Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Ja gebruik ik al.
    M'n moeder had haar nichtje gebeld die is lactatie huppelepup en die heb ik vandaag in het ziekenhuis ook.
    Dus had even verteld wat ik moest doen hihi.

Goed joh van de kleintjes!
    Mooi gewicht hebben ze ook al.

Ik heb het niet gekeken.. durfde het niet aan.
    Dat kindje ging sterven las ik bij Prematuur dus zag dat niet zitten.

@ shaar

Ja ze reageerd op onze stem.
    Maar je zien kunnen ze nog niet.
    Alleen licht en donker.
    En de oogjes draaien ook nog alle kanten op hihi.
    Ze kan soms zo in een horror film meespelen ;)

Ja aanraking is heel belangrijk van daar het Buidelen.
    Dan kunnen ze je goed ruiken.
    Mar die heeft het nog maar 1x gedaan.
    En elke zuster probeerd hem zo ver te krijgen maar hij vind haar nog te klein en bang dat er dan wat gebeurd.
    Britt die rolt altijd als een blok in slaap als ze neer gelegd word.
    Met de borst proberen ook dan sabbelt ze even en dan is ze al weer vertrokken.

Geeft niks hoor mag je gewoon vragen.

Ik ga er weer vandoor... de kolf wacht hihi en daarna m'n meisje 8)

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    idd shaar ze herkennen je al.. toen ik borstonsteking had mocht ik vanwege de koorts niet naar het ziekenhuis. was 24 uur niet geweest. toen ik daarna kwam en tegen akeesh ging poraten gingen haar ogen wijd open. of het toeval was weet ik niet, maar het leek net of ze me had gemist. en idd buidelen mag ik ook.. ga het zo ook doen.

moon mijn vriend vind het moeilijk om een uur stil te liggen. hij doet het wel hoor en verschonen soms ook.. maar hij kan nietzo lang in het ziekenhuis blijven.. ik kan uren naar ze kijken. hij krijgt het op een gegeven moment benauwd.. soms is het wel lastig als ik alleen ga. moet ik kiezen met wie ik ga buidelen.. vind het zo jammerdat die meiden niet tegelijk mag hebben.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi lijkt wel of jij mijn man omschrijft.
    Die krijgt het ook benauwd en heet.
    Verschoon doet hij wel netjes elke avond, al gaat hij soms over z'n nek van de lucht :)
    Ik kan ook uren kijken, is zo mooi dat dat uit je is gekomen.

Ze had net aardig toe gehapt maar met wegen was ze niks bij gekomen.
    Dus of ze nou wat op had weet ik niet.

M'n vader heeft haar voor het eerst vast gehad en aangeraakt.
    Die had een glimlach van oor tot oor.
    M'n ma helemaal jaloers want die heeft een koortslip dus mag haar niet aanraken.

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @mj en moon

Fijn dat het allemaal goed gaat!
    Hopelijk zullen jullie meiden gauw naar huis mogen is er al enoig idee hoe lang dat ongeveer nog gaat duren?

:idea: Vanmorgen naar de gyn geweest..alles was goed met de kleintjes

Zelf moet ik veel rust houden ivm heeeeeeeeelllllleeeeeee extreme vocht in mijn voeten dus dat wordt veel met de voetjes omhoog
    de gyn heeft wederom gezegd dat het ongeveer nog 5 a 6 weekjes gaat duren dus ik mag ook aftellen (was ik al mee bezig )
    En vooral rustig aan doen zodat de kindjes ook mooi nog even blijven zitten!
    Nu moet ik elke week voor controle naar het ziekenhuis.

Spannend allemaal zeg..zo het nu lijkt kunnen de kindjes gewoon met een vaginale bevalling geboren worden ze liggen nu beide in een goede en mooie stand.

Kan nu mooi de babywas afmaken dan hangt het allemaal fris in de kast.
    Dan ook meteen de tas maar gaan inpakken........hebbenw e daar geen zorgen meer over

Vanmiddag nog lekker de thuiskapster gehad dus mijn coupe is weer lekker kort
    Ook manlief heeft ene knipbeurtje gehad..........nu even een goedkope verf bij de action halen en ik kan het kraambed wel in..hahaha..

En dan ga ik nu even lekker douchen en dan met de voetjes omhoog voor de buis!

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    lekker doen kreeftje. hopelijk mogen ze op mijn uitgerekende datum naar huis. dus in januari pas.. nog 10 weekjes. maar zolang ze het goed doen vind ik alles best. zolang ze maar ooit thuis mogen komen gezond en wel.

en moon. heerlijk voor je vader. mijn moeder vind het ook vreselijk dat ze de meiden nog niet heeft mogen aanraken.

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he meiden nog iemand wakker. ben aan het spoken. kan niet slapen.

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    hier nog 1 mj... kan de slaap niet vatten.
    heb zo'n last van m'n handen....

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik moet even klagen hoor....
    Mijn voeten zijn ontzettend dik, m'n vingers trouwens ook.....
    Verder last van m'n bekken. Hoop niet dat het beginnende BI is maar ik vrees van wel..
    Ik ben het zo vreselijk zat op het moment.
    Ze ligt nog steeds in stuit. Ik moet volgende week woensdag weer naar de verloskundige en dan waarschijnlijk door naar de gyn... Hoop dat ze de keizersnede dan in week 38 willen plannen.....

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Op z'n vroegste over 3,5 week maar dan moet ze alles kunnen en geen dipjes meer hebben.
    We gaan gewoon van de uitgerekende datum uit maar hopen stiekem dat ze voor kerst thuis is.

Balen van al dat vocht in je voeten/benen... lijkt me geen lekker gevoel.
    Meis doe lekker rustig aan!

@ MJ

Maar lijkt me ook super moeilijk als je een kleinkind(eren) krijgt en je mag er niet aan zitten.
    Gisteren waren onze neefjes mee.. die mochten ook voor het eerst.
    De jongste was helemaal wild.
    Helemaal verliefd was ie op z'n nichtje hihi.
    Wat een schatje enz enz.. hij kan alleen geen britt zeggen komt er heel raar uit haha.
    En zegt ie tegen iedereen ze heet dorien omdat dat makkelijker is 8)

@ dieseltje

Lekker klagen meid.
    Want zijn nu de laatste loodjes en dat lijkt me het zwaarst.
    Vervelend van je bekken.
    Zou er anders wel even naar laten kijken.
    Bij mij was het weg door het op bed liggen de laatste weken maar begint nu ook weer op te spelen.
    Het is echt belangrijk om het niet te verwaarloze of te laat er naar te laten kijken.

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dieseltje laatste lootjes meid. lekker klagen.

moon ik hoop het ook voor je. voor mij zelf hoop ik het stiekem ook

11. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Dieseltje: Lekker op tijd gaan liggen hoor meis! Denk aan jezelf en de kleine. En ik ben het ook helemaal beu. Maar die paar weekjes horen er ook nog bij hoor. Bij jou is het bijna zeker dat het nog maar 5 weken duurt, en bij mij ook! Dus daarna is het allemaal voorbij en kan het grote genieten gaan beginnen! :p ;)

@Maritt: Weet wat je bedoeld! Ik was ook zo vreselijk aan verlof toe! :p Nog een weekje voor jou? 8) Lekker kun je al gaan aftellen nu! En dan gaat het wel langzamer hoor. Ook al heb ik het nog nooit zo druk gehad :p

@Kreeftje:Fijn dat de kleintjes allebei goed liggen zeg! Wat dat betreft heb je ook een super zwangerschap achter de rug toch? Ook nog maar 5 weekjes! Het begint voor iedereen nu echt lekker op te schieten. Spannend hoor.

@Moon: Ik zal duimen dat Britt voor de feestdagen lekker bij jullie thuis is. Dat zou idd wel super zijn!

@MJ: Dat buidelen lijkt me heerlijk! Heb je nog nieuwe foto's van je meiden?

@All: Beebje ingedaald, oefenweeën, handen die ik niet meer tot vuist kan maken, voeten die net zo dik zijn als mijn knieën.
    Kortom WANNEER KOMT ZE NOU?
    Ben het ook zo beu. Merk aan mezelf dat ik ook geen goed gezeldschap meer ben. Als ik op stap ga, ga ik het liefst 10 min. later al weer naar huis. Lig het liefste thuis op de bank te hangen, af en toe eens wandelen met de hond. En tegen iedereen maar vriendelijk blijven doen :) Het wordt tijd dat er draaiboeken komen, zodat je weet wat je te wachten staat. Hoe lang het allemaal duurt, en vanaf wanneer je zeker weet dat het gaat gebeuren. Die onzekerheid is om gek van te worden. Toen ik nog aan het werk was, was ik daar helemaal niet zo mee bezig, maar nu ik al 3 weken thuis ben, begint het toch wel mee te spelen. Het kan morgen komen, maar het mag ook nog 5 weken duren....... #-o
    Moet iedere week bij vk op bezoek komen, maar die kan me ook niets wijzer maken. Moet me niet zo druk maken, en op tijd rusten. Pffff mag ook bijna niks, en kan ook bijna niks meer doen. *klaag, klaag* :oops:

Nou verder to all: Geniet zo veel mogelijk van de zwangerschap, want die laatste weekjes zijn niet echt grappig ;)

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: dat zou fijn zijn als Britt met de kerst thuis is, hopen maar.
    @kreeftje: Fijn hoor dat alles goed is! voor jou schiet het ook al lekker op.
    @mj: heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik ben om half 3 gegaan en kwam er om half 12 uit..... wat een tijden....
    @jody: Inderdaad, de laatste weekjes zijn niet prettig. Maar goed, nog even! Bij mij nog niks ingedaald maar dat komt ook omdat ze nog steeds in stuit ligt. Heb wel ontzettend last van m'n bekken, weet niet of dat daardoor komt.

Ik verveelde me vandaag. Ik heb lekker 3 potten likeur (tia maria)gemaakt (gister bij vrienden even aan geroken, en ohhh wat lekker.....) Over 6 weken (rond de kerst) is het rijp, dus dan mag ik eindelijk ook weer een glaasje!

Als iemand het recept wil:
    1 liter jenever, 10 zakjes vanillesuiker, 25 g koffiebonen, 500 g bruine kandijsuiker... Alles bij elkaar mikken, elke 2 dagen even roeren, en na 6 weken (als alle suiker is opgelost) de bonen eruit zeven.... Proost alvast!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    meiden ik kom jullie gezelschap houden hier heb namelijk net 2 keer positief getest. Ben dus zwanger

liefs vruchtje

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    gefeliciteerd meid!
    weer en schaapje over de dam ;)
    wanneer ben je uitgeteld?

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    vruchtje, gefeliciteerd. gaat goed meid.. moon en ik hebben plaats gemaakt voor 2 nieuwe.. nou jody is er ook bijna. wie mag in haar plaats?

dieseltje, ik sliep 2 uur en was 6.30 klaar wakker. pfffff ben moe vandaag. net bij de meiden geweest en voel me weer heerlijk maar vanochtend had ik een mega dip.. toen hema mijn foto's niet goed had gedaan en toen de hema mevrpuw keek naar de foto's en vroeg of ze te vroeg waren begonnen kon ik alleen maar huilen.. sta je dan in de winkel te janken. ach ja.. niks aan te doen.. vandaag lekker niks meer doen.. eten, douche en slapen

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hihih MJ er zijn 3 nieuwe, dus Jody d'r plek is al vervuld.
    Vruchtje, Smurfin en ik!

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dan gewoon 3 halen 2 betalen.. dus voor elke 2 krijgen we er 3 terug.

of ik heb er twee gekregen.. gaan we voor de baby's. 3 baby's is 3 nieuwe.. dus kreeftje telt ook voor 2

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hahah.....wij tellen idd dan dubbel!

Leuk meiden dat jullie er nu eindelijk bij zijn JIPPIEEEEEEEEEEEEEE :D :D :D

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

VRUCHTJE!

wat geweldig zeg! Niet normaal! Echt gefeliciteerd!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve meiden bedankt voor de reactie.

french: ik weet natuurlijk niet precies wanneer ik ben uitgerekend, maar volgens berekeningen op internet 11 jullie 2008. Maar waren jullie niet heel onzeker of de echo wel goed zou zijn?

esther: Ben heel benieuwd wanneer jij je 1e echo krijgt (misschien heb je het al verteld hoor maar ben zo chaotisch nu)

liefs vruchtje

Deel Deze Pagina