Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ vruchtje

Oh meis.. ik blijf duimen en hopen op een klein wondertje.

Dikke knuffel

@ jody

Zo spannend joh! nog 9 daagjes.
    Hoop zo voor je dat het snel door zet.

@ all

Hier k*t!
    Had al 2 dagen beetje last met plassen en gister avond volop pijn in m'n rug.
    Maar 1 uurtje geslapen.
    Had me ma net m'n urine weg gebracht en heb ik hele zware blaasontsteking tegen nierbekontsteking aan :cry:
    Gelukkig geen koorts volgens mij mag ik dan nog naar Britt.
    Zo eerst maar is bellen voor de zekerheid.

2. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dag meiden

Vruchtje wat een naar nieuws! Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Dieseltje: wat een schattige foto's

Moon: wat vervelend van je ontsteking; is je diabetes nu ook weer ontregelt? Jammer dat je rot voelt; je hebt je energie zo nodig voor Britt!

Kreeftje: wat een buik; nou je kan er in ieder niet omheen dat je zwanger bent ;) ;) ;)

Mj wat goed dat het de goede kant op gaat met je kanjers! jammergenoeg heb ik die foto's gemist

krijg bezoek tot snle

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ alies

Valt me suikers houden zich redelijk goed, gelukkig *klop klop*
    Baal echt als een stekker voel me echt rot.
    Heb al afgebeld dat ik straks niet kom en alleen vanavond ga.
    Ga zo even lekker wat eten en dan m'n bedje in.
    Even bij slapen .. van een uur slapen in de nacht word je ook niet fitter van.

Hoe gaat het met jou?
    Besef je het al een beetje?

4. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    zo mijn bezoek is weer weg; erg gezellig; was een vriendin die ik al jaren ken... hoogzwanger. Dus nu vond ik het een keer niet moeilijk om die dikke buik te zien.

Nee ik besef het nog steeds niet echt. Ergens wel hoor, maar ben ook nog wel bangig.
    De echo is (mede op verzoek van de huisarts) een week vervroegd. De huisarts wilde eigenlijk dat ik zo snel mogelijk bij de gyn (en eventueel internist) onder behandeling kwam ivm mijn traag werkende schildklier. Heb hem net nog gesproken en hij schrijft meteen een goede verwijsbrief voor maandag. Vind het wel fijn om volgende week al voor die echo te gaan; ook al weet ik dat de kans bestaat dat er nog niet heel veel te zien is..

Kwaaltjes heb ik nog niet zo heel erg. Verbeeld me wel dat me buik nu al groeit en dat ik nu vooral in de middag/avond meer misselijk wordt.
    Weekend wel wat last gehad van duizeligheid. Vrijdag enorm lange dag op werk gehad van 07.45-18.00; ik was echt kapot en had ook flink buikpijn. Dit had ik sowieso wel na elke werkdag en ik merk nu tijdens mijn vrije dagen niet. Hebben jullie dat ook in het begin gehad?

Laat alles nu maar op me af komen. Op naar volgende week en dan hoop ik dat ik wat opgeluchter kan zijn.

groetjes Alies

ps volgens mijn vriend en oma praat ik steeds met ze onbewust; zal dat een teken zijn? Afwachten maar

5. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    He meiden

Ik zat een beetje in de lounge van deze site te lezen. Zag ik een link met al die oude sprookjes die ook altijd in die rode boeken stond.

Heb ze vroeger helemaal kapot gedraaid die casettes; nu kan je ze downloaden!

Echt zo leuk

gr Alies

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @alies: In mijn euforie ben ik je van de week helemaal vergeten te feliciteren! Van harte! Een goede zwangerschap gewenst!

Meiden ik ben wat egoistisch de laatste dagen (kom niet veel op het forum, reageer niet zoveel), maar denk wel aan iedereen hoor!

Mijn dag kan niet meer stuk! Katja mag morgen mee naar huis! Ben zo vreselijk blij! Nu ga ik snel opruimen, stofzuigen etc want het is hier natuurlijk een bende. Krijg helaas geen kraamzorg dus moet alles alleen doen... :cry: Dus de laatste dagen is er in het huishouden niet veel gedaan....

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    OOOH geweldig meis!
    Lekker genieten morgen!

Hier net met m'n ouders over borstvoeding gehad.
    Ik begin volgende week weer met werken en om dan om kwart voor 4 s'nachts al te beginnen met kolven.
    En hoe dat dan gaat als ze thuis komt.. want dan zal ze niet volledig aan de borst komen misschien 2 voedingen en de rest met de fles.
    Dus dan moet ik voor elke voeding kolven en dan nog is de fles geven dan hou ik geen tijd meer over.
    Dus denk dat ik ook ga stoppen want vind het nu al een belemmering en ga er al slordiger mee om dan eerst.
    Wel moeilijk keuze want wilde heel graag bv geven maar als ik alles moet kolven zie ik dat niet zitten.

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dieseltje wat super zeg! Jij hebt een superdag morgen!

Alies, slik jij ook thyrax?
    Ik moet ook nog even aan mijn huisarts melden dat ik zwanger ben. Er zal dan ook iets gedaan moet worden neem ik aan?
    Of is het niet altijd zo dat de thyrax dan opgehoogd moet worden ( mijne werkt ook te langzaam)

Maargoed, ik wacht nog even tot donderdag.....
    Pfff heb weer een onzekere dag vandaag.
    Wat zal ik blij zijn als het donderdag is zeg!

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja, ben echt helemaal in de wolken!

@moon: Je moet maar zo denken, ze heeft bijna 5 wkn borstvoeding gehad! Alles wat ze binnen heeft is goed.
    Als het een belemmering en stress word (was het bij mij ook) moet je stoppen..... Ik had ook zoiets, ik ben geen melkkoe (dat kolven). Snap heel goed dat je het niet ziet zitten om straks 's nachts ook al te kolven.
    En je niet schuldig voelen. Van de fles worden ze ook groot hoor....

10. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja Esther ik slik ook thyrax en het is wel belangrijk om snel daar met je huisarts over te praten. Vooral de eerste 12 weken is je kindje volledig afhankelijk van jouw schildklier. Je wordt nu met de week zwaarder en je hoeveelheid thyrax is op je gewicht gebasseerd. Word je zwaarder, dan heb je dus ook meer nodig voor een goede ontwikkeling. Anders kan die wat achterstand oplopen!Maar zolang je Tsh en t4 waarden goed zijn is er weinig aan de hand hoor! Daarom wil de huisarts graag dat ik onder behandeling kom van de gyn en internist! Ook omdat mijn moeder met een opennek en mijn oom met een open ruggetje zijn geboren.

Er staat op internet een hoop info op.
    Een tip is www.hypomaarniethappy.nl, maar gewoon google.nl en zwanger en schildklier krijg je ook veel hits!

groetjes Alies

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @alies

Volgens mij had k jou ook nog geen eens gefeliciteerd...bij deze meid VAN HARTE GEFELICITEERD met de zwangerschap :D
    Ja en wat betreft mijn buik nou ja tis wel duidelijk he? hihihi

@dieseltje

Wat fijn meid dat jullie katja mee naar huis mag, tuurlijk ben je helemaal in de wolken en dan maar lekker genieten :D

@moon

Je hebt je best gedaan voor de borstvoeding, als het alleen maar een gestress wordt is het ook niet goed dan kun je misschien beter gaan stoppen je hebt het toch even een paar weken volgehouden!
    Tuurlijk wou je het graag anders maar als het een belemmering gaat worden, is het voor jou en je meisie strax helemaal een gestress.
    En beterschap met je blaasontsteking!

@jody

Alles nog onder controle ;)

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hmm.. laat ik dan weer een tweelingzusje hebben die met een open schedeltje is geboren ( ze leeft niet meer)

Ik ga het donderdag met mijn gyn bespreken.
    Ik ben in principe laatst 13 kg afgevallen, dus kan nog wel even zeg maar ;)

13. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja es; ik zou me niet teveel zorgen maken hoor!

gr Alies

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... wat fijn dat katja morgen mee naar huis mag! Maarre... waarom krijg je geen kraamzorg?

@moon..zo dan begin je ook al vroeg met werken weer? Heb je dan wel 10 weken verlof gehad?

@all.. hier gaat alles wel ok.. krijg wel steeds meer last van mn rug... dat wordt nog wat!

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Ik krijg geen kraamzorg meer omdat katja 10 dagen in het ziekenhuis gelegen heeft en dus die zorg heeft ze in het ziekenhuis al gehad. De couveuse nazorg krijg ik niet omdat ik beperkt aanvullend verzekerd ben en die zorg (12 uur) zit in de uitgebreide aanvullende verzekering (echt niet op gelet/nagedacht toen ik het afsloot......).
    Nou ja, we redden het wel en anders bel ik de kraamzorg en betalen we het zelf... Is niet anders.

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    @dieseltje, fijn dat Katja mee naar huis mag
    Geniet er maar van!

@ Moon, ik sluit me aan bij de rest! Maak je geen zorgen om de bv hoor! Ze wordt echt wel groot!

@Mj, wat een goed nieuws! Hopen dat ze snel weer samen zijn.

Hier niet veel te melden, gister familiedag...ben daar nooit zo van...zeker niet van schoonfamilie, maar goed tis weer voorbij.
    Heb net nog buikfoto's gemaakt, zet deze nieuwe en die van 2 weken geleden zo in mijn album, met een scan van de pretecho van 23 weken, lekker op tijd!

Voel me prima, op zich, alleen last van mijn stuitje, denk ik...kan niet goed zeggen waar het pijn doet, maar het lijkt mijn stuitje. En last van mijn buik al 3 dagen maar bovenalles last van een zieke man....jullie kennen het wel.
    Die van mij wilde gister 2 paracetamol nemen, nam die 2 trachitol....ik kon niet stoppen met lachen, hij vond het minder grappig! Ik later ook toen die last van zijn maag kreeg! Gevoelig type...hihih.

@Vruchtje, ik hoop dat het goed afloopt! Ik duim voor je.

Fijne avond. Nog 7 nachtjes en dan komt het kamertje!

x shaartje

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    He Shaartje! Ik heb ook last van mijn stuitje, dat is een vorm van bandenpijn. Tenminste, dat is mij zo uitgelegd... Soms lijkt het of mijn kont beurs is ;).

Dieseltje: nog een nachtje slapen... geniet ervan!

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb het net gezegd en ga vanaf morgen afbouwen.
    Om de 3 dagen valt er 1 kolf tijd af.

@ wen

6 weken en vanaf aug werk ik al niet meer dus mag wel weer is aan de bak.
    Vind niet erg, heb er veel zin in.. even geen zorgen even lekker werken.

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gad moon wat naar. veel beterschap.

dieseltje, geniet ervan. wat een mooie dag gaat dat worden.

hier alles goed. emani mag morgen waarschijnlijk ook overgeplaatst worden.. wel lekker, is best een klus 2 ziekenhuizen langs gaan

20. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Dieseltje: Fijne dag vandaag, ga lekker genieten van de kleine thuis!

@Moon: Alle beetjes helpen toch? En als het bv niet meer gaat is het toch goed geweest ;) Vind het al knap dat je het zo lang al hebt volgehouden!

@Wendy: Goed op je houding letten, en regelmatig je bekken kantelen wil nog wel eens helpen.

@Shaartje: Fijn dat het kamertje al zo snel komt, dan kan het aankleden beginnen :p Leuk joh! En dat stuitje daar had ik ook al zo snel last van. Vooral lastig met zitten. Tegen mij zeiden ze dat dit te maken kan hebben met het verweken van je bekkenbodem. Niks aan te doen, alleen rustig aan doen en op je houding letten.

@MJ: Wat lekker dat Emani nu ook over mag... :p liggen ze weer lekker bij elkaar, en geeft weer wat rust voor jullie. Ik zal voor je duimen!

@Kreeftje: Alles gaat hier idd nog goed hoor. En bij jou? Kom jij ook nog steeds dingen tegen die je moet doen?
    Iedere dag kom ik wel een klusje tegen :( hahaha. Deze week pas het bord voor in de tuin afgemaakt. En kom steeds mensen tegen die ik ook nog een kaartje wil sturen, dus blijf enveloppen schrijven. Allemaal van die onzinnige dingetjes. Wel grappig ;)

@All: In de straat hier aan de overkant is vandaag een meisje geboren! Echt heel leuk! Ze was eigenlijk 11 november al uitgerekend. Nu zullen onze meiden straks iig iemand hebben van hun eigen leeftijd. (als ze elkaar straks aardig vinden 8) ).
    Zo raar want echt goed ken ik ze niet, en toch leef je heel erg mee.....
    Zal wel aan de hormoontjes liggen. ;)
    Iedereen nog een fijne dag gewenst!

Deel Deze Pagina