Hier maar ff ons topicje uppen. @esther.. jij hoort hier en daarmee basta haha! Afgelopen vrijdag naar de fysio geweest, volgende week massage..hmmm en naar essie geweest. Nog ff nokkie gegaan in de supermarkt tussendoor. Zaterdag lekker fonduen met vrienden. En vandaag, kreeg ik een belletje van mn moeder, dat mn broertje hier in de buurt aan het voetballen was en dat ie met de ambulance van het veld af is gegaan en of ik naar het ziekenhuis alvast wilde gaan (beverwijk) dan had mijn broertje alvast iemand die bij hem was (mn ouders moesten uit lstad komen) been was gelukkig niet gebroken, wrs gescheurde enkelbanden. Gaat weer lekker in huize posthuma! Vraagje: kun je met 12.5 week al harde buiken (ofzo) krijgen! Door dit geintje had ik echt pijn in mn buik joh! Heb er nu nog steeds een beetje last van, echte menstr.pijn. Net wel angelsound geluisterd en met frodo is alles flex.
@ wen Jeetje gaat zkr lekker zeg. Nu mag hij zkr een poosje niet voetballen? Ja daar kan je harde buiken van krijgen. Spanning, stress of als je te druk bent. Is niks ergs. Hier alles goed. Gisteren beetje aanvaring gehad met een zuster. Die wilde ons even vertellen wat we wel en niet met ons kind mogen doen. We kwamen om half 6 en dat stond mevrouw niet aan. Mar was mega pissig en bij mij stonden de tranen op springen. Kwam ze er over praten en mar z'n stem ging erg omhoog.. zei ze ja rustig anders vechten we het wel uit op de gang. Daarna ging ze poeslief doen en probeerde het goed te maken. Maar kom nou is toch ons kind en als wij om half 6 willen komen komen wij om half 6. Verder wachten we nog steeds tot er plek is in amersfoort. Gisteren had mar haar in bad gedaan.. zo schattig haha. Verder niks te melden eigenlijk.
@All: Fijn weekend gehad iedereen? @Wendy: Jottum dat kan er ook nog wel ff bij zeg En daar kun je idd erg harde buiken van krijgen. Niet erg voor de beeb, wel super vervelend voor jezelf. @Moon: Wat een zeurster zeg :x Het is te hopen dat er snel in Amersfoort plaats is. Nou voor mij nog twee dagen en dan mag ik officieel thuis bevallen. Jeetje zeg, weer een mijlpaal bereikt. Gisteren last van Braxton-hix. (denk ik ) weet niet hoe weeën voelen, maar heb er nu geen last meer van. En er zat helemaal geen ritme in. Zo even een uur of wat niks, en dan weer een half uur achter elkaar. Het was ook net alsof de kleine op mijn beeenslagader lag te spelen, kreeg een heel dood gevoel in mijn been steeds, en mijn buik maar krampen. We zullen maar zien hoe het vandaag weer gaat. Hoop dat ik minder last er van heb, want vond het niet echt prettig.
@wendy: nokkie gegaan in de supermarkt? en die harde buiken zijn ''normaal'' beterschap voor je broertje. @moon: wat een @#%#$@ zuster zeg! wat denkt zij wel niet :x @jody: het begint echt op te schieten...spannend! wij hebben zaterdag onze laatste pretecho gehad en het was weer super! foto's staan in mn album
@ french Wat een poepie! Britt gaat zo naar a'foort. Echt spannend! Als ze bellen gaan wij daar heen haar opwachten.
Goed nieuws Moon! Net gelezen dat Smurfin ook zwanger is, echt leuk, nu bijna iedereen van de oude club! Deze maand moeten er nog 5 komen! Hier ziek.....jakkus! al vanaf vrijdag in mijn bedje. Heb een beetje last van schoonmaak woede...maak er maar gebruik van. Komt ook door ons nieuwe huis natuurlijk, wil dat alles hier een beetje opgeruimd en uitgezocht is, kasten enzo, wat heeft een mens toch een rotzooi! Dus kast voor kast, met veel vuilniszakken....lekker alles weggooien, hoef ik dat straks niet meer te doen! Verder weinig nieuws...voel me verder prima, al haat ik dat gesnotter en gehoest! slapen is ook niet echt mijn hobby meer, sinds ik niet meer weet hoe ik moet liggen.... klaag klaag klaag. Maar goed, was rustig hier het weekend zie ik. volgend weekend of dat erna komen de meubeltjes, ondanks de verhuizing wil ik er toch nog iets gezelligs van maken, al komt zijn nieuwe kamer echt in het nieuwe huis, maar het beste van maken....komt wel goed. Nou ladies, fijne dag en tot later. x Shaartje
@moon... mooi dat britt over kan naar het andere ziekenhuis, ben je meteen van die nare zuster af! @jody... jemig nog 2 daagjes en dan al op de 37 weken, time flies! @french.. ja voelde me niet zo lekker, het was ook superwarm in de supermarkt, mensen die niet opschoten, en toen werd het me allemaal even te veel denk ik @all.. had nooit geweten dat je al een harde buik kon krijgen met 12.5 week. Heb nu nog wel last van mn buik, nog steeds iets van krampen ofzo. M'n broertje mag voorlopig inderdaad niet meer voetballen, werken zal ook moeilijk gaan (marrechaussee, weet ik ut hoe je dat schrijft hihi)
@Moon: Wat een spannende dag zeg! Hopelijk gaat alles goed. Laat je wat weten als Britt veilig en wel in A'foort ligt? @Shaartje: Fijn dat alles goed gaat (op het gesnotter na dan ) Lijkt me wel dubbel zwaar om nu te moeten verhuizen zeg! @Wendy: Nou dan ligt ie er voorlopig nog wel ff uit. Beterschap. En het flauwvallen kan ook aan een te lage bloeddruk liggen hoor..... En idd time flies....... Voor je het weet zit je aan de 20 wkn en daarna gaat het helemaal snel.
Vergeet shaartje helemaal *schaam* Minder dat je ziek bent, dus vandaag thuis? Als je niets te doen hebt, mag je die schoonmaakwoede ook wel bij mij los gooien hihi. Weten jullie al ongeveer wanneer jullie de sleutel krijgen van het nieuwe huis? Enne zelfde woonplaats als nu?
En nu vergeet ik smurfin! haha... Riemke... gefeliciteeerrdd met je zwangerschap! Hoorde van essie al dat je dit weekend zou gaan testen met je mannetje. Geweldig joh!
Goedemiddag dames, Vandaag onze kleine meid weer gezien! Ze was weer flink aan het trappelen, zo leuk. Moesten vandaag terug i.v.m. het hartje wat ze bij de 20 weken echo niet goed konden beoordelen. Vandaag lag ze ook niet super, nu al ondeugend, hihihi. Maar ze hebben het kunnen zien. En alles is super in orde. Was een heel goed teken dat ze zo beweeglijk was. En we hadden een leuke mevrouw, ze had ons ook nog 3 foto's gemaakt. Hadden we deze mevrouw maar vorige week gehad, dan was het vast anders bevallen. Smurfin, gefeliciteerd, we zijn bijna weer compleet! Groetjes Cindy
Hey Wen, We krijgen pas 1 maart de sleutel en dan nog zeker 3 maanden verbouwen....dus hoef voorlopig niet weg. En ik ben ook niet van plan heeeel veeeel te doen! (oeps) dat was mijn voorwaarde je wordt tenslotte maar 1x voor de 1e x moeder, toch! hihih We gaan naar Wassenaar....kakker! toen ik ongeveer 13 weken was ben ik ook bijna out gegaan in een winkel centrum, kreeg het opeens heel heet en voelde zo alle kleur uit me weg trekken....reep chocolade erin en een sinas, dat hielp! Later.
Wassenaar... idd kakker hihi.... Er zijn sommige plekken in wassenaar die wel meevallen hoor Wel een leuk dorp om in te wonen! Ja kris zei ook al tegen me, jezus wat zie je wit En dat niets doen... heerlijk! haha... word tijd dat ik veel geld ga winnen, niet meer werken en een huishoudster aanschaffen hihi.
De plek waar wij gaan wonen valt heeel erg mee, midden in het dorp, achteruin in het centrum, vlak bij pa en ma en het strand, mijn beste vriendinnetje tegenover me....vind het gewoon heel erg leuk, terug naar mijn roots. Als er 1 gaat genieten van het niets doen.....jij en ik?! Kan niet wachten tot mijn zwangerschapsverlof ingaat. Ben een onwijze harde werker hoor, begrijp me niet verkeerd en vind het ook echt leuk wat ik doe, maar heb gewoon zin om even te genieten van die unieke tijd, die nooit meer terug komt! Vandaag ook best veel dingen geregeld, nu lekker terug onder de wol. x
Ze ligt er! Wat een rust daar zeg heerlijk! Straks er weer heen.. Wilde ik net gaan kolven.. auwww.. zat m'n tepel aan de zoogkompres vast geplakt.. nu heb ik een tepel klooffffffffff...
@Shaar, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Leuk voor je, terug naar je roots. Klinkt goed allemaal. @Moon, fijn voor jullie dat Britt naar Afoort komt! @Cindy, ook al goed nieuws! Weer een mooi echo erbij. En natuurlijk @smurfin, gefeliciteerd! @Wendy, alleen jij hebt niet zo'n lekker dag dus.. balen dat je out ging in de supermarkt. En dan nog dat van je broertje erbij. De meiden zeggen hier dat harde buiken niet erg is. Maar volgens mij mag je het niet te veel hebben omdat het dan gezien kan worden als voorweeen... @Jody, oei het wordt echt spannend voor jou! Wat gaat de tijd hard he?! @Esther, hoe gaat het met jou? @French, mooi kamertje hoor! En wat heb je veel kleertjes zeg. En wat krijgen jullie ook al weer ha ha?! Hier alles prima hoor. 't Wordt wel zwaarder en ben zooooo toe aan verlof!
moon, bepanthene (hoe schrijf je dat) heerlijk van Britt. geniet ervan. smurfin. gefeliciteerd hoop dat je af en tooe weer gaat mee kletsen. wendy doe je een beetje rustig aan shaar jij ook, rustig aan he cindy, heerlijk die echo geniet ervan all, hier alles goed. akeesh is al 3 dagen op de snor. steeds wat langer.. emani krijgt al vetjes ,begint een echte baby te worden. akeesh is al 1040 gram en emani 1245.. ben super trots op mijn kanjers vanavond 22.50 op ned 2 documentaire over prematuren. wel realisitisch. durf eigenlijk niet te gaan kijken maar doe het wel jody en maritt echt aan het aftellen jullie. wordt spannend voor je jody. nog eventjes
Je mag met recht trots zijn MJ, heb je nog wat nieuwe foto's misschien? Mag je ze ook vast houden, je meiden MJ? Of nog niet. Ga denk ik ook de docu maar kijken, want weet er zo weinig vanaf eigenlijk. Herkennen de meiden jullie al? Het lijkt me zo dat aanraking zo belangrijk voor ze is. Nou ja, sorry hoor voor de nieuwsgierigheid, maar that's me...hihih, oeps. Dikke kus. Shaartje