Hier was ik weer. Het was echt zo leuk om haar in bad te doen. Foto's volgen nog m'n moeder heeft de meeste met haar camera gemaakt. Ze vond het echt heerlijk! Lag er zo ontspannen te drijven Was 1 x even onzeker en toen dacht ze van ooh dan zal ik even wild gaan doen hihi.
Esther wat goed, gefeliciteerd! Moon dat lijkt me genieten hoor, en wat doet ze het goed! Hier gaat ook alles goed. Maandag weer naar onze kleine meid kijken! groetjes Cindy
dag meiden sorry dat ik even in breek hoor, want ik hoor hier jammergenoeg nog niet. Maar ik zag opeens dat jullie dit forum hebben geopend. Wilde even zeggen dat ik het onwijs goed idee vind! HOe is het met iedereen? Ik mis jullie wel een beetje op het andere forum; is toch anders. Ook al ben ik echt uit het diepste van mijn hart er blij mee dat jullie allemaal op dit forum kunnen meeschrijven hoor; begrijp me niet verkeerd Heel veel geluk allemaal dikke kus Alies
@french... jaaaahhh dat shoppen gaat helemaal goed komen! @moon... ooww wat zal ze dat lekker hebben gevonden zeg! Ze gaat echt als een speer he.. die meid! @esthertje. (nog een keertje) die banner staat je echt super de puper! Zie je morgen! @cindy...leuk dat je je meid gewoon nog een keer mag zien! @alies... dank je wel lieverd! klinkt cliché, weet ook niet iets anders te zeggen, maar echt....hier kom jij zeker ook te kletsen! En dan hoor je hier wel!
esther, wat ben ik blij voor je.. heerlijk gefeliciteerd! nu bengel en patje nog en alle andere.. kom op meiden gaat jullie ook lukken
Hoi Dames, Nou eerst ff het bericht van Lieselotje gelezen! Verschrikkelijk zeg! Het is maar goed dat ze nog bij ons is...., je zult je eigen overlijdens bericht maar lezen, lijkt me toch erg vreemd! @Esthertje: hahahaaGefeliciteerd! Een week of wat geleden hadden we het er nog over. Wat fijn dat je zo snel al bij ons bent! SUPER.... En hoe voel je je? Kun je er al een beetje van genieten? @Wendy: NOu super toch 8) Nu al zo'n mooi buikje?! \/ Wordt alleen maar groter hoor @Moon: Dank je wel! De kleine is nu iid ingedaald, vandaar dat de buik lager zit. (is trouwens niet prettiger hoor!) Wat fijn dat Britt het zo goed doet zeg! En wat lijkt me dat een super gevoel, je kleine aan de borst.De foto's zijn ook helemaal geweldig. Ik vind het knap dat je zoiets moois steeds kunt (moet) achterlaten. Ik hoop dat ze snel bij jullie thuis mag zijn. (las ik het nou goed, moet je al weer werken? ) @Cindy: Jammer dat de echo tegenviel. Het is maar goed dat je nog een keer terug mag komen. Hopelijk is je meis dan beter te bewonderen! @Kreeftje: Hoe lang moet jij nu nog w88 op je kleine boefjes? Hier alles ok. Ga alleen nooit meer naar een beurs met een klein kind. Mijn vriendin had haar kleine meegenomen. Op zich echt een lieverd hoor, maar tussen al die grote mensen niet echt handig. Heb wel goedkoop een babyfoon gekocht. En verder helemaal niets! Knap he! hahaha Het was gezellig maar druk. Vanochtend maar lekker rustig aan doen, en dan vanmiddag gezellig op kraamvisite.
ik heb 3 nachtjes weer gewerkt Vond het niet zo erg, maar me ma die dacht dat ik volgende week weer helemaal kwam. Maar ben niet gek. Als ik naar hun fiets lijkt het al of ik van hier naar tokio ben gefietst. En heb nog 3 weekjes. Is ook moeilijk hoor om weg te gaan. En nu ze in het bedje ligt helemaal. Tis maar goed dat je het niet ziet want we zijn net 2 kleine kinderen. Als ik haar een kusje geeft dan staat papa me weg te duwen en geeft papa een kusje dan staat mama hem weg te duwen haha. Kunnen geen afscheid nemen Ja dat indalen voelt niet lekker nee. En was dat van mij nog kleiner dan jou meid. En ik vond het al naar gevoel. Weet niet of jou meisje ook met haar hoofd zit te stoten naar beneden? Britt deed dat wel.. hebben ze ook op de echo laten zien.. echt apart.
@ Jody Genieten... ja een beetje van het idee, voel nog niet zo heel veel, af en toe beetje misselijk. Het is ook nog maar heel pril natuurlijk. De ellende zal nog wel komen, maar kan niet wachten hoor.... ( zeg ik nu) Vanmorgen de 3e test gedaan hahaha.... en ja het is echt zo! Ik ga zo MVM maar eens bellen. Moon, jeetje alweer gewerkt, denk je een beetje om jezelf!
Moon: Doe je nog wel een beetje rustig aan? Overdag naar de kleine en dan 's nachts werken! Straks ben je helemaal op voor de kleine thuis is. :x grrrr.... Kleine meid zit idd met haar hoofd steeds te stoten naar beneden. Krijg echt af en toe van die pijnscheuten in mijn bekkenbodem Doet gewoon zeer. Maar ja het hoort er nou eenmaal bij. Ben wel opgelucht dat het iig geen stuit meer wordt. @Esthertje: hahaha 3 keer pas getest? hhahaa nou ik hoop voor je dat je wel wat ziek mag worden, maar toch ook weer niet te hoor! Da's ook nie fijn. ale: Maarru wel errug leuk dat het echt waar is.
Ja ik weet het. Maar was echt nodig anders had ik het niet gedaan. @ jody Spannend hoor! Ben benieuwd wanneer ze komt @ es Hoop ook niet dat je te ziek word. Das ook niet alles hoor. Maar echt heel wijs voor jullie!
@moon... je bent gek! Je bent pas 20 dagen geleden bevallen! Wil niet nieuwsgierig zijn hoor, maar waarom moest het? Van je werkgever?
He Esthertje! Gefeliciteerd meid! Kan je het al een beetje beseffen? Shaartje: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Wij zijn net een beetje uit de troep, maar we hebben nog geen internet . Dat is toch wel een gemis, hoor. Kan nu niet zoveel meer hier lezen! Dus het verhaal van Lieselotje is verzonnen? Had er ook al een raar gevoel bij... Groetjes, Simba
He he eindelijk weer iemand 'van de overkant'! Super Esther! Onwijs gefeliciteerd! Kan je het al bevatten? Was dit nou met IVF? Er is weer '1 schaapje' over de dam... volgen meiden!
moon je hebt gewoon 16 weken zwangerschapsverlof vanaf je bevalling hoor.. ik ga echt voorlopig niet werken.. ben vandaag weer van 10 uur tot 21 uur in het zieknenhuis geweest, wel 2x een uurtje weggeweest.. kan niet weg van mijn meiden esther besef je het al?
Of ik het al besef, nee niet echt. Maar ik roep het gewoon een paar keer per dag IK BEN ZWANGER... ga ik het vanzelf geloven Maritt ja dit was met IVF, eigenlijk hoor ik dus niet hier.. maar vind eigenlijk dat ik wel hier hoor haha! Ben extra blij dat ik geen 2e IVF poging meer hoef, want die punctie vond ik echt een hel! Wendy en haar Husband waren hier net. Heb een hele leuke rammelaar gekregen.... Leuk 2 van die gapende mutsen op de bank! Mannen zaten op de andere bank naar de Lama's te kijken, en wij maar babyboeken enzo bekijken. Erg leuk dat we dit nu samen kunnen doen! Liefs, Esther
@ mj Ik heb geen zwangerschapsverlof. Ben freelancer... Zit allemaal beetje ingewikkeld in elkaar haha. Jeetje zo lang? Ik kan er ook wel de hele dag zitten maar dat hou ik nooit vol. Hoe gaat het met je meisjes? Britt ligt nog steeds in wkz.. wachten tot hier plek is. Gisteren haar weer aangelegd en had ze een paar flinke slokken genomen, je hoorde het zo in haar maagje vallen haha. Elke dag proberen.. ben alleen benieuwd in hoe verre andere zusters/broers me gaan helpen. Hadden nu telkens sávonds dezelfde en die bleef er echt lang bij zitten tot ze toe hapte. En gisteren midddag hielpen ze me niet echt.. dus viel ze in slaap met de tepel in haar mond en kreeg ze een daling. Bij Prematuur lees je ook veel over dat als ze beginnen met flesje en ze drinken het niet snel genoeg dat ze het dan snel door de sonde doen. Maar goed het flesje is pas vanaf week 34. Verder groeit ze 20 a 30 gram per dag @ es Leuk joh dat jullie nu saampjes kunnen genieten van zwanger zijn. Tuurlijk hoor je hier!
Wat is het hier stil! Waar is iedereen? Hier gaat alles goed, voel ons frummelke steeds meer en harder bewegen. Knuf van zuurtje
Je hoort hier wel hoor! Want dit topic is voor meiden die zwanger zijn en van het 'eerste ronde clomid topic' komen! Die naam klopte ook al niet meer