Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Als jij je klaagmodus ( zoals jody het noemt hihi) aan wilt zetten moet je dat lekker doen.
    Wij luisteren wel naar je!

Kussss

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

trust me... you don't wanna know ;) Vraag essie maar :p

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

Fijn weer van je te horen meid!
    en als je wilt klagen dan moet je het vooral doen ook daar zijn wij voor, ik voel me momenteel ook echt een grote klager :oops: :oops:
    DEnk lekker aan jezelf en je kleintje.

Fijn dat het allemaal wat beter met je gaat op naar de 20 weekjes meid!
    Heb je alweer veel geshopt of valt het allemaal mee met de babykoopjes ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

uhhh nou.. het meeste krijg ik...

Heb al besloten om zelf geen kleding meer te kopen. Mn moeder is pas de koopzieke van ons hihi. Iedere keer als ik kom dan heeft ze weer wat, donderdag was ik er, kreeg ik hydrofiel luiers en een pak mini luiers *smelt* Toen belde ze zondag op, dat ze weer wat gekocht had. hihi.

Zelf beginnen we a.s. zondag aan het kamertje. Behang afsteken, nu lukt het nog. Straks misschien niet meer. (heb altijd last gehad van mn rug en word nu steeds erger, loop al bij de fysio, al 2 keer geweest)

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zuurtje: gefeliciteerd met de aankoop van jullie appartement. Spannend altijd dat soort dingen.

Wendy: Vervelend zeg zo een baas pff is dat sinds je zwanger bent? Daarvoor was hij toch wel relaxed? Of ben ik in de war. Inderdaad gewoon hier je hart luchten hoor daar zijn we toch ook voor. En zie in jouw album echo met 6 wk en 2 dgn hadden jullie toen ook al hartslag gehoord? Ik heb inderdaad morgen 1e echo begin nu ook wel zenuwachtig te worden erg leuk en spannend. Ik heb me trouwens ook aangemeld voor MvM ;)

gr vruchtje

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hee meiden, leuk druk hier zeg! Ben vandaag niet thuis geweest, dus moest voor het eerst sinds tijden echt een paar pagina's bijlezen!

@Alies, GEFELICITEERD! Super nieuws. Kan je het al bevatten?
    Hoe lang zijn jullie er nou totaal mee bezig geweest en met welke behandeling is het nou gelukt? Sorry, heb niet genoeg gelezen op het andere topic....
    @Dieseltje, goed weer van je te horen en fijn dat Katja al bijna met jullie mee mag!

Heb niet veel tijd nu... ga lekker eten! Tot later.

7. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Dag meiden

even nog ego berichtje hoor. Moet nog zoveel bijlezen bij jullie! Hier is het nog zo onwerkelijk allemaal. Vandaag hele leuk dag op werk. Al mijn collega's (van die heerlijke moeder typjes en ook nog in de zorg werkend) leven al tijden mee natuurlijk. Kon altijd even op 1 van die schouders uithuilen, dus nu heb ik het ook al verteld. kan het echt niet geheim houden voor hen. Iedereen zo blij! Mijn manager (ook nog in de kleine kinderen) ook helemaal door het dolle. Kwam met theetijd snel naar ons wijkgebouw! Had ze taart mee en een heel lief cadeautje. Ook al is het allemaal voorbarig, maar zo lief! En we weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden.
    Nou met al die duimen die draaien moet het toch goed komen he!

Dieseltje wat fijn om goed nieuws van je te horen! Je hebt groot gelijk dat je naar huis gaat!

Bedankt voor al jullie lieve reacties..
    kus ALies

ps ik heb 3 december al eerste echo. Wel fijn idee

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy, heb al heel veel foto's. maar ben niet zo van foto's op internet plaatsen, mijn vriend vind dat al helemaal niet leuk. plaats binnekort wel een foto en dan haal ik die naar een paar uur snel weg ok ;)
    morgen word akeesh waarschijnlijk overgeplaatst.. spannend

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... kan me voorstellen hoor! Maar ik spreek voor iedereen, als ik zeg, we zijn zo nieuwsgierig naar je kroost! ;)

@alies... ego berichten mogen! ;) Lekker joh dat iedereen zo positief reageert... Wanneer ga je het aan (wederzijdse) ouders vertellen?

@vruchtje.. succes met je echo mogguh he! Uhhmm m'n baas... ik denk dat hij schrizofreen is! Echt raar.... De ene keer doet ie vet relaxed en de andere keer... :( Snap er geen reet van!

10. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    hebben we al gedaan ;) ;) en aan mijn omaatjes van 87.
    Gilli's ouders hebben we natuurlijk moeten bellen in Suriname. Maar ook daar kwam de blijdschap door de telefoon

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden allemaal even opletten wat foto's komen er nu aan

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
  13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Aaah wat een moppies MJ!
    Daar mag je trots op zijn hoor!

14. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    MJ: wat een wereld meiden zeg! Ze kijken beide al zo wijs.... Super. Om trots op te zijn.......

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... jemig... wat een knappe meiden zeg! Echt zoooo lief! Zo kleintjes... Emani lijkt op de foto wel groter dan akeesh. Maar volgens mij is het andersom toch? Idd hier mogen jullie trots op zijn!

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jij nog steeds hier? Ga ns bevallen :p ;)

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @MJ

Wat een mooie meiden zeg!
    En wat staan ze mooi op de foto lekkere wijse koppies Heerlijk :D

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mj: wat een mooie meiden zeg!
    daar mag je zeker trots op zijn :D

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat een mooie meisjes MJ!
    Mag je echt mega trots op zijn...
    Zit met tranen in m'n ogen er van (rot hormonen 8) )

Had lijstje gemaakt met dingen te doen vandaag en heb de helft al gedaan :rolleyes:
    Na ja straks maar is bellen hoe het met m'n meisje is.
    Denk niet dat ik dit vaak ga doen.

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Mj, wat een mooie meiden hebben jullie!
    Daar kan je zeker trots op zijn!

Groetjes Cindy