@mj fijn dat je strax beide meiden bij elkaar hebt HEERLIJK meid! @wendy Doe maar rustig aan en let vooral op je houding! @jody Op zih heb ik het nu op orde de envelopjes zijn geschreven voor de kaartjes alleen komt er dan wel steeds weer 1 bij (hoop dat we genoeg kaartjes hebben) Verder ben ik erg futloos dus klusjes worden hier wat minder, gelukkig help manlief me wel goed hoor Heb de vluchttas ook maar vast klaargezet moet nu alleen nog wat klein spul in en wat spul voor mezelf dus dat is dan ook maar klaar. Nog maar even rustig aan doen meid! @dieseltje Fijne dag vandaag lekker jullie meid thuis @Shaartje Het stuitje is inderdad erg gevoelig vooral bij het opstaan en te lang zitten AUW AUW! Doe maar rustig aan en ook beterschap voor je mannetje! Fijn dat hetkamertje bijna komt, lekker aan het inrichten. moet eerlijk zeggen ben wel blij dat het hier allemaal klaar is. wat betreft de tas. Ik heb nu in de tas: Kledingsejes voor de beebs (4 dus voor elke 2 ) Rompertjes Navelbandjes Sokjes en mutsjes Wikkeldoeken Voormezelf: Pyamas Sokken Ondergoed Toilettas met inhoud (moet nog aangevuld verder) Kleding voor terug naar huis (moet er nog in) Kleding voor in zhuis (joggingpak) Ochtendjas Pantoffels/slippers Zoogcompressen Voedingsbh's VErder doe ik er even wat te eten in en een flesje drinken en wat papier werk te denken aan het spul voor de aangifte, het trouwboekje en een schrift met adressen en telnrs. Pen en papier! Oja en de camera natuurlijk! is er dan verder nog wat?
kreeftje, ik breek even in. voor je tas, doe een setje schone kleren voor je man. zou de eerste man niet zijn die vies word
Haha die vind ik goed! Het is wel slim! Marco en de rest zaten bij mij allemaal zo wat onder het vruchtwater 8) @ mj Super joh! Ik heb niet veel te melden. Blaas gaat stukken beter gelukkig. Vandaag gesprek gehad met de kinderarts maar was niks nieuws te melden. Hij zegt elk gesprek duurd nog weken voor ze thuis komt dus kunnen ook niet echt ergens naar toe leven. Maar is ook wel logisch straks beloofd hij iets en is het niet zo dan voel je je ook niet happy. Had me vorige week ook maatschappelijkwerk aan laten smeren ben vandaag wel geweest maar ga niet meer. Vind het niks..
Vandaag de kruidvat leeggekocht, hahaha. Ze hadden vanalles mooie dingen van winnie the pooh in de aanbieding. Ik heb gekocht: Rompertjes Spuugdoekjes Boxkleed Babypyama Maillot Slabbertjes Slaapzak En er waren pampers in de aanbieding, die heb ik dus ook meteen meegenomen. Dus ik ben weer op de goede weg, hihihi. Erg mooi spul allemaal. Moon ik duim voor je dat de kleine meid voor de kerst thuis is! Groetjes Cindy
Heb eindelijk foto's gemaakt van de meubeltjes. En nog een van het bord voor in de tuin. Fijne dag iedereen!
@ jody Ja om te gaan praten haha, Dan vragen ze hoe het gaat enz enz. En of je het allemaal wel zit zitten. En dat je rustig aan moet doen en je krachten moet sparen voor als ze thuis komt. Marco die was niet mee geweest die vond het al niks. Maar ik had het me min of meer aan laten smeren door de verpleging. Maar ik heb geen idee wat ik telkens 3 kwartier tegen zo'n mens moet gaan zeggen. Dus ik praat wel met m'n ouders of marco dat werkt net zo goed Wat ontzettende leuke meubeltjes! @ cindy Hihi dus je hebt helemaal los gegaan! Leuk hoor waren leuke dingen.. @ all Nu krijg ik denk ik keelpijn straks maar is bellen of ik daar mee naar Britt mag. Ik weet het niet zkr heb een rode plek in me keel en prikt een beetje... maar toen ik de dokter belde zeiden ze dat m'n stem ook al anders klinkte. En van de anti biotica zit ik ook met jeuk ergens! :x Ach ja kan er ook nog wel bij.. beter nu dan als ze thuis is denk ik dan maar.
zo even snel een verslagje van het bezoek aan de gyn.... De beebs doen het goed en liggen nog steeds met de koppies naar beneden dus dat lijkt erg gunstig ZElf natuurlijk ook de controles gehad en daaruit bleek dat mijn bloeddruk wat te hoog was en er in mijn urine eiwit is gevonden. Nu moet ik maandag weer en dan zelfs 2x in de week dus het wordt nu goed in de gaten gehouden. Moet nu steeds ook urine meenemen om te zien ofhet niet erger gaat worden. WE hopen wel dat de beebs nog even 3 weekjes blijven zitten, dus mijn motto en ook die van manlief is nu RUST RUST RUST! Dus zou het dan toch echt over 3 weekjes gebeuren..SPANNEND Weet niet of ik vanaaf nog online kom anders ben ik er morgen wel weer.
@Moon: Aha, dat je moest gaan praten dat snapte ik al wel . Maar ik kan me voorstellen dat je niet goed weet waarover. Denk dat ik het ook liever bij man en ouders er over zou willen hebben. Wat vervelend dat je nu iedere keer zo ziek bent. Hopelijk voel je je helemaal lekker als Britt strakjes thuis komt. @Kreeftje: Wat goed dat de kleintjes nog steeds met hun hoofden naar beneden liggen. En wat jullie motto betreft: HOUDEN ZO! Wel super spannend hoor! En ook onwerkelijk, vind je niet? Dat je binnen nu en 3 weken je kindjes in je armen hebt..... 8) Hier een beetje ongerust, mag dadelijk (10.30) wel naar de vk toe. Sinds gisteren voel ik haar bijna niet meer. Eerst blauwe ribben en nu bijna geen beweging. Misschien is ze al aan het rusten voor de bevalling, maar ik vind het toch maar eng dat ik haar bijna niet voel. Gelukkig nog wel wat beweging, maar toch Zodra ik weer terug ben vertel ik wel hoe het is gegaan!
@jody Ja ben erg benieuwd wanneer het zal gaan gebeuren, ik zal idd goed de rust moeten nemen want ik zit ook niet echt op een ziekenhuisopname te wachten. Natuurlijk is het mooiste dat de beebs ook even blijven zitten nog dus hoop zo dat ik de 3 weekjes thuis mag uitzitten. Tja voor het zelfde duurt het natuurlijk nog wat langer. Maandag weer naar zhuis en dan hoop ik dat mijn urine er wat beter uitziet en ook de bloeddruk. Ik zal nu 2x in de week naar het zhuis moeten voor extra controle. Meid bij jou ook spannend hoor! Misschien is julie kleine er wel helemaal klaar voor en spaart ze alle energie op voor de bevalling. Tuurlijk is het niet fijn als je haar wat inder voelt, kun je dan zo onzeker van worden. Hoop dat alles goed meid en jij strax ook snel jullie meissie in je armen hebt. Succes bij de VK.
@jody... hoestie meid? al bij de verloskundige geweest zie ik? vertel... @kreeftje.. wat lekker joh, dat ze allebei met de koppies naar beneden liggen! @moon... nog steeds ziek? hmm wel piiieeepp.. Ben je gisteravond nog naar je meissie geweest? @all.. hier alles flex.. begin die roze wolk eindelijk een beetje te zien. Afgelopen zaterdag ging ik naar mn ouders en zat gewoon te janken in de auto, omdat ik eraan dacht dat ik over een paar maandjes een klein poppetje mag vasthouden en van ons is. Voor de rest gister de laatste keer MvM. Het is voor een goed doel, maar ben blij dat ik er vanaf ben!
@ jody Spannend! @ wen Keelpijn zet niet echt door gelukkig. Ja ben geweest moest een kapje voor m'n mond. Maar zo'n kapje voor je mond is niet alles.. je word er wel benauwd van. Verder was het spannend! Ze was 3 dagen dip vrij maar had van8 al een voorgevoel dat ze net voor de 3 dagen een dip zou krijgen. En ja hoor.. dus net een paar uur voor de 3 dagen. Nu kunnen we weer opnieuw gaan tellen maar ben al mega trots op m'n meisje. Als ze weer 3 dagen volhoudt dan gaat er 1 ding van haar voetje af. De monitor moet dan nog wel aan blijven tot 36 weken. Verder drinkt ze goed uit de fles. Vreemd is dat he! Die gedachten had ik toen ik op de verloskamer lag. Vond het zo vreemd dat ze er dan ineens zou zijn en we papa en mama zouden zijn.
Nou nou het was me het dagje wel. Vanuit de gyn, waar ik een hartje hoorde, naar het ziekenhuis voor een ctg scan. Gelukkig was alles goed! En wat bleek: De voorweeën zijn begonnen. Dus kreeftje je hebt gelijk: De kleine is de krachten aan het sparen voor de bevalling. Nu wordt het allemaal nog spannender zeg! Het kan dus binnen nu en afzienbare tijd geboren worden. Moet zaterdag wel eventueel terug voor nieuwe ctg. Tenzij de bevalling begonnen was.... Nou meiden als er na het weekend nog niets is gebeurd, laat ik het jullie wel weten hoor( en anders kom ik met ander nieuws) Dikke knuf to all
Spannend Jody! Succes met de bevalling mocht het op gang komen. @moon: je mag zeker trots zijn op je meisje, wat doet ze het goed! Jammer van dat dipje, maar ze doet het nu vast de komende 3 dagen dipvrij. @kreeftje: Neem lekker je rust, des te groter is de kans dat je lekker thuis kunt blijven..... Ook erg spannend voor jou deze weken! Meiden, ik ben vandaag voor het eerst met Katja naar buiten geweest. Rondje gelopen met de kinderwagen. Lekker met dit weer! Ze merkte er niks van, want ze sliep als een roos
@wendy Lekker he al die hormoontjes? @moon Een trotse moeder mag je zeker zijn hoor! Je hebt een sterk meissie hoor daar kun je terrecht trots op zijn @jody Oow wat spannend, succes meid en hopen dat het doorzet @dieseltje Ik neem nu zeker meer rust vanmiddag lekker gelegen en dat scheelt wel heel veel mijn voetjes zijn ook lekker afgezakt...maar een hele middag liggen lukt me niet dan begint mijn bekken zo;n pijn te doen Ja echt de laatste weekjes nu ben zooo benieuwd naar alles hoe het gaat lopen. Jij lekker aan het genieten van je kleine meid HEERLIJK!