van het oudere clubje: ik, bengel, sam, patje en daanduck sorry dat ik brutaal kom inbreken maar lees nog altijd met jullie mee meiden...
@alies GEFELICITEERD! @esthertje Je was er gelukkig weer, ja die moeheid dat is de eerste weken even heftig, maar er komen beter tijden (al moet ik zeggen dat ik nog niet mijn energiepiek heb gevonden ) Met wendy ook alles goed?? @cindy Buikje groeit mooi hoor! @simba wat een mooie fotootjes meid! *smelt* @moon WEl aan jezelf denken hoor en neem idd wat gas terug! Knuf voor jou! Ik bewonder je echt al die inzet, natuurlijk heb je dat allemaal voor je kleine meid over! Ook bewonder ik de kracht van MJ, hopelijk gaat alles goed met je meiden??? ik zal even een verslagje neerzetten van de controle vanmiddag. Alles was goed met de beebs ze liggen nu beide met de koppies naar beneden, 1 beebje ligt al vast met het hoofdje. Het is zo gunstig als ze beide blijven liggen dan zal de bevalling makkelijker zijn. Maar goed het is maar net wat de andere beeb nog gaat doen Verder heeft de gyn naar mijn vocht gekeken en het is toch een kwestie van veel rusten en omhoog met de voeten. tja en verder was alles goed, zolang ik me rustig hou hopen we dat de beebs in ieder geval tot week 37 blijven zitten dat zou een mooie zwangerschapsduur zijn en voor mezelf zou ik dat ook wel fijn vinden het wordt toch zwaar dus ik hoop weekje 37/38 Ben erg benieuwd.
alies gefeliciteerd, en de ander 5. ik hoop dat jullie snel komen, kreeftje thx, lief van je. hier alles rustig met de meiden. pfffff wil ze thuis hebben mischien alleen raar gezicht baby van 1250 gram in een maxi cosi. schrikken de mensen zo. nu nog even eten. lange dag weer gehad.
@ alies gefeliciteerd! top joh! @ es Hihi echt zwanger @ kreeftje Dank je! Ben beetje boos. Ze krijgt nu helemaal geen flesje meer en ze spuiten alles door haar sonde. Enige wat ze krijgt is de borst. Maar omdat ik nu een paar x niet 2x ga ben ik het daar totaal niet mee eens. Dus straks is iets van zeggen. Verder had ik dinsdag gehuild met het gesprek bij de dokter. En hebben ze dat in Britt haar map gezet. Dat ik overstuur terug kwam en dat ik moe ben. Ja vind je het gek ik heb een chronische vermoeidheid van m'n diabetes ben dag en nacht moe. Maar dat heeft niks met de situatie te maken. Dus nu lopen ze hoe is het met je.. en als ik naar huis ga rust maar lekker uit echt heel irritant. Maar goed....
Alies: Gefeliciteerd meid. Welkom hier bij ons! @Simba: Wat een geweldige echo zeg! Super duidelijk. (ik denk een meid ) Heb er geen verstand van hoor, maar tegen mij zeggen ze ook dat ik naar voren draag..... @moon: Vervelend dat het nu niet loopt zoals je wilt. Dan zit je ook niet met een gerust hart thuis lijkt me.Nog eventjes en dan lekker de kleine mee naar huis nemen lijkt me helemaal geweldig! @MJ: Voor jou hoop ik ook dat ze snel mee mogen hoor. Het lijkt me slopend om iedere dag naar het ziekenhuis te moeten.En heb je al lakentjes gevonden? @Esthertje: Ik ben ook de hele zwangerschap moe geweest.... Haahaha ik hoop voor jou dat je wel een energiepiek gaat krijgen.... Maar tja het hoort er nou eenmaal bij, En als dat nou het ergste is.... dan valt het allemaal wel mee, toch? @Cindy: Mooi buikje al hoor... Gaat best snel he! @French en zuurtje en wendy: Hoe is het met jullie? @Denise, bengel, Sam, Patje en daanduck: Kom maar snel hier naar toe hoor! Nou hier weer een dag voorbij zonder dat er iets is gebeurd...... Nog 14 dagen
Hier gaat nog altijd alles goed. Ik ben al van 6.15u op. Ik ben van mannetje zijn wekker wakker geworden( mannetje heeft een nieuw mobieltje die hij ook als wekker gebruikt) We hebben dan maar samen lekker ontbeten en toen ben ik op de bank gaan liggen. Ik heb nog een 2 tal uurtjes geslapen. Eergisteren heb ik weer voor het eerst een harde buik gehad. Deed die even pijn. Ik was al vergeten hoe ze aanvoelden. Jody ben je al aan het aftellen? het duurt nu niet meer zo heel lang voor je je beebje in je armen kan houden. Knuf van zuurtje
Alies ook van mij gefeliciteerd! wij willen ook oversteken, misschien nog voor het einde van het jaar
Hallo meiden! Sjonge, ik vraag al vanaf zaterdag of er internet in huis is en dat zou er niet zijn. Sta ik vanochtend even buiten, zegt er een meneer dat het er wel is........ En ik heb de pc gevonden! Mijn bevallingsverhaal vertel ik later wel (moet zo gaan voeden), maar het gaat hier heel goed. Katja doet het prima. Je ziet totaal niet dat ze prematuur is met haar 3100 g en 48 cm, maar haar ademhaling (saturatie) zakt wel eens heel even weg. Dit is puur een kwestie van onrijpheid en ik hoef me hier geen zorgen om te maken. Zodra dat goed gaat mag ze mee naar huis (ze denken over ongeveer 2 weken). Het is een vreselijk mooi poppetje met een kopje zwart haar, echt geweldig.... Ik ben met de borstvoeding gestopt. Ik vind het gewoon vreslijk, en het kost katja nu te veel energie om eerst de borst te drinken en daarna nog eens de fles als ze niet voldoende kan krijgen uit de borst. Ik kwam 5 van de 7x voeden huilend op mijn kamer, zo'n domper vond ik het dan.... Kan het niet zo goed uitleggen, maar ik ging op een gegeven moment met tegenzin voeden, kon bijna niet meer kroelen (omdat ik bang was dat ze dan niet wakker genoeg zou zijn voor de volgende voeding), dus met de zusters overlegd en er een punt aan gezet.... Voel me nu net Lola Ferrari (had al een E-cup) . Ik denk dat ik vanavond maar mee naar huis ga. Ben het hier erg zat, ik kan goed lopen, voel me prima en katja mag toch nog niet mee naar huis.... en ik moet sowieso zondag naar huis van de ziektekostenverzekeraar. Dus ik zie het nut van hier blijven niet. @shaar: bedankt voor het schrijven van al mijn smsjes op het forum en natuurlijk het beantwoorden van mijn smsjes, en je kaartje. Meiden, ik ga snel voeden. Als ik vanavond thuis ben typ ik nog wel een stukje.....en als ik puf heb om m'n camera te legen zet ik er een foto op.... xxx voor allemaal!
dieseltje geniet van katja. en heerlijk dat ze zo goed gaat. en over die bv, maak je niet druk. als het niet gaat gaat het niet, niet te lang over nadenken. ik heb morgen een gesprek met de arts die mij de nacht van de weeen naar huis stuurde, omdat hij dacht dat er niks aan de hand was. pfffffff wel spannend. ga nu naar mijn meiden tot vanavond.
@ dieseltje Geniet er maar lekker van! En snap je heel goed over dat borstvoeding. Toen ze begonnen waren met Britt de fles geven wilde ze de borst niet meer en voelde ik me zo k*t dat ik er helemaal mee wilde stoppen. Wel kolven maar niet meer aanleggen. Heb het ook 3 dagen niet gedaan. Maar toen met tepelhoedje en nu gaat het wel redelijk. Hoop dat ze snel naar huis mag! @ mj Spannend! Ben benieuwd wat hij er van zegt. Ik ben nooit meer terug gegaan naar m'n oude ziekenhuis. Was de zoveelste blunder dus zit nu waar Britt ligt. Veel plezier bij de meiden. Ik ben vanmiddag de hele middag thuis was vanmorgen al geweest. Morgen blijf ik wel thuis .. me pa was hier net.. zei wat moet ik dan de hele dag doen? Hihi zegt ie wat dacht je van dat en dat .. hmz had ie wel gelijk in moet ook is gebeuren hahaha. Maar zie er nu al tegen op
@Zuurtje: Ja, ik ben idd al aan het aftellen, maar het schiet maar niet op Hooguit nog 'maar' 4 weken....... @Dieseltje: FIjn om te horen dat het allemaal goed gaat. En fijn dat Katja het allemaal zo goed doet. Nog maar 2 weekjes, dat schiet lekker op, die zijn zo voorbij. En dat de borstvoeding niet lukt geeft toch niet! Je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor. dat is veel belangrijker! Ben benieuwd naar foto's van jullie meid! @MJ: Veel succes op het gesprek. @Moon: Vervelend he? Die dingen die gedaan moeten worden, maar waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt! Veel sterkte
Ik ben alvast begonnen haha. Had uit het ziekenhuis even nieuwe dingen voor voor het raam gehaald en maar meteen de onnodige dingen in de kamer in een zak gedaan. Ziet er meteen stuk ruimer uit.
Hihi ziet er zo mooi uit! Alleen nu wel beetje last van m'n bekken haha maar ja morgen doe ik de rest want anders rol ik straks om. Meteen ruimte gemaakt voor de box die komt zaterdag
Heeej dames... nou hier ook maar weer ns een berichtje van mij... @moon... ze heeft inderdaad een lekker wijs koppie zeg! Echt lief! En zo groot al! Hopen dat ze snel mee naar huis kan... @dieseltje...leuk dat je een berichtje had neergezet, en zoals jody al zei. het is niet erg toch dat borstvoeding niet lukt? Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Hoop dat die 2 weken snel om zijn voor je! @zuurtje... lekker weekendje weg gehad? Echt lekker een weekend niets doen! @cindy... leuk joh! die nieuwe echo foto's... Echt een poepie. Zag dat je ook op mn hyves had gereageerd? Bij deze En wat heb je al een mooie buik! @mj..hoe is het met je 2 meiden? Je moet wel veel foto's maken he! Anders krijg je daar later spijt van.. en nog beter... ons laten zien hihi. Ben benieuwd hoe ze er nu uitzien. @shaartje... spannend allemaal he? Al bijna het kamertje en verhuizen. Maar dan kom je ook vlakbij duinrell te wonen he? Ik ken de omgeving daar wel. Moet vanaf 26 nov elke maandag naar leiden daar les geven. @simba..eindelijk internet forum-verslaafde die pretecho ziet er echt lief uit joh! Hmm ik gok..uhh... een meid! @maritt... ook al lekker met verlof? Kun je je tijd een beetje volmaken? En natuurlijk @alies...onwijs gefeliciteerd meid! Echt leuk! wiiieeehhoooeeee @french... jij ook al bijna verlof? @kreeftje... goed dat je apk weer goed was.. en wat fijn dat je beebs allebei naar beneden liggen met het koppie! Een natuurlijke bevalling! Met een beetje mazzel 4 weekjes nog.. Heb echt respect voor je meid! @vruchtje.. succes met je echo morgen, toch? Of volgende week? Ben ik iemand vergeten? Esther vergeet ik express Nou hier over mij.... Heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar wel meegelezen. Heb express niet gereageerd, omdat ik merk dat ik de laatste tijd alleen maar kan zeiken en zeiken. Werd er zelf niet goed meer van. Lichamelijk is alles wel goed met mij, ben niet meer zo vaak duizelig, ik eet nu ook wat meer, heb vaak honger en daar gaf ik eerst niet aan toe en nu iets meer. Voor de rest heb ik echt onwijs mega veel stress op werk, mn kl*te baas van mij plak ik binnenkort achter het behang. Waardoor ik ook veel moe was en heb sinds vorige week zondag heel erg vaak buikpijn. Heb al mn urine laten checken op blaasontsteking maar er was niets te vinden. Was al aan het kijken voor ander werk, maar niemand neemt mij toch aan. Ik weet dat het niet goed is om te stressen, heb ook niet zoveel zin om het hele verhaal op te schrijven. Maar heb het helemaal gehad! zooo.... das eruit Dikke KuZzzz
Wendy fijn om terug wat van je te horen. Het weekendje weg was echt heel gezellig. Mijn dag vandaag kan ook al niet meer stuk. In de voormiddag eindelijk een afspraak kunnen maken om onze akte te gaan tekenen van de aankoop van het appartement. Vanaf 6 december (op sinterklaas dus) is het officieel van ons. Joepieeeee! Daarnet nog een fijn telefoontje gekregen en onze kinderwagen is eindelijk binnen. Deze zou eigenlijk vanaf september verkrijgbaar zijn. Maar in de fabriek waar hij gemaakt wordt dachten ze daar blijkbaar anders over. Nu is hij er dan eindelijk. Morgen gaan we hem bekijken. Kopen zal pas voor volgende maand of pas januari zijn. Knuf van zuurtje