moon hoeveel keer kolf je per dag.. ik krijg de flesjes niet meer ingevroren. vriezer zit propvol wil iemand melk kopen? dieseltje, kan je niet wat meer pushen dan?
haha, mj, fijn dat de borstvoeding zo goed gaat! Ja, als ik bij de gyn kom zal ik zeker pushen om het wat eerder te doen.... Ik gooi m'n charmes wel in de strijd Nooit beseft dat je richting het einde van de zwangerschap je zo druk kunt maken om dat soort dingen
@dieseltje: meestal word het dan eerder gehaald ja...hmmm het is te hopen dat ze zich niet eerder aandiend. @mj: er is mij altijd een verhaal bij gebleven en jij had het toevallig over melk...dat was in een programma over een gezin en dat gezin ging pannekoeken eten met...moedermelk ...tja het is maar waar je van houd...misschien een idee
Hallo dames, Nou vandaag de 20 weken echo gehad, sorry voor de late reactie. Maar we zijn nog wat gaan shoppen. Heb een winterjas bij prenatal gekocht, en sokjes. Heb een colbertjasje gekregen van mijn moeder van de prenatal. De echo vond ik zeer tegenvallen. Ik vond die mevrouw wat klungelig, ze werd niet klaar met onze kleine meid, ze lag helemaal verkeerd. Wat ze kon zien was allemaal goed, niertjes, blaas, maag enz. Ook de armpjes en beentjes, de buik en hoofd. Ze was weer aan het drinken. Het hartje klopte ook mooi, maar ze kon het hartje niet helemaal bekijken, dus heb ik maandag opnieuw een echo. Kijken of ze het dan kunnen bekijken. En de foto's zijn ook niet veel. Veel zijn te donker en onduidelijk. Ben heel blij dat ik al een pretecho heb gehad, en dat die mevrouw alles super heeft uitgelegd. Vandaag zei die vrouw alleen dat alles goed was. Maar ook vandaag zei die mevrouw dat het een meisje is. Ik moest daarna bij de gyn zijn, weer hartje gehoord en de baarmoeder ligt nu boven de navel. Beeb en baarmoeder groeien goed. Mili, wat goed dat alles met jullie beeb in orde is, mooi om te zien hé! Groetjes Cindy
melk is idd zoet.. best lekker. 7x per dag moon. denk dat ik na 6x ga. hebben we dan straks nog wel genoeg? je kan het melk ook doneren. ga erover nadenken. www.moedermelknetwerk.nl
@moon: neeeee zo bedoelde ik het niet! het was in een programma en daar was het heel normaal om van de moedermelk pannekoeken te bakken voor het hele gezin...ik vond het zelf een beetje een raar idee dat je er pannekoeken van gaat bakken maarja dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten ik ben heel erg benieuwd hoe moedermelk smaakt...ik ga flesvoeding geven dus ik hoef dalijk ook niet te kolven maar ik ga wel ff vlug proeven vantevoren
Hmm pannekoeken! Je kunt er ook lekker pap van maken hihi... Kris en ik hebben lekker een beautydag gepland 14 december, heerlijk bij de zwaluwhoeve in hierden (harderwijk) Plus ik heb een nieuwe buikfoto in mn album neergezet... tis toch niet meer normaal?
Goed idee MJ, wel nobel! Wen goeie buik! @all, we hebben het huis...! Echt heel raar eigenlijk, heb het zelf gedaan, maar komt allemaal zo tegelijk. Overdracht is gelukkig wel pas 1 maart, dan nog flink verbouwen, kan gelukkig al die tijd in ons huis blijven wonen, dus hoef er niet zo veel van te voelen en we kunnen gelukkig niet alles zelf, dus we moeten veel laten doen, waardoor ik toch echt kan/ ga genieten van de kleine jomme! Heb net zwangerschapsyoga gehad, we apart, moet altijd een beetje wennen aan dat soort dingen, maar denk toch wel dat ik ermee doorga. Nou fijne avond allemaal, over die Lieselotje ga ik niet eens iets zeggen, jullie weten vast hoe ik daar over denk....aaahhhh! x Shaartje
@ mj Tuurlijk... als je kindje(s) aan de borst gaan dan word er als het goed is weer meer aangemaakt. Omdat de behoefte van je kindje(se) meer is. En dan regelen je borsten dat.. (dat is mij verteld) Wat apart dat van dat doneren... dat dat bestaat hihi. Tis wel een mooi doel.. @ wen Wat een lief buikje! @ french Haha dat weet ik meis. Vertelde alleen hoe het smaakte @ shaar Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wie is de volgende? haha @ all Gisteren heeft Britt voor het eerst even aan de borst gelegen. Wat een zuigkracht in zo;n klein mondje. Gelukkig deed ze het niet lang haha. Mama moet er nog een beetje aan wennen. Vanmiddag gaat ze in badje... kan niet wacht tot het 1 uur is 8) Maar ik ga naar bed moest werken. Btw GOEDEMORGEN!
Ik mag bij jullie! IK BEN ZWANGER! Gisteren ( in gran canaria ) positief gestest, en vanmorgen toen we weer thuis waren nog een test gedaan, geloofde het echt niet! Maar het is zo! Liefs, Esther
@ moon: wat doet briit het goed. Alweer een stapje dichter bij huis. Wat een sterk meisje hebben jullie. Knuf van zuurtje
JIPPIEEEEEEEEEE Esther gefeleiciteerd meid!!! Plekje was al goed warm gehouden voor je hier Geniet ervan meid @wendy Buikje begint al mooi te vormen hoor @mj Goed dat er dan iets van doneren bestaat heb er wel meer over gelezen idd.....wel fijn trouwens dat de borstvoeding zo goed gaat! @moon Bijna 1 uur meid WAt super dat ze al aan de borst heeft gelegen wat doet ze het goed zeg. @shaartje GEFELICITEED met jullie huis leuk hoor. @french ik vindt de moedermelk wat zoetig smaken, heb er ook al even wat van geproeft Lang leve de lekkende tepels @cindy Wat jammer voor de echo zeg...hopelijk zal maandag de echo wat beter gaan uitvallen.
Essssiiieee....Heb het al 100 keer gezegd/gesmst.... MAARRRRREEE GEFELICITEEEERRRDD! Owww ik ben zooooo blij, dat wil je echt niet weten! Kunnen jij en edje het nu al een beetje beseffen? Hoorde gisteravond van Kris dattie je ook al had gebeld? Zijn we toch saampies zwanger!