wendyp gefeliciteerd met je 12 weken.

Hier gaat alles nog altijd goed. Nog 4 weekjes en dan heb ik de 20 weken echo. Ik kijk er al echt naar uit.

Moon wat een mooie foto's weer. Een echt princesje is het en al weer een stapje dichter naar huis toe.

Hoe gaat het hier met de andere mama's?

Knuf van zuurtje ;)

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @wendy: gefeliciteerd meid!
    weer een mijlpaal :D
    en wat een eng verhaal zeg van je zusje...ik hoop dat ze 'm oppakken!

@moon: wat een mooi meisie is het toch!

:confused: ongelooflijk dat iemand zo'n verhaal kan verzinnen.
    ik had het ook tegen mn moeder verteld....ik vond het zooooerg en nou blijkt het gewoon niet waar te zijn...in 1 woord...ZIEK!

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

Joehoeee 12 weken GEFELICITEERD meid[​IMG]

Wat een evrhaal zeg van je zusje VRESELIJK gewoon waar gaat het allemaal heen met de wereld vraag ik me wel eens af :(

@moon

Wat fijn dat ze in het bedje ligt, ze ziet er zo tevreden uit GEweldig hoor!

@jody

Drukke dagen dus te gaan....heel veel plezier maar neem ook tussen door even je rust he? ;)

@cindy

Fijn dat jullie geslaagd zijn zeg, leuk is dat he?

Tsja en dan dat verhaal van lieselotje wat ziek zeg om dat te gaan verzinnen :confused: :confused:
    echt daar heb ik ook geen goede woorden voor over!

Poeh morgen alweer 31 weken, ben zo benieuwd hoe lang het nog zal gaan duren zal het idd nog 6 weekjes zijn of worden het er toch 7? SPannenddddd.
    Ga deze week nog even wat babywasjes doen en dan wil ik volgende week de tas even klaar zetten is dat ook maar klaar ;)
    Moet voo rmezelf even wat pyamas en GROTE onderbroeken hebben en oja niet te vergeten warme sokken.

16. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    He, verzonnen...?

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    verzonnen gadverdamme.
    nee toch

wendy gefeliciteerd en moon wat goed van jullie meisje..

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja verzonnen, ik las het vanmorgen ook net in de lounge het is toch misselijk makend om daar over te gaan liegen VERDORIE zeg!

En dan ook nog benoemen dat die 2 babytjes dood zijn nou echt werkelijk MISSELIJK wordt ik er van! :evil: :evil: :evil: :evil:

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Echt ziek dat het weer verzonnen is.

@ wen

Gefeliciteerd!
    Hopelijk byebye misselijkheid.

Britt word misschien vrijdag overgeplaatst (als er dan plek is)
    Was vandaag ook gebeld maar was vol.
    Dus spannend!

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: wat ontzettend fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat.

Sjonge hoe verzin je het.... Vreselijk. Wendy en ik hadden het er gister geloof ik nog over op msn, dat we er nog nooit van hadden gehoord met 15 weken........ Ziek, andere woorden heb ik er niet voor. Ik heb er 2 dagen aan lopen denken........

Ik ben net weer bij de verloskundige geweest. Alles is ok! Buik weer goed gegroeid, bloeddruk 120/70. Alleen ze ligt nog steeds in stuit (maar dat verbaasd me niet). Over 2 weken een liggingsecho. Ligt ze dan nog niet met het koppie naar beneden dan plannen ze een keizersnede.
    Ik vroeg dus wanneer.... ''nou met 39-40 weken'''. Dus ik vroeg: de kans dat ze zichzelf aandient is dus redelijk aanwezig dan. Is er dan wel plaats als het op gang komt? Zegt ze: Tja, meestal moet je wel even wachten. Het kan gebeuren dat je enkele uren moet wachten........ Pfffff..
    Nou snap ik dat wel, als de ok's vol zijn zijn ze vol, maar waarom word het dan niet iets eerder gepland? Ben bang dat ik straks urenlang met weeen zit (pijn), terwijl het toch een keizersnede word...... Ik had op internet gelezen dat ze in week 38 meestal planden... Bij ons niet dus.....
    Baal daar wel een beetje van.
    Ik heb zelf vanaf het begin van de zwangerschap al het idee dat ik een week verder ben dan dat ze denken (en blijkt ook wel uit metingen, telkens lig ik een week voor) dus de kans dat het uit zichzelf komt is best groot.....

Deel Deze Pagina