Even een update van Dieseltje Na files en al hebben ze het ziekenhuis bereikt. sms als volgt; "Even snel een berichtje. Het ligt niet meer in stuit! Ze wachten het dus allemaal af. Ik heb nog geen weeen dus het kan nog wel 1 tot 14 dagen duren. x" "Ja tot de kleine er is mag ik niet naar huis. Wel blij dat het niet in stuit ligt. Mag eigenlijk niet smsen hier...Mag ook m'n bed niet uit....Mag niks...hahaha" "Ik hoop ook dat het snel komt... Hoop niet dat ik hier weken moet liggen (1 pers kamer...Geen katten...Geen liefje) Ik het het adres van het ziekenhuis voor wie een kaartje wil sturen....heeft ze tenminste wat! Mail me maar voor het adres. x Shaartje
Zo wat spannend zeg... maarre ik dacht altijd dat als je vliezen gebroken waren dat je dan binnen 48 uur moet bevallen. Maar wel top zeg dat ze niet meer in stuit ligt,wat een wonder! dus een hele goeie kans op een normale bevalling! Echt goed joh!
Wendy je moet niet noodzakelijk binnen de 48 uur bevallen als je vliezen gebroken zijn. Wel krijg je heel vaak controles zodat ze in het oog kunnen houden dat je geen infectie oploopt. Indien dit wel zo is moet het beebje zo vlug mogelijk geboren worden. Dit kan dan door een keizesnede of door het inleiden van de bevalling. Heb het gevoel dat mijn buik serieus in de weg zit vandaag.Ik heb het gevoel dat ik maar weinig lucht krijg en eventjes rechtstaan kan ik al helemaal niet want dan krijg ik volgens mij nog minder lucht. Morgen gaan we een weekendje er tussen uit naar mijn schoonouders. Ik verheug me er al op. Ik zal dus eventjes nies van mij laten horen. Knuf van zuurtje
@Vruchtje, gefelciteerd en welkom hier! Goed nieuws zeg! @MJ, gatsie, 't werd je dus allemaal even te veel. Sterkte, hoop dat je je beter voelt. @ Dieseltje/Shaartje, wauw echt spannend! Dus dat kan ook. 4 weken te vroeg.. Ben zo blij! Ik heb VERLOF!
Dieseltje: Oh wat spannend zegt nog even er wordt weer een kleine wondertje geboren. esther: O ja met ivf is het natuurlijk beetje ander verhaal, maar ik weet genoeg thanks voor je antwoord. zuurtje: veel plezier met het weekendje weg! liefs vruchtje
?: Nou zeg! Ik was het eerste zwanger en nog geen kleine hier te bekennen ) @Dieseltje: Spannend meid, ik hoop dat alles goed mag gaan, en dat je de kleine snel en gezond in je armen mag houden..... @Maritt: Lekker Joh! Hopelijk kun je er veel van genieten..... Was het kamertje en zo al klaar of moet je nog dingetjes doen? @Zuurtje: Fijn weekend! @Shaartje: Stuur haar maar een sms'jes dat we aan haar denken. En dat we haar veel succes wensen.... (Als je zou willen...) @Moon: Er is nog geen peil op te trekken helaas. Meestal heb ik er 's avonds last van. Ook wel eens vanuit mijn rug. We zullen er maar vanuit gaan dat het nog vals alarm is. Ik vind het zo raar om te vragen of ze ff willen voelen Maar al die baby's die al geboren zijn..... IK WIL OOK! hahaha eerst zeuren dat we niet zwanger kunnnen raken en dat het allemaal zo 'lang' duurt, en nou weer zeuren dat het te lang duurt. Het is ook nooit goed he? Wel goed van je dat je niet meer gewerkt hebt hoor. En tja, thuis dat hoort er nou eenmaal bij. Je hebt echt je rust nog wel nodig hoor. Anders breekt het je strakjes helemaal op. @Wendy: Hoe is het met jou? Nog altijd makkelijk duizelig of wordt het al minder? @Vruchtje: Nou het leuke is er eigenlijk wel van af hoor Heb echt een super zwangerschap gehad, maar nu gaat het te lang duren. Met al die nep weeën weet je niet waar je aan toe bent.....De eerste maanden zijn juist het leukste. Dusse geniet er maar goed van! @Esthertje: Ik hoop ook dat het snel gaat, en dat onze kleine er snel zal zijn. Hoe voel jij je verder? Niet te veel klachten hoop ik....
Hello Ooo heerlijk het is weekend! Dieseltje wat spannend.... ik hou dit topic nauwlettend in de gaten! Jody, met mij gaat het goed hoor... geen klachten. Allemaal lichtjes. Licht misselijk, licht gevoelige borsten... mag van mij zo blijven... maar ik vrees voor de 6/7 weken
shaar, zou je mij een pb willen geven met haar naam en kamer nummer? adres heb ik, is namelijk bij mij op het dorp waar ze ligt
Spannend Spannend! Ik wil ook het adres wel van Edith.. @ wendy Je kan zo weken met gebroken vliezen liggen. Als je ligt dan komt er gewoon weer vruchtwater in. De kleine houdt dat min of meer dicht met het hoofdje. Alleen met staan dan kan het er weer uit lopen.
Wens haar ook sterkte van mij en heb me doodgelachen om haar berichtje:"Mag eigenlijk niet smsen hier...Mag ook m'n bed niet uit....Mag niks..." dat is mijn humor haha haha (let niet op mij voel een ei groeien dus ben happy )
@ denise Hoop dat je snel weer hier heen mag. Dikke knuffel! @ all Britt wil m'n borst niet (meer) Mevrouw krijgt ook uit een flesje en dat wil ze wel. Ach ja zolang ze maar drinkt denk ik dan. Gisteren mar de fles gegeven die zat helemaal te glimmen Verder niet veel te melden. Vanmiddag met m'n ma naar kerstshow kijken hihi lekker vroeg 8) En vanavond naar de kleine.
Nog nieuws over Dieseltje? Ben benieuwd hoor! Wat een weer he meiden? Tijd om op de bank te kruipen met thee en lekkers. @Jody, bij mij mag het nog even duren hoor! Moet nog zoveel doen! Heb er ook echt zin in om alles mooi klaar te maken. @Moon, jammer dat ze geen bv meer wil. Maar wat je zelf zegt, als ze maar drinkt!
Goedemorgen.... Jammer dat er nog niets nieuws van Diesetje is... maarja... Shaartje moet ook slapen he Nou zeg wat een weer, we hadden net alles weer recht gezet in de tuin, en nu is het weer een ravage! Jammer Moon dat je niet meer dat intieme moment met Britt hebt, maar om je man zo te zien glimmen moet ook wat waard zijn he! Lijkt me geweldig. En dat ze wat binnen krijgt is het allerbelangrijkste. Ik was vanmorgen voor het eerst goed misselijk, heel eventjes maar, ik bleef even liggen, even diep in en uit ademen en toen ging het wel weer.... Het is niet fijn, maar het geeft wel weer even een bevestiging.
Shaar heeft geslapen! Geen nieuws meer tot nu toe. Ik ben min of meer in de buurt vandaag, dus zodra ik nieuws heb, zet ik het op het forum! Gisteravond nog 1 sms ontvangen, dat ze ging slapen en nog geen weeen had, af en toe 1. Ga nu maar even douchen en dan dingen doen in dit klote weer! Dan maar op de bank inderdaad, met filmpje, koekjes en thee! Later. x Shaartje
Ja daar is het zkr weer de tijd van het jaar voor. @ Es Nee misselijk zijn is zkr niet leuk maar je weet wel dat het dan echt is he. Straks met de echo helemaal. Vind het echt zo leuk voor jullie!
Thanks Moon! Ach ik heb het er voor over hoor.... ik klaag dan ook niet. Was meer trots dat ik eindelijk misselijk was hihi, ik zou het liefst elke dag 10 keer een bevestiging krijgen! nog 12 dagen.....
Hey meiden, 1 minuut geleden een sms gekregen van Dieseltje "Ik ben om 9.17 vanmorgen bevallen van onze dochter! Ze is 3100 gram en heet Katja. X" Das het laatste nieuws! Keep u posted! x Shaartje
Dieseltje! Van Harte gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat alles goed is gegaan! Geniet! Shaar... bedankt voor de snelle update!