Hallo meiden, Ik ga zo wat foto's plaatsen! Ik heb het zo ontzettend druk (steeds op en neer naar het ziekenhuis) dat ik geen tijd heb om alle bladzijden te lezen, sorry! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen. Katja doet het allemaal heel goed. Ik heb gister zelf een inzinking gehad. Ze dronk 2x 10cc voeding niet op en toen zei de verpleegster dat ze aan de sonde moest als ze zo doorging..... (niet echt een handige opmerking). Was natuurlijk helemaal van slag, en vond het ook onzin. Ik heb ook wel eens wat minder honger. Als het nou om een halve fles ging ok, maar 2x 10 cc? Vandaag dronk ze gelukkig weer de hele fles leeg...... Ook daalde haar zuurstofgehalte gisteravond na de fles even... Was eigenlijk niks aan de hand, maar ik raakte beetje in paniek (volgens mij zijn het ook de hormonen hoor.....) Daarna naar huis gegaan en daar kwam me een huilbui.......... Vanochtend weer met frisse moed naar haar toegeweest, en...... ze heeft de fles helemaal leeg gedronken en woog 3115 g! dus alweer boven haar geboortegewicht. Ik heb de verpleegster dus ook gevraagd dat soort opmerkingen over die sonde voortaan voor haar te houden omdat ik dan in paniek raak (heb dan het idee dat ze achteruit gaat ipv vooruit....), terwijl het heel goed gaat. Vind dat ze soms op elk slakje heel veel zout leggen, en daar reageer ik behoorlijk emotioneel op.... @mj: snel even je meiden bekeken, wat zijn ze mooi! Mag je supertrots op zijn.
Dieseltje, wat een mooie meid hebben jullie. Daar kunnen jullie echt trots op zijn!. Wendy, wanneer heb je weer een echo? Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen! Gisteren de kleine meid flink gevoeld, zou het dan eindelijk! Groetjes Cindy
@Dieseltje: Wat een super mooie foto's zeg! Als je ze zo ziet, lijkt het helemaal niet alsof het te vroeg is geboren. Zo lekker stevig ziet ze er al uit. En die domme verpleegsters, snappen ze niet dat die opmerkingen en hormonen niet samen gaan Het lijkt me echt vervelend om de kleine steeds achter te moeten laten. Veel sterkte, en hopelijk mag ze gauw mee naar huis.....
Ik heb mn volgende echo als ik 20 weken ben... Maar als je wilt weten wat ik krijg, moet je toch echt nog 26 weken wachten
Even een vraagje... Weten jullie misschien ergens een site op internet, waar van week tot week staat beschreven? Ben echt benieuwd hoe groot frodo nu is... Weet dat het hier ergens op de pagina moet staan, maar kan het niet vinden. KuZzz
Ik zat me zo af te vragen he... waar je als mens al niet mee bezig kan zijn, als je je verveelt... Wij hebben 2 namen bedacht, voor een meid en voor een jongen. Essie weet ze Maar stel... dat 1 van jullie ook die naam hebben bedacht? Kleine kans denk ik, maar het kan.
Ja idd ik vraag me dat ook wel eens af zou idd maar zo kunnen :-k heb weer 2 nieuwe buikfotos geplaatst...
Zooo kreeftje.. je hebt al een lekkere buik! Maar ga jij voor friese namen? Ik denk zelf dat als iemand dezelfde naam/namen zou hebben, dat ik er alsnog voor kies. Ook omdat ik jullie natuurlijk niet persoonlijk ken. En es en ik hebben al ontdekt, dat we allebei een andere smaak hebben dus dat zit goed.